چهارشنبه, ۲۲ اسفند(۱۲) ۱۴۰۳ / Wed, 12 Mar(3) 2025 /
           
فرصت امروز
نسل جدید هتل ها با برندسازی دیجیتال!

اصول برندینگ دیجیتال در صنعت هتلداری

6 ساعت پیش ( 1403/12/22 )

این روزها هر گوشه شهر یا مراکز گردشگری را که نگاه کنیم، اقامتگاه های متعددی به چشم می خورد. در این میان هتل های گوناگونی هر روزه برای جذب مسافران بیشتر با یکدیگر به نبردی بی‎پایان مشغول هستند. مسافران نیز امروزه بیش از هر زمان دیگری برای انتخاب یک هتل مناسب حساسیت و سختگیری نشان می دهند. آنها با دقت نظر بیشتر و وسواس زیادی محل اقامت خود را بررسی می کنند و به هتل هایی که تجربه خوبی را برای شان مهیا سازد بیشتر گرایش نشان می دهند. امروزه دیگر نمی توان با تبلیغات سنتی و بدون هدف به جذب مخاطب امیدوار بود بلکه نیازمند راهکارهای هوشمندانه تری در دنیای تبلیغات هستیم. باور کنید یا نه، این موج به دنیای هتل ها نیز رسیده است. 

در چنین نبرد نفس گیری تنها هتلی پیروز می شود که بتواند یک برند قدرتمند و متمایز را برای خود بسازد. برندی که بتواند نام خود را برای همیشه در خاطر مسافرانش ماندگار کرده و باعث ترغیب و وفاداری آنها به هتل تان شود. خب هرچه باشد، برند قوی یعنی قدم برداشتن در مسیر درست و انتخاب مسیر درست نیز کلید رسیدن به موفقیت پایدار می باشد. هر کسب و کاری نیازمند نامی معتبر و دوست داشتنی در ذهن مشتری است.

نکته کلیدی اینکه امروزه بیشتر مردم زمان زیادی را در دنیای آنلاین سپری می کنند و به همین دلیل برندینگ سنتی دیگر کارساز نبوده و صاحبان هتل ها باید از ابزارهای نوین دیجیتال برای معرفی هرچه بهتر خود استفاده کنند. حالا زمان تغییر استراتژی است. برندینگ موفق به سوی دیجیتال شدن حرکت کرده و همه فعالان این حوزه لازم است از تغییر رویه حاکم بر صنعت تبلیغات مطلع شده و متناسب با شرایط موجود عمل نمایند. بی توجهی به این مسئله می تواند به معنای شکست برای شما باشد. بنابراین هتل ها برای جذب مشتری های بیشتر نیازمند برندینگ دیجیتال هستند و این امر از چنان اهمیتی برخوردار است که نمی توان آن را نادیده گرفت. پس شما نیز نباید از قافله عقب بمانید و از تمام پتانسیل های موجود در این فضا نهایت استفاده را بکنید. دنیای مدرن نیازمند ایده های مدرن است.

اصول برندینگ دیجیتال برای هتل ها

اصول برندینگ دیجیتال برای هتل ها

دیجیتال یک کاری فوری یا سرسری نیست، بلکه نیازمند رویکردی جامع و یکپارچه است که تمامی جنبه های حضور آنلاین هتل شما را پوشش دهد. ما در این بخش به بررسی برخی از مهمترین اصول برندینگ دیجیتال برای هتل ها می پردازیم که رعایت آنها باعث خلق یک برند متمایز در دنیای رقابت خواهد شد.

مطلب مرتبط: بدترین اشتباهات مدیریتی در صنعت هتلداری

طراحی سایت جذاب و کاربرپسند

طراحی سایت جذاب و کاربرپسند

یکی از مهمترین ارکان برندینگ دیجیتال برای هر هتل طراحی یک سایت جذاب و کاربرپسند است که بتواند در اولین نگاه مسافران را تحت تاثیر قرار دهد. سایت شما ویترین کسب و کارتان در دنیای اینترنت است. تمام تلاش تان باید این باشد که در نظر مخاطب تا جای امکان بهترین به نظر برسید و ذهنیت مثبتی در مورد هتل تان به او بدهید. یک وب سایت خوب باید هم به زیبایی و جذابیت بصری توجه کند و هم دسترسی راحتی را برای کاربر فراهم نماید.

باور کنید یا نه، سایت شما اولین نقطه تماس بسیاری از مسافران با برندتان خواهد بود. یک طراحی چشم نواز به همراه دسترسی سریع به اطلاعات مورد نیاز، می تواند تاثیر بسزایی در ذهن مشتری گذاشته و اعتماد آنها را برای رزرو اتاق در هتل شما بیشتر نماید. همواره تلاش کنید تا حس خوبی را به مخاطبان تان انتقال بدهید. شما یک ویترین دارید و برای فروش هرچه بیشتر لازم است با نهایت دقت برای چیدمان و جذابیت آن تلاش کنید. وب سایت شما در حقیقت مانند یک لابی زیبا و دنج باید برای مخاطب عمل کند.

در طراحی وب سایت هتل حتما به مواردی همچون سازگاری با موبایل، سرعت بارگذاری مناسب، سهولت در گشت و گذار کاربران و چیدمان درست عناصر توجه ویژه داشته باشید و این امکان را به مشتریان تان بدهید که از هر دستگاهی بتوانند به سایت شما سر بزنند. با داشتن یک سایت هوشمند شما می توانید خود را بهتر به مسافرهای بالقوه نشان بدهید. وب سایت همانند دستیار تمام وقت شما در دنیای اینترنت است. همچنین ارائه تصاویر با کیفیت بالا از هتل، اتاق ها، امکانات و جاذبه های گردشگری اطراف، به همراه توضیحات کامل و دقیق در وب سایت ضروری می باشد و مشتری از دیدن تصاویر با کیفیت است که مجاب به رزرو هتل شما می شود. کیفیت محتوا از جمله مهمترین نکاتی است که هرگز نباید از آن غافل بشوید. مشتری شما تشنه دیدن یک تصویر خوب و با کیفیت از خدمات شما می باشد و شما باید عطش او را سیراب کنید.

به این ترتیب طراحی سایت هتل را یک فرصت برای معرفی جذابیت ها و امکانات ویژه تان در نظر بگیرید و تمام تلاش تان را به کار بگیرید که هم به زیباترین و ساده ترین شکل به نظر برسید و هم کاربرپسند بوده و در نظر مشتری جالب جلوه نمایید. بهترین نوع تبلیغات در واقع جلب نظر مثبت مخاطبان می باشد و از شما برندی برتر به تصویر می کشد.

بهینه سازی موتورهای جست وجو (SEO)

بهینه سازی موتورهای جست وجو (SEO)

بهینه سازی موتورهای جست وجو (SEO) یا همان سئو یک اصل مهم دیگر در برندینگ دیجیتال برای هتل ها است. برای آنکه مشتری ها بتوانند از میان هزاران هتل به شما برسند باید تمام سعی تان را برای بهتر دیده شدن در دنیای اینترنت انجام دهید. با بهینه سازی سایت برای موتورهای جست وجو مشتریان شما را راحت تر خواهند یافت. هرچه در موتور جست وجو رتبه بالاتری داشته باشید مشتریان بیشتری به سایت شما سر خواهند زد و این همان هدف اصلی سئو می باشد. سئو، شما را برای مشتری های بیشتری به نمایش می گذارد.

مطلب مرتبط: بهترین استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی برای هتل ها

با انجام سئو، سایت هتل شما در نتایج جست وجوی گوگل و سایر موتورهای جست وجو در رتبه های بالاتری قرار می گیرد و بدین صورت شما بیشتر دیده می شوید و مشتریان راحت تر به سایت شما دسترسی پیدا می کنند. مردم اغلب برای یافتن هتل در گوگل جست وجو می کنند پس شما هم باید تلاش کنید تا جزو اولین سایت های پیشنهادی برای گوگل باشید. همیشه مشتریان تنبل بوده و نمی توانند مدت زمان زیادی برای پیدا کردن هتل ها وقت بگذارند. شما با داشتن یک سئوی درست، خیلی راحت تر دیده خواهید شد.

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با هتل و خدمات شما، تولید محتوای باکیفیت، و ساخت لینک های ورودی مناسب به وب سایت تان، از جمله تکنیک های اساسی سئو به حساب می آید و به طور خلاصه بهینه سازی سئو یعنی انتخاب دقیق کلمات برای جذب مخاطب در اینترنت. هرچه هوشمندانه تر در این زمینه کار کنید رتبه سایت شما بالاتر خواهد رفت. برای صعود در این مسیر پررقابت نیاز به تمام توان و دانش خود دارید. همچنین لازم است همواره سایت خود را بر اساس جدیدترین تغییرات الگوریتم های موتورهای جست وجو، به روز نگه داشته و خودتان را همگام با دنیای دیجیتال حرکت بدهید و هیچ وقت نباید نسبت به آموزش های جدید بی توجه بوده و فکر کنید تنها براساس معلومات قبلی می توانید پیش بروید. در دنیای سئو هر روز مطالب و روش های جدیدتری به وجود می آید. این است که شما همواره به عنوان یک دانشجو فعال به دنبال کشف روش های تازه برای استفاده بیشتر از ظرفیت سئو در جهت توسعه کسب و کار خود باشید.

در نهایت با داشتن یک سئوی مناسب می توانید نام خود را به تمام افراد جویای خدمات هتل رسانده و مشتریان خود را افزایش دهید. در این دنیای پرتلاطم کسی می برد که بتواند بیشتر و بهتر دیده بشود و از این روش، تبلیغاتی کم هزینه و در عین حال دائمی برای خود تدارک ببیند. با استفاده از این روش کم کم جایگاه بهتری را در فضای مجازی به دست خواهید آورد و ماندگارتر خواهید شد.

حضور فعال در شبکه های اجتماعی

حضور فعال در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی امروزه به یکی از مهمترین ابزارها برای برندینگ و ارتباط با مشتریان تبدیل شده اند. هتل شما برای آنکه بهتر و بیشتر در معرض دید قرار بگیرد نیازمند فعالیت در این فضاها است. شبکه های اجتماعی مانند دهکده ای هستند که می توانید در هر گوشه از آن برای خودتان مخاطب و مشتری پیدا کرده و از پتانسیل موجود در آن به خوبی بهره بگیرید. شبکه های مجازی دنیای بزرگی برای کشف ظرفیت های پنهان یک برند به حساب می آیند.

حضور فعال در شبکه های اجتماعی، به شما این امکان را می دهد تا با مشتریان خود به طور مستقیم ارتباط داشته باشید و از طریق ارائه محتوای جذاب، تعامل و وفاداری آنها را نسبت به هتل خود افزایش دهید. مشتری ها دوست دارند تا نام تجاری شما را ببینند و بتوانند نظرات شان را با دیگران در مورد آن به اشتراک بگذارند و از این طریق نیز حس صمیمیت را با نام و برند شما تقویت نمایند. باید از تمام ظرفیت شبکه های مجازی در این مسیر استفاده نمایید.

تولید و انتشار محتواهایی مانند تصاویر با کیفیت از هتل، ویدئوهای جذاب از امکانات هتل، نظرات مثبت مهمانان، اخبار مربوط به رویدادهای خاص هتل و پاسخگویی سریع و مودبانه به سوالات و انتقادات مشتریان از مواردی است که حتما باید به آنها توجه کنید. مردم امروز عاشق دیدن عکس های زیبا هستند، سعی کنید تا به هر روشی که می توانید آنها را مجذوب کنید. این یعنی استفاده صحیح از تمام پتانسیل های رسانه برای تبلیغات. با ایجاد تعاملات منظم و دوطرفه در فضای مجازی با مشتریان خود، روابطی پایدار با آنها ایجاد کنید تا با شور و شوق شما را در فضای مجازی هم دنبال کنند و نسبت به استفاده از خدمات شما ترغیب گردند. همچنین این حس به آنها القا می شود که صدای آنها هم در این مسیر شنیده می شود. شما با مشتری ارتباط دارید و این ارتباط قطعا منجر به توسعه کسب و کارتان خواهد شد. حضور فعال شما در دنیای مجازی باعث رونق بیشتر کسب و کارتان خواهد شد.

مطلب مرتبط: تحول صنعت هتلداری با فناوری های جدید

مدیریت اصولی نظرات آنلاین

مدیریت اصولی نظرات آنلاین

یکی از نکات حیاتی در برندینگ دیجیتال برای هتل ها مدیریت صحیح نظرات آنلاین است که از سوی مشتریان ثبت می شود و شما می بایست نسبت به نظرات چه خوب و چه بد حساسیت نشان بدهید و همواره تلاش تان بر مدیریت آن باشد. در دنیای مدرن، نظرات کاربران، حکم سندهای رسمی برای معرفی کیفیت کالا و خدمات شما را داشته و برای موفقیت کسب و کارتان نیازمند توجه و نظارت دائمی است. مدیریت این نظرات می تواند باعث رونق گرفتن بیشتر هتل شما شده و یا آن را در گرداب نابودی بکشاند.

شما باید نظرات و بازخوردهای مشتریان را به دقت بررسی کرده و در صورت نیاز، پاسخگو باشید و اجازه ندهید مشتری نسبت به نظراتی که درباره برند شما می دهند، حس بی توجهی داشته باشند. این کار به مشتری حس ارزشمندبودن داده و او را به مشتری وفادارتری تبدیل خواهد کرد. توجه به ریزترین نظرات مشتری ها مهمترین دغدغه برای برندها محسوب می شود و باید هر روز برای تقویت آن بیشتر تلاش کنید. مشتری در این فرآیند قلب و روح شما محسوب می شود.

شما باید نسبت به پاسخ دهی به تمام نظرات چه مثبت چه منفی به صورت اصولی و با احترام توجه ویژه داشته باشید. مشتری ها نباید این احساس را پیدا کنند که شما تنها برای سود خود تلاش می کنید بلکه با دیدن نحوه رفتار شما می توانند به دلسوز بودن شما در ارائه خدمات تان پی برده و اعتمادی متقابل با برند شما ایجاد نمایند. هر نوع بی توجهی به مشتری ها نتایج خوبی را به دنبال نخواهد داشت.

پاسخگویی سریع و حرفه ای به انتقادها و شکایت ها، می تواند به تبدیل یک تجربه منفی به یک تجربه مثبت منجر شده و مشتری ناراضی شما را مجاب کند تا باز هم از خدمات تان استفاده نماید. همواره به خاطر داشته باشید یک پاسخ صحیح می تواند خشم یک مشتری عصبانی را نیز تبدیل به رضایت و شادمانی نماید. هنر تعامل با مشتریان یک اصل حیاتی در تمام جوانب کسب و کار شما می باشد. شما با کمک پاسخگویی درست در تمام مواقع یک حس اعتماد و صمیمیت میان خودتان و مشتری ایجاد خواهید کرد. در نهایت مدیریت درست بازخوردها می تواند تصویر برند شما را در نزد مشتری بهبود بخشیده و سبب افزایش وفاداری و ترغیب بیشتر دیگر افراد برای انتخاب هتل شما بشود و شما به زودی خواهید فهمید، سرمایه گذاری درست بر روی جلب رضایت مشتری چه سودآوری بزرگی را به دنبال خواهد داشت. مردم همواره در جست و جوی شنیدن بازخوردهای درست در دنیای تجارت هستند و مدیریت درست نظرات آنلاین می تواند شما را تبدیل به برند محبوب مشتری ها بکند.

ارائه تجربه رزرو آنلاین آسان و سریع

ارائه تجربه رزرو آنلاین آسان و سریع

در دنیای پرشتاب امروز مشتریان انتظار دارند فرآیند رزرو هتل، سریع و آسان بوده و بدون هیچ مشکلی به سرانجام برسد. یک تجربه رزرو آنلاین ساده می تواند یک امتیاز بسیار مهم در مقایسه با دیگر هتل ها برای شما باشد. فرآیند رزرو شما باید بدون وقفه بوده و به خوبی از تمام مشتری های شما پشتیبانی نماید. شما با سهولت رزرو در وب سایت خود نشان خواهید داد به مشتریان خود نیز اهمیت می دهید. فرآیند رزرو هتل شما باید بسیار ساده، کاربردی و با کمترین مراحل اضافه طراحی شود. هیچ کس دوست ندارد که یک رزرو را در مراحل متعدد و پر پیچ و خم به انجام برساند. شما باید با استفاده از یک سیستم کارآمد، کاری کنید که هر مسافری به آسانی هرچه تمام تر برای رزرو هتل تان ترغیب شود. همواره این اصل را مد نظر داشته باشید که هرچه راه کوتاه تر باشد بهتر است.

مطلب مرتبط: مدیریت برند در صنعت هتلداری با قوانین طلایی

همچنین لازم است اطلاعات مربوط به اتاق ها، قیمت ها، تاریخ های در دسترس و شرایط رزرو را به طور شفاف و روشن در اختیار مشتریان خود قرار دهید. پنهان کردن هیچ چیزی در پروسه رزرو نمی تواند به سود شما باشد و همیشه شفافیت کلید اصلی جلب اعتماد مشتری ها می باشد. مشتریانی که برای رزرو هتل شما اقدام کرده اند می بایست از هرگونه ابهامی دور باشند. این حس، باعث اطمینان خاطر و آرامش مشتری ها می شود. ارائه گزینه های پرداخت آنلاین متنوع، فرآیند رزرو را برای مشتریان خود راحت تر نموده و حس اعتماد را در قلب مشتریان تقویت کنید. هرچه دست شما در ارائه روش های پرداخت بازتر باشد قطعا افراد بیشتری تمایل به خرید از هتل شما خواهند داشت و همزمان، نشان دهنده اهمیت احترام گذاشتن به سلایق و علاقه مندی های مخاطب های گوناگون شما نیز می باشد. یک سیستم رزرو آنلاین موفق باید تمامی جنبه ها را در نظر بگیرد و تمام احتمالات را از قبل بررسی کند.

با ارائه یک تجربه رزرو آنلاین آسان و سریع، نه تنها می توانید مشتریان را جذب کنید، بلکه وفاداری آنها را نیز افزایش داده و تجربه ای مثبت را برای آنها در زمان انتخاب هتل خود رقم بزنید. این حس مثبت به شدت بر دیدگاه مشتریان شما در خصوص نام تجاری شما اثرگذار بوده و آنها را نسبت به انتخاب برندتان برای همیشه مشتاق و راضی می سازد. فراموش نکنید ایجاد خاطره خوب از خرید و رزرو، کلید وفادارسازی مشتریان است.

ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای باکیفیت

ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای باکیفیت

محتوای باکیفیت و ارزشمند، یکی دیگر از اصول اساسی برندینگ دیجیتال برای هتل ها به شمار می رود. مشتریان دیگر تنها به تبلیغات محض توجه نمی کنند و دوست دارند تا در قبال زمان و هزینه ای که صرف کرده اند اطلاعات دقیق، واقعی و کاربردی به دست بیاورند. ارائه محتوای خوب و مفید و کاربردی از نظر آنها همان معنای صداقت و احترام می باشد و از طرفی یک محتوای خوب می تواند تصویر قدرتمندی از هتل شما در ذهن مسافران ترسیم نماید. یک محتوای جذاب به معنای ارتباطی دوستانه و بلندمدت است.

محتوای شما می تواند شامل بلاگ پست ها، ویدئوها، تصاویر باکیفیت و اطلاعات گردشگری منطقه شما باشد که هم برای معرفی هرچه بهتر امکانات هتل شما کاربرد دارد و هم باعث سرگرم شدن مخاطب شما نیز می شود و تلاش تان همواره بر آن باشد که مشتری شما از محتوای شما نهایت لذت را ببرد و از دیدن و خواندن و شنیدن آن حس خوبی داشته باشد. تولید محتوا، نوعی تعامل سازنده و دوجانبه میان شما و مخاطبان تان به حساب می آید.

محتوای تولیدی شما باید باکیفیت، جذاب، مرتبط و ارزشمند بوده و برای مخاطبان هدف شما مفید باشد و با توجه به نیازهای آنها محتواهای متناسبی را تولید نمایید. مشتری ها در فضای اینترنت تنها به دنبال یافتن اطلاعات مفید و ارزشمند هستند. بنابراین سعی کنید در میان این بمباران اطلاعاتی خود را متمایز کرده و محتوای با کیفیت و درجه یکی را برای ارائه در نظر بگیرید. هیچ وقت از کیفیت محتوا غافل نشوید.

همچنین تلاش کنید تا همواره اطلاعات هتل خود و امکانات آن و همینطور مطالب آموزشی را در اختیار کاربران تان قرار بدهید تا حس کنند با یک منبع آگاهی مواجه هستند. محتوای مفید همچون آبی زلال است که عطش آشنایی با یک هتل خوب را در مشتری های شما از بین خواهد برد. با خلق محتواهای درجه یک هم خود را معرفی می کنید و هم حس اعتماد بیشتری را به قلب مخاطب منتقل می نمایید.

با ایجاد و به اشتراک گذاری محتوای باکیفیت و ارزشمند، می توانید اعتماد مشتریان خود را جلب کنید و با برقراری یک رابطه صمیمانه با آنها به مشتریان دائمی برای هتل تان دست یابید. به این شکل است که از شما یک برند محبوبی ایجاد خواهد شد که همیشه در دل مخاطب های تان ماندگار خواهد بود. تولید محتوای با ارزش راهی است که مشتری را برای همیشه در کنار خود نگه می دارید.

مطلب مرتبط: 5 توصیه برای هتلداری موفق

استفاده از بازاریابی ایمیلی و پیامکی

استفاده از بازاریابی ایمیلی و پیامکی

بازاریابی ایمیلی و پیامکی همچنان از روش های موثر برای ارتباط مستقیم با مشتریان در دنیای برندینگ دیجیتال هستند. در حقیقت شما با اجازه خود مشتری ها در بستر ارتباطی امن و اختصاصی برای آنها اطلاعات جدید را ارسال می کنید و از این طریق روابط عمیق تر و بلندتری را برای خود خلق می نمایید. بازاریابی ایمیلی فرصتی است برای اینکه یک برند قدرتمند به نمایش بگذارید.

شما می توانید از این روش ها برای ارسال پیام های تبریک مناسبتی، ارائه تخفیف های ویژه، اطلاع رسانی درباره امکانات جدید هتل و جمع آوری بازخورد مشتریان خود استفاده نموده و با این روش مستمر و کم هزینه به توسعه روابط تان با مشتری ها یاری کنید و با کمترین هزینه در نزد مشتریان خود ماندگارتر و تاثیرگذارتر باشید. هر فرصتی که برای یادآوری برندتان مهیا باشد غنیمت شمرده و از آن برای توسعه ارتباط خودتان استفاده نمایید. در یک کمپین درست از همه ظرفیت های تبلیغاتی موجود در اختیار شماست.

اول از همه، اطمینان حاصل کنید پیام هایی که از طریق ایمیل و پیامک ارسال می کنید شخصی سازی شده و با سلیقه و علاقه مخاطب هدف شما مطابقت داشته باشد و مشتریان از دریافت پیام های تبلیغاتی عمومی خسته شده اند و دوست دارند به طور ویژه مورد توجه شما قرار بگیرند. یک پیام هدفمند، نشان می دهد که به نیاز و خواسته های مشتری تان نیز توجه می نمایید و سعی دارید تا در جهت جلب رضایت او قدم بردارید. از این روش هم می توانید در جهت ایجاد وفاداری مشتری استفاده کرده و به کسانی که عضو خبرنامه شما هستند پاداش داده و این احساس را به آنها بدهید که شما قدردان اعتمادشان هستید. یک ارتباط صمیمانه همیشه مشتری را وفادارتر خواهد کرد. با این کار یک حلقه ارتباطی بلندمدت با مشتری ها برای خود ایجاد نموده‎اید. همیشه تلاش کنید تا با تمام روش ها روابط تان را با مخاطبان تقویت کنید.

سخن پایانی

اصول برندینگ دیجیتال در صنعت هتلداری

در این دوره و زمانه دیگر نمی توان با تکیه بر روش های سنتی به موفقیت در صنعت هتلداری دست یافت. مسافران باهوش تر و آگاه تر از هر زمان دیگری به دنبال تجربیات بی نظیر و هتل هایی هستند که فراتر از یک مکان صرف برای اقامت، داستانی الهام بخش برای شان روایت کنند. برندینگ دیجیتال، کلید ورود شما به قلب این مسافران است، ابزاری که به شما امکان می دهد هتل خود را به جایگاهی برتر در فضای آنلاین برسانید و با مخاطبان خود به شیوه ای مدرن ارتباط برقرار کنید و تاثیرات بسیار عمیقی در ضمیر آنها به جای بگذارید. دیگر نباید زمان را از دست داده و از دنیای مدرن غافل بمانید، بلکه لازم است همواره آماده چالش های پیش روی خود باشید.

مطلب مرتبط: رازهای مدیریت حرفه ای هتل

با استفاده از قدرت برندینگ دیجیتال، می توانید داستانی متمایز برای هتل خود بسازید، تجربه ای فراتر از انتظارات را به مشتریان ارائه دهید و نام و نشان تجاری خود را در قلب مسافران ماندگار کنید و برای همیشه در اذهان آنان حک کنید. پس منتظر چه هستید؟ همین امروز دست به کار شده و وضعیت را به سود خودتان تغییر دهید!

منابع:

https://www.linkedin.com

https://www.siteminder.com

https://www.linkedin.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/5y24Nfo8
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکسirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپورخرید PS5قیمت طلای آبشدهنرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیکوچینگ فراکوچتعمیر اینورترکناف سقف کناف سقف کاذبخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلدفترچه یادداشت تبلیغاتیواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیبایی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه