دوشنبه, ۳ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Mon, 23 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز
3 ساعت پیش
اصول جلب توجه مشتری: کارگاهی برای بازاریاب ها!
تصور کنید وارد یک فروشگاه بزرگ شده اید. در هر راهرو محصولات رنگارنگ با بسته بندی های جذاب به چشم می خورند، اما چیزی که ناگهان شما را متوقف می کند، یک بنر بزرگ با تصویر هیجان انگیز و تخفیف فوق العاده است. این لحظه همان چیزی است که برندها برای آن هزینه های کلانی می کنند: جلب توجه مشتری. دنیای امروز پر از اطلاعات است و رق...
1 روز پیش
خلق اصالت برند در دنیای شک اندیشی مشتریان
تصور کنید وارد فروشگاهی می شوید و در میان قفسه های شلوغ به دنبال یک کفش ورزشی خوب هستید. برندی مثل آدیداس را می بینید و بلافاصله به سمتش کشیده می شوید؛ چرا؟ چون آدیداس برای شما نماد اصالت، کیفیت و اعتماد است. حالا تصور کنید که همان لحظه یک برند ناشناخته پیشنهاد تخفیف وسوسه کننده ای می دهد. احتمالا در چنین شرایطی از خود...
2 روز پیش
محتوای متنی ارزشمند و اعتماد مشتریان
چگونه محتوای متنی می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای برقراری ارتباط با مشتریان و بهبود تجربه آنها در کسب و کار ما عمل کند؟ در دنیای امروز، کسب و کارها با چالش های فراوانی روبه رو هستند که از جمله آنها می توان به کسب اعتماد مشتریان اشاره کرد. اعتماد مشتریان به کسب و کار یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در بازار است. ای...
1 هفته پیش
مروری بر روش های جذب مشتری وفادار
چطور مشتری وفادار داشته باشیم؟
فرض کنید در دو سوی میدان، دو برند متفاوت ایستاده اند. برند اول یک گروه از مشتریان وفادار دارد؛ کسانی که به محض معرفی محصول جدید بدون کوچک ترین تردید برای خرید صف می کشند و حتی برای برند موردنظر تبلیغ هم خواهند کرد. در سوی دیگر برند دوم ایستاده که هر مشتری برایش مثل یک برگ پاییزی است: به همان سرعت که می آیند، می روند. ه...
1 هفته پیش
آشنایی با مفهوم سرگرمی سازی (Gamification) در عرصه کسب و کار
تحول رابطه میان برند و مشتریان با چاشنی سرگرمی
تصور کنید وارد یک فروشگاه آنلاین می شوید و یک پیام خشک و کلیشه ای با شما خوش آمد می گوید «به فروشگاه ما خوش آمدید. بهترین کیفیت، بهترین قیمت». بله، این همان پیامی است که بارها و بارها از برندهای مختلف شنیده ایم. تجربه ای که نه تنها جذاب نیست، بلکه گاهی حوصله سربر هم می شود. برندها در تلاش برای جلب مشتریان گ...
2 هفته پیش
نوروساینس در خدمت بازاریابی: راهی برای خواندن ذهن مشتریان
فرض کنید یک روز به خانه برمی گردید، در حالی که از شلوغی شهر و هزار و یک دغدغه روزمره خسته شده اید. ناگهان جلوی چشم تان یک آگهی تلویزیونی ظاهر می شود؛ یک فنجان قهوه داغ در یک فضای آرام، با موسیقی ملایمی که نوستالژی شیرینی را تداعی می کند. شاید فکر کنید این فقط یک تبلیغ ساده است، اما پشت این صحنه ساده، علم پیچیده ای به ن...
3 هفته پیش
تبلیغات تعاملی (Interactive Ads)؛ راهی نو برای جلب توجه مشتریان
همه ما در طول روز به شکلی با تبلیغات احاطه شده ایم و راه فراری هم از آن نیست. در این میان برندها دیگر نمی توانند با نمایش ساده محصولات شان در قالب محتوا نظر مخاطب را جلب کنند. تکرار تبلیغات یک طرفه که صرفا اطلاعاتی را به مخاطب منتقل می کند، مانند آب در هاون کوبیدن است. اینجاست که تبلیغات تعاملی وارد میدان می شود و با ا...
3 هفته پیش
خریداران در شرایط تورم چطور رفتار می کنند؟
الگوی رفتار مشتریان در بازارهای تورمی
تورم، این پدیده اقتصادی پیچیده و گاهی غیر قابل پیش بینی، به گونه ای عمیق در اقتصاد ریشه دوانده و تمامی ارکان آن، از کسب وکارهای بزرگ گرفته تا خریدهای روزمره مردم را تحت تاثیر قرار می دهد. هنگامی که قیمت ها به سرعت افزایش می یابند، قدرت خرید مردم کاهش یافته و آنان به طور طبیعی در جست وجوی راه هایی برای مدیریت محدودیت ها...
3 هفته پیش
روانشناسی وفاداری مشتریان به برند
در دنیای پر رقابت امروز حفظ مشتریان وفادار به یکی از مهمترین چالش های کسب و کارها تبدیل شده است. وفاداری مشتری به یک برند فراتر از یک انتخاب ساده است و ریشه در روانشناسی افراد دارد. این پدیده پیچیده تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله احساسات، تجربیات گذشته، باورهای شخصی و کیفیت محصولات و خدمات قرار دارد. در واقع مشتریان وف...
4 هفته پیش
نسل زد چطور رفتار کلی مشتریان را تغییر داد؟
ظهور نسل زد و تغییر دنیای مشتریان
دهه های اخیر به خوبی نشان داده که هر نسل با ویژگی های منحصر به فرد خود، رنگ تازه ای به دنیای کسب و کار و بازاریابی می دهد. حالا، نسل زد (Gen Z) یا همان متولدین اواخر دهه 90 تا اوایل دهه ۲۰۱۰ با روحیه ای جسورانه و نگاهی متفاوت به دنیای اطراف به میدان آمده اند و در حال تغییر معادلات بازار هستند. اگر تا همین چند سال پیش ب...
1 ماه پیش
چطور خریداران بازار را به مشتری وفادار تبدیل کنیم؟
از خریدار عادی به مشتری وفادار؛ فوت و فن هایی برای کارآفرینان
وقتی به رشد و پایداری یک کسب و کار نگاه می کنیم، چیزی که از پشت صحنه موفقیت برندها نمایان می شود، نه تنها تعداد فروش های روزانه بلکه کیفیت و وفاداری مشتریان است. در دنیای امروز مشتریان وفادار همان سنگ های محکمی هستند که بنای امنیت مالی برند را استوار نگه می دارند. آنها مانند سپری در برابر نوسانات اقتصادی و تحولات بازار...
1 ماه پیش
یافتن مشتریان تازه در دنیای کسب و کار؛ یک راهنمای عملی
در دنیای پرسرعت کسب و کار مشتریان جدید مانند خون تازه در رگ های برند شما هستند. هر مشتری جدید نمادی از رشد و گسترش است؛ فرصتی که نه تنها به معنای افزایش فروش، بلکه به معنای ایجاد پیوندی عمیق تر میان برند و بازار است. یافتن مشتری جدید برای هر کسب کاری مانند یافتن یک کلید طلایی است که قفل های جدیدی از فرصت ها را باز می ک...
2 ماه پیش
اصول مشتری مداری در کسب و کار رقابتی
مشتری مداری عبارتی است که در طول روز بارها و بارها به گوش آدم می خورد، اما کمتر کسی به طور دقیق از کم و کیف آن اطلاع دارد. خب اصلا این استراتژی چیست که همه کارآفرینان ادعای رعایتش را دارند؟ اگر واقعا همه برندها آن را مو به مو رعایت می کنند، پس چرا این همه مشتری در بازار از دست کسب و کارها کلافه هستند؟ بی شک هیچ کارآفری...
3 ماه پیش
هدف گذاری مشتری: میانبرهایی برای فروش بیشتر
 فعالیت بدون هدف در بازار شاید اعتماد به نفس خوبی در کارآفرینان ایجاد کند، اما هیچ دستاوردی به همراه نخواهد داشت. خب در دنیایی که تمام برندها برنامه ریزی دقیقی برای تامین سرمایه و تولید محصولات درجه یک دارند، شما بدون یک برنامه دقیق هیچ شانسی برای بقا نخواهید داشت. درست به همین خاطر طراحی برنامه ای جامع برای کسب و...
4 ماه پیش
روانشناسی خدمات مشتری: اولویت رضایت خریدار
ارائه خدمات گوناگون از سوی برندها به مشتریان امری نیست که تازه یا حتی غیرمنتظره باشد . اگر پای صحبت کارآفرینان بنشینید، زمین و زمان را به هم می بافند تا نشان دهند خدمات جانبی برای مشتریان چقدر مهم است و چطور برندشان بهترین خدمات ممکن را ارائه می دهد. نکته کلیدی در این میان فهم دقیق چرایی ارائه خدمات موردنظر و تلاش برای...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+تبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانبانک مشاغل شیراز پی جولوازم یدکی تویوتاگوشی سامسونگ a73سایبان خودروبلیط دبیبلیط اتوبوستولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمدستبند سیاراتخرید هودینرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyبلیط هواپیماگیفت کارت استیم اوکراینهتل عباسی اصفهانمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیموسسه حقوقیچوب پلاستقیمت جکوزی خانگی ارزانضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیقیمت تترخرید ممبر تلگراممشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرهتل تهرانتخت خواب دو نفرهقیمت سرور اچ پیکابینت و کمد دیواری اقساطیبلیط قطار ارزانتماشای سریال زخم کاری 4تور سوئیستخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت بلوک سیمانیگوشی ایفونبلیط هواپیما خارجیقیمت کمد دیواریتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپور
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه