جمعه, ۲۹ فروردین(۱) ۱۴۰۴ / Fri, 18 Apr(4) 2025 /
           
فرصت امروز
1 روز پیش
فرصت امروز بررسی می کند
چطور مشتریان مان را حفظ کنیم؟
آیا تا حالا به دردسرهای ریزش مشتریان فکر کرده اید؟ خیلی از مدیران به جای اینکه دنبال حفظ مشتریان باشند، در تکاپوی بی پایان برای جذب مشتری تازه به سر می برند. این امر موجب می شود تا خیلی از کارآفرینان به طور کامل از گردونه رقابت در بازار حذف شوند؛ چراکه به دست آوردن مشتری تازه نه تنها امری هزینه بر است، بلکه کیفیت مشتری...
3 روز پیش
از خدمات پس از فروش خوب به عالی
آیا تا حالا برای تان پیش آمده بعد از خرید یک لپ تاپ با کلی ایراد فنی رو به رو شوید؟ به طوری که بعد از چند ساعت به بخش پشتیبانی شرکت سازنده زنگ بزنید تا بلکه از این جهنم نجات پیدا کنید. شاید فکر کنید این بدترین سناریو ممکن است، اما ماجرا وقتی بحرانی تر می شود که متوجه شوید کسی آن طرف خط جوابگوی شما نیست. این یعنی یک خدم...
4 روز پیش
راهنمای دسته بندی مشتریان برای کسب و کارها
خرید از برندی که هیچ برنامه ای برای تعامل شخصی سازی شده با مشتریانش ندارد، دست کمی از تماشای یک فیلم خسته کننده دارد. در چنین شرایطی هیچ مشتری عاقلی به برند مورد نظر توجه نخواهد کرد. خب ما در دنیایی زندگی می کنیم که پر از برندهای پویاست که تمام تلاش شان برای اثرگذاری بر روی مشتریان را انجام می دهند. شاید فکر کنید برنده...
2 هفته پیش
میانبر بقا و توسعه برند در بازار
هنر گوش دادن به مشتریان
آیا تا حالا برای تان پیش آمده با برندی رو به رو شوید که انگار گوشش به هیچ حرفی بدهکار نیست؟ اینطور وقت ها آدم حس می کند شرکت مورد نظر فقط دنبال سود است و همه مشتریان را به چشم اسکناس های متحرک نگاه می کند. فکر می کنم شما هم قبول داشته باشید در چنین شرایطی خرید حتی یک گزینه کمرنگ روی میز هم نخواهد بود، مگر نه؟ مشتریان...
1 ماه پیش
مدیریت انتظارات مشتریان در عصر دیجیتال
دنیای دیجیتال به معنای واقعی کلمه تمامی جنبه های زندگی ما را زیر و رو کرده است. از صبح که چشم باز می کنیم و گوشی موبایل مان را چک می کنیم تا شب که دوباره سراغ آن می رویم، زندگی روزمره ما به شکلی جدایی ناپذیر با تکنولوژی عجین شده است اما این فقط شیوه ارتباطات ما نیست که تغییر کرده؛ تمام رابطه ها، از جمله رابطه بین برنده...
1 ماه پیش
راهکارهایی برای تحقق آرزوی دیرینه کارآفرینان
افزایش مشتریان برند: چطور و چگونه؟
هر کارآفرینی از همان روز اول که ایده‎اش را روی کاغذ می آورد، یک آرزوی بزرگ در دل دارد: اینکه برندش مثل یک ستاره در آسمان کسب و کار بدرخشد و مشتری ها از هر گوشه دنیا دنبالش بیایند. این رویا مثل یک موتور پرقدرت است که آدم را به جلو می راند؛ تصور کنید مغازه تان همیشه پر از مشتری، سایت تان پر از ترافیک و محصولات تان در...
1 ماه پیش
بررسی مسیر خلق تجربه ای ماندگار برای مشتریان
ایجاد تجربه ماندگار برای مشتری: از خرید تا وفاداری
در بازارهای کنونی رقابت میان برندها به سرعت در حال افزایش است. از لوازم خانگی گرفته تا خدمات آنلاین، همه صنایع با هم رقابت می کنند؛ آن هم بر سر جلب نظر مخاطب. در این میان، چیزی که می تواند یک برند را از سایرین متمایز کند، تجربه ای است که مشتری از تعامل با آن برند دارد. این تجربه نه تنها تاثیر زیادی بر تصمیم گیری های خر...
1 ماه پیش
بهینه سازی خدمات مشتری: مسیری برای توسعه برند
در دنیای پررقابت کسب و کار مشتریان همان گنجینه هایی هستند که ارزش شان از هر دارایی مالی بیشتر است. برندهایی که این حقیقت را درک کرده اند به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند. برای مثال، شرکت اپل نه تنها به دلیل طراحی منحصر به فرد محصولاتش مشهور است، بلکه به خاطر خدمات پس از فروش بی نظیرش در قلب مشتریان جای گرفته است. ای...
2 ماه پیش
مذاکره با مشتری در حوزه B2B: نکاتی برای فروشندگان
در دنیای پیچیده تجارت مذاکره با خریداران مهارتی است که هر فروشنده ای برای دستیابی به موفقیت های بزرگ به آن نیاز دارد. حالا اگر پای حوزه B2B وسط باشد، اوضاع کمی سخت تر هم می شود؛ چراکه شما قرار است با فردی وارد گفت وگو شوید که نماینده یک سازمان و شرکت بزرگ است و نمی توانید با او مانند یک مشتری ساده برخورد کرده یا توقع ن...
2 ماه پیش
آشنایی با اصول مشتری مداری آنلاین
مشتری مداری در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی دیگر تنها جایی برای اشتراک گذاری عکس های سفر یا گپ و گفت های دوستانه نیستند. این پلتفرم ها در چند سال اخیر به میدانی پرهیاهو برای رقابت برندها تبدیل شده اند؛ جایی که کوچک ترین اشتباه یا بهترین ایده می تواند سرنوشت یک کسب و کار را تغییر دهد. برندها حالا در این فضا نه تنها به دنبال فروش محصولات خود هستند...
3 ماه پیش
هنر بازیابی مشتریان از دست رفته
دنیای کسب و کار شبیه یک سالن سینماست؛ مملو از صندلی هایی که باید پر شوند و تماشاگرانی که اگر نباشند، فیلم روی پرده باقی نمی ماند. همانطور که هنرمندی مثل استیون اسپیلبرگ برای فروش میلیاردی فیلم هایش دست به هر ابتکاری می زند، کسب و کارها نیز باید برای نگه داشتن مشتریان خود تلاش کنند. مشتری ها همان تماشاگران وفاداری هستند...
3 ماه پیش
مشتریان منفعل چه ویژگی هایی دارند؟
آشنایی با مشتریان منفعل (Passive Customers)
در دنیای پرهیاهوی بازارهای مدرن مشتری ها انواع و اقسام بی نهایت متنوعی دارند. بعضی ها مثل مهاجم فوتبالی که دنبال فرصت ها هستند تا گل پیروزی را بزنند، به  سرعت جذب برندها می شوند. آنها به محض دیدن تبلیغی جذاب یا محصولی جدید کارت بانکی شان را از جیب بیرون می آورند و خرید می کنند. اینها مشتریان فعالند؛ همان هایی که د...
3 ماه پیش
اصول جلب توجه مشتری: کارگاهی برای بازاریاب ها!
تصور کنید وارد یک فروشگاه بزرگ شده اید. در هر راهرو محصولات رنگارنگ با بسته بندی های جذاب به چشم می خورند، اما چیزی که ناگهان شما را متوقف می کند، یک بنر بزرگ با تصویر هیجان انگیز و تخفیف فوق العاده است. این لحظه همان چیزی است که برندها برای آن هزینه های کلانی می کنند: جلب توجه مشتری. دنیای امروز پر از اطلاعات است و رق...
3 ماه پیش
خلق اصالت برند در دنیای شک اندیشی مشتریان
تصور کنید وارد فروشگاهی می شوید و در میان قفسه های شلوغ به دنبال یک کفش ورزشی خوب هستید. برندی مثل آدیداس را می بینید و بلافاصله به سمتش کشیده می شوید؛ چرا؟ چون آدیداس برای شما نماد اصالت، کیفیت و اعتماد است. حالا تصور کنید که همان لحظه یک برند ناشناخته پیشنهاد تخفیف وسوسه کننده ای می دهد. احتمالا در چنین شرایطی از خود...
3 ماه پیش
محتوای متنی ارزشمند و اعتماد مشتریان
چگونه محتوای متنی می تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند برای برقراری ارتباط با مشتریان و بهبود تجربه آنها در کسب و کار ما عمل کند؟ در دنیای امروز، کسب و کارها با چالش های فراوانی روبه رو هستند که از جمله آنها می توان به کسب اعتماد مشتریان اشاره کرد. اعتماد مشتریان به کسب و کار یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در بازار است. ای...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانبانک مشاغل شیراز پی جولوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتور سوئیستخت خواببلیط هواپیما خارجیفرم سازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلدفترچه یادداشت تبلیغاتیواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیتاسیس کلینیک زیباییماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرموزبلاگ
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه