دنیای خودرو همیشه جذاب و پرهیجان بوده؛ از لحظه ای که موتور خودرو روشن می شود و خودرو به حرکت درمی آید، آدم احساس رهایی و آزادی را تجربه می کند. راننده ها احساس می کنند که همه چیز تحت کنترل آنهاست و می توانند هر جای جهان را که بخواهند تخته گاز تسخیر کنند. این احساس همان چیزی است که صنعت خودرو به مشتریان خود می دهد. شاید...
این روزها بازار تبلیغات اینترنتی همچنان در حال گسترش و تحول است. برندها و کسب وکارها دائما به دنبال روش های نوین و جذاب برای جلب توجه مخاطب و افزایش نرخ تبدیل خود هستند. تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ارکان بازاریابی آنلاین، همیشه در حال تکامل است؛ دقیقا مثل بازی فوتبال که در طول دهه های اخیر دائما تغییر کرده است.
از...
ایمیل مارکتینگ با گذشت دهه ها از معرفی اش به عنوان یک الگوی بازاریابی هنوز هم بخش قابل توجهی از بازار را در اختیار خود دارد. هزینه پایین این مدل به همراه سادگی ارسال انبوه آن به خوبی این تداوم را توجیه می کند. در کنار این مسئله بسیاری از بازاریاب ها بعد از این همه مدت به استفاده از چنین مدلی عادت کرده اند. درست مثل فوت...
این روزها هر گوشه شهر یا مراکز گردشگری را که نگاه کنیم، اقامتگاه های متعددی به چشم می خورد. در این میان هتل های گوناگونی هر روزه برای جذب مسافران بیشتر با یکدیگر به نبردی بیپایان مشغول هستند. مسافران نیز امروزه بیش از هر زمان دیگری برای انتخاب یک هتل مناسب حساسیت و سختگیری نشان می دهند. آنها با دقت نظر بیشتر و وسو...
زمانی نه چندان دور همکاری با سلبریتی ها حکم طلا را داشت. برندها با افتخار افراد مشهور را در کنار محصولات شان می نشاندند و گمان می کردند این افراد حکم طلسم جادویی فروش را دارند. تصور کنید که مایکل جردن با یک جفت کفش نایکی در تلویزیون ظاهر شود؛ این تصویر تنها به یک تبلیغ محدود نمی شد، بلکه یک جنب و جوش به وجود می آورد. ا...
جلب نظر مشتریان در شرایطی که هر روز یک عالمه برند تازه سر و کله شان پیدا می شود اصلا کار ساده ای نیست. گذشته از کیفیت محصولات و خدمات، امروزه مشتریان به دنبال تجربه ای هستند که تنها به خرید محصول محدود نشود. برندها باید به دنبال راهی باشند که مشتریان را از یک وضعیت سطحی از ارتباط به یک سطح عمیق تر و احساسی تر متصل کنند...
تصور کنید در حال قدم زدن در خیابان های شهر خودتان هستید. ناگهان چشم تان به یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ می خورد که تصویری آشنا از محله دوران کودکی تان را نشان می دهد. زیر تصویر نوشته شده «بازگشت به خاطرات شیرین با طعم نان های تنوری محلی». چه حسی پیدا می کنید؟ احتمالا لبخندی بر لبان تان می نشیند، خاطرات خوش گذشته...
تبلیغات در گوگل ادز مثل ویترینی رنگارنگ در یک خیابان پررفت و آمد است. هر کسب و کاری تلاش می کند به جذاب ترین شکل ممکن محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارد و رهگذران را به سمت مغازه خود جذب کند. با این حال آیا واقعا هر ویترینی می تواند به موفقیت در جذب مشتری منجر شود؟ آیا هر تبلیغی که در گوگل ادز منتشر می شود، ارزش سر...
عرصه بازاریابی در طول یک دهه اخیر طوری متحول شده که انگار یک قرن گذشته است. حالا بازاریاب ها با مخاطبانی رو به رو هستند که انتظاراتی بی نهایت متنوع دارند. انگار که هر کدام از آنها از یک سیاره متفاوت پا به زمین گذاشته اند. دیگر دوران بازاریابی توده ای و ارائه یک پیام واحد به همگان به سر آمده و شما نمی توانید مانند گذشته...
در دنیای پررقابت کنونی که هر روز برندهای جدیدی به بازار وارد می شوند، تبلیغات دیگر یک گزینه انتخابی برای کسب و کارها نیست، بلکه یک ضرورت برای بقا و پیشرفت محسوب می شود. تبلیغات همچون جریان حیاتی برای هر برندی است که پویایی را در رگ های شرکت و سازمان به گردش درمی آورد و موجب رشد و شکوفایی آن می گردد. اگر شما یک برند مطر...
در روزگار کنونی سفر و گردشگری به یکی از تفریحات و نیازهای اساسی بشر تبدیل شده است. در این دنیای پرهیاهو که مردم مدام در تلاش برای فرار از روزمرگی و دغدغه های زندگی هستند، گردشگری به یک صنعت پرسود و رقابتی محسوب می شود. هر گوشه ای از این کره خاکی با جذابیت های خاص خود پتانسیل جذب توریست را دارد و برندهای این صنعت در تکا...
دنیای کسب و کار مثل مسابقات فرمول یک دائما در حال تغییر است. هر سال راننده ها و تیم ها تلاش می کنند با تاکتیک های جدید رکوردهای قبلی را بشکنند. در این میان رقابت همیشگی است و همه به دنبال نتایج بهتر هستند. به همین خاطر هیچ چیز ثابت نیست. هر تغییری می تواند منجر به یک پیروزی بزرگ شود. کسب و کارها نیز از این قاعده مستثنا...
بیایید چند دهه به عقب برگردیم؛ زمانی که فوتبال فقط یک بازی ساده بود، توپ ها حسابی سنگین و استادیوم ها چیزی جز سکوهای سیمانی نداشتند. در آن روزها فوتبال برای مردم بود، بی هیچ تزیین اضافی. پیراهن بازیکنان خالی از هر لوگوی برند و اسپانسری بود. هواداران فقط برای عشق به تیم شان پای به ورزشگاه می گذاشتند، نه برای دیدن تبلیغا...
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که گوگل چگونه از یک موتور جست وجوی ساده به یک امپراتوری بی رقیب دیجیتالی تبدیل شد؟ در طول دو دهه گذشته گوگل نه تنها عادت های آنلاین ما را تغییر داده، بلکه به یکی از تاثیرگذارترین نام ها در صنعت فناوری تبدیل شده است. این شرکت با ارائه ابزارهایی همچون گوگل مپ، جیمیل و البته کروم به یکی ا...
اختصاص بودجه برای تبلیغات درست مثل پیدا کردن تکه ای طلا در عمق یک معدن متروک است؛ سخت، با ارزش و البته پراهمیت. برندها این روزها به سختی می توانند بودجه لازم برای تبلیغات شان را تامین کنند. هر سنتی که صرف تبلیغات می شود، باید مثل یک دانه کوچک در خاکی حاصلخیز کاشته شود و بارها و بارها نتیجه بدهد، اما وقتی این بودجه محدو...