سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Tue, 13 May(5) 2025 / 18:00:22
           
فرصت امروز
6 ساعت پیش
خداحافظی با تایپ؛ ورود بر عصر جست وجوی صوتی!
در سال های اخیر شیوه تعامل کاربران با موتورهای جست وجو به شدت تغییر کرده است. دیگر کمتر کسی برای یافتن پاسخ یک سوال دست به تایپ طولانی در گوگل می برد. ظهور دستیارهای صوتی مثل سیری، الکسا و دستیار صوتی گوگل موجب شده تا جست وجوهای صوتی سهم قابل توجهی از ترافیک اینترنتی را به خود اختصاص دهند. براساس گزارش هاب اسپات تا سال...
1 روز پیش
انقلاب شخصی سازی: هوش مصنوعی و مسیر تازه بازاریابی محتوا
در جهانی که هر ثانیه میلیون ها پیام تبلیغاتی منتشر می شود، توجه مخاطب کمیاب و ارزشمندترین دارایی برندهاست. دیگر نمی توان با یک پیام عمومی و یکسان انتظار داشت مشتریان از محصولات یا خدمات برند استقبال کنند. در این میان هوش مصنوعی همچون نیرویی انقلابی وارد صحنه شده تا همه چیز را دگرگون کند. از تحلیل داده ها تا خلق تجربه ا...
1 روز پیش
آیا هوش مصنوعی به درد تولید محتوا می خورد؟
هوش مصنوعی در صنعت بازاریابی: مروری بر مزایا و معایب
زمانی نه چندان دور صحبت درباره هوش مصنوعی که کارهای سخت و دشوار را انجام می دهد، بیشتر شبیه یک شوخی خنده دار بود تا آینده ای کاملا ملموس. البته این روزها هوش مصنوعی (AI) دیگر یک مفهوم علمی- تخیلی دور از دسترس نیست، بلکه به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی مدرن تبدیل شده است. از دستیارهای صوتی گرفته تا خودرو های خودران، هوش م...
2 روز پیش
هنر خواندن ذهن مشتری: روش هایی برای درک رفتار مصرف کننده
درک رفتار مشتریان شبیه تماشای پشت صحنه یک تئاتر بزرگ است. آنچه روی صحنه می بینیم، فقط بخش کوچکی از یک داستان پیچیده و پنهان است. در دنیای رقابتی امروز برندها برای آنکه بتوانند محصولات شان را بفروشند، تبلیغات شان را اثرگذار یا تجربه ای فراموش نشدنی بسازند باید بفهمند مشتریان چگونه فکر می کنند، چه چیزی می خواهند و چرا به...
3 روز پیش
از لید سرد تا لید گرم: راهنمای طراحی لید برای فروشنده ‎ها
در دنیای پررقابت فروش، هیچ چیز به اندازه لید (Lead) برای تیم های بازاریابی و فروش حیاتی نیست. لیدها همان مخاطبانی هستند که به نوعی از شما، محصول یا خدمات تان خبردار شده اند و حالا باید ببینید چقدر به خرید نزدیکند. اما این همه ماجرا نیست؛ چراکه همه لیدها یکسان نیستند. بعضی ها فقط نگاهی گذرا به شما انداخته اند، برخی دیگر...
6 روز پیش
آشنایی با بازاریابی فریمیوم (Freemium Marketing)
اگر تا امروز از سرویس هایی مثل اسپاتیفای، کانوا، دراپ باکس یا حتی اپلیکیشن های محبوب موبایل استفاده کرده اید، احتمالا ناخودآگاه وارد دنیای بازاریابی فریمیوم شده اید. دنیایی که در آن برندها با پیشنهاد نسخه ای رایگان از خدمات شان شما را وارد اکوسیستم خود می کنند و به تدریج ترغیب تان می کنند برای ویژگی های حرفه ای تر پول...
1 هفته پیش
بازاریابی با ویدئوهای کوتاه: فوت های کوزه گری
وقتی صحبت از تبلیغات و بازاریابی می شود، تقریبا هیچ چیز به اندازه ویدئو تاثیرگذار نیست. کاربران شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، تیک تاک، یوتیوب و حتی لینکدین به شدت به محتوای ویدئویی واکنش نشان می دهند، اما نکته مهم اینجاست که زمان توجه مخاطب محدودتر از همیشه شده و کمتر کسی حاضر است بیش از چند ثانیه برای بررسی یک ویدئ...
1 هفته پیش
متمایز ساختن برند: جادوی برندینگ در دنیای مدرن
قدم زدن در راهروهای یک فروشگاه بزرگ گاه حسی از سردرگمی را تداعی می کند. بسته بندی ها شبیه به هم، وعده ها مشابه و برندهایی که گویی در یک کارخانه تکثیر شده اند. این همهمه و شباهت گیج کننده انتخاب را برای مشتریان به یک چالش فرسایشی تبدیل کرده است. در این بازار اشباع شده که صداها در هم می آمیزند و پیام ها گم می شوند، کسب و...
1 هفته پیش
بررسی مهارت های مدیران بازاریابی موفق
مهارت هایی برای ساختن کمپین های ماندگار
در دنیای پرهیاهوی برندها، رقابت به حوزه هایی مثل داستان سرایی، تجربه کاربر و کمپین های خلاقانه کشیده شده است. این یعنی ارزش کمپین های بازاریابی بیشتر از هر زمان دیگری است. پشت بسیاری از این شاهکارهای تبلیغاتی چهره‎ای کمتر دیده شده اما بسیار تاثیرگذار قرار دارد: مدیر بازاریابی. اوست که باید نبض بازار را بشناسد، پیام...
1 هفته پیش
بررسی عوامل تاثیرگذار بر فرآیند تصمیم گیری مشتریان 
هزارتوی تصمیم گیری مشتریان
خرید یک محصول ساده هم در دنیای دیجیتال بدل به امری حساس شده است. شاید قبلا خرید محصولات حالت تصادفی داشت، ما این روزها دیگر خبری از آن زمان ساده نیست. در عوض هر روز که از خواب بیدار می شویم، با افزایش قیمت محصولات روبه رو هستیم. از قهوه صبحگاهی گرفته تا لباس های روزمره، هزینه ها بالا می رود و جیب ها را تحت فشار می گذار...
2 هفته پیش
مارکتینگ به سبک اسپاتیفای: بازآفرینی صنعت موسیقی و بازاریابی
اسپاتیفای نه فقط یک پلتفرم پخش موسیقی آنلاین، بلکه یکی از بهترین بازاریاب های قرن بیست و یکم است. شرکتی که نه تنها تجربه گوش دادن به موسیقی را متحول کرد، بلکه رویکردهای تبلیغاتی اش نیز مرزهای سنتی را درهم شکست. در زمانی که بسیاری از استارت آپ ها در پیچ و خم رقابت های سنگین بازار موسیقی از نفس افتادند، اسپاتیفای موفق شد...
2 هفته پیش
آشنایی با بازاریابی نوستالژیک
بازاریابی احساسی با نوستالژی
اگر از هر فردی درباره دوران کودکی اش بپرسید، بعید است نام برند لگو را نشنیده باشد. مکعب های رنگارنگ و بی انتها که دنیای خلاقیت را به کودکان هدیه می دادند، فقط اسباب بازی نبودند؛ تجربه ای مشترک برای چندین نسل بودند. جالب تر اینکه لگو هنوز هم یکی از موفق ترین برندهای دنیاست و بخش عمده ای از این موفقیت را مدیون بازی هوشمن...
2 هفته پیش
بازاریابی خلاقانه در شبکه های اجتماعی: ترندهایی برای مارکترها
شبکه های اجتماعی مانند رودی هستند که هر لحظه مسیرشان عوض و جریان شان تندتر می شود. از روزهایی که فیس بوک فقط جایی برای به اشتراک گذاشتن عکس های دوستانه بود تا حالا که تیک تاک با ویدئوهای کوتاه دنیا را تسخیر کرده، این پلتفرم ها با سرعتی نفسگیر تحول پیدا کرده اند. کاربران هر روز با قابلیت های تازه ای روبه رو می شوند؛ از...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتبانک مشاغل شیراز پی جولوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتور سوئیستخت خواببلیط هواپیما خارجیفرم سازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیتاسیس کلینیک زیباییماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرموزبلاگخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه