کسب و کارها بدون اینکه آستین ها را بالا زده و وارد گودِ بازاریابی شوند، خیلی سخت مشتری به دست خواهند آورد. خب این روزها مشتریان با انبوهی از برندها رو به رو هستند و تصمیم گیری برای آنها اصلا کار ساده ای نیست. به همین خاطر یک کمپین بازاریابی درست و حسابی تفاوت ها را رقم خواهد زد. در حقیقت مناسبت ها همانند یک دروازه طلای...
در دنیای پرهیاهوی مدرن جایی که ثانیه ها با سرعت نور می گذرند، ویدئوهای تبلیغاتی فرصتی طلایی برای جلب توجه مخاطب و رساندن پیام برند شما هستند. شما با یک ویدئوی خلاقانه می توانید کاری کنید که مشتری نه تنها از تبلیغ تان روی برنگرداند، بلکه آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته یا تبدیل به سفیر برندتان شود. ویدئوی...
دنیای دیجیتال به معنای واقعی کلمه تمامی جنبه های زندگی ما را زیر و رو کرده است. از صبح که چشم باز می کنیم و گوشی موبایل مان را چک می کنیم تا شب که دوباره سراغ آن می رویم، زندگی روزمره ما به شکلی جدایی ناپذیر با تکنولوژی عجین شده است اما این فقط شیوه ارتباطات ما نیست که تغییر کرده؛ تمام رابطه ها، از جمله رابطه بین برنده...
نسل زد به عنوان مشتریان جوان، پویا و آینده دار نقش بسیار مهمی در تعیین روند بازارهای امروزی دارند. این نسل با ذهنیت های متفاوت، روحیه های ماجراجو و دلبستگی عمیق به دنیای دیجیتال به عنوان قلب تپنده بازارهای مصرف عمل می کنند. آنها به طور حیرت انگیزی به خرید آنلاین، جست وجوی اینترنتی، دنبال کردن آخرین ترندها و مهمتر از هم...
نسل جوان نسلی است که با گوشی های هوشمند بزرگ شده، در شبکه های اجتماعی نفس می کشد و دنیایی از اطلاعات را در نوک انگشتانش دارد. شاید تا همین چند سال قبل نسل جوان از نظر مالی و حتی تصمیم گیری درباره خرید تحت سلطه خانواده بود، اما حالا نه تنها استقلال مالی دارد، بلکه بر روی تصمیم گیری والدین هم اثرگذاری انگارناپذیری پیدا ک...
وقتی به برندهای بزرگ فکر می کنیم، یکی از ویژگی هایی که به سرعت به ذهن مان می رسد، نام آنهاست. اسم هایی مثل اپل، نایک یا کوکاکولا نه تنها در ذهن مان حک شده، بلکه احساس خاصی را در ما برمی انگیزند. این برندها ثابت کرده اند که اسم خوب می تواند نه تنها به شناسایی سریع برند کمک کند بلکه عاملی مهم در ماندگاری در ذهن مشتریان ه...
این روزها ورود به بازارهای خارجی نه تنها یک گزینه کلیدی، بلکه ضرورتی اساسی برای توسعه و بقای کسب و کارها محسوب می شود. کسب و کارها برای افزایش دامنه مشتریان، فروش و سودآوری ناگزیرند به بازارهای دیگر سرک بکشند. همانطور که یک درخت برای رشد و بالندگی به خاک و نور تازه نیاز دارد، برندها هم برای ادامه حیات به بازارهای تازه...
هیچ کس نمی تواند انکار کند که لوازم خانگی جزء ضروری ترین نیازهای روزمره زندگی هر فرد است. از یخچال ها و ماشین های لباسشویی گرفته تا تلویزیون ها و اجاق گازها، همه اینها بخش جدایی ناپذیر از خانه ها و زندگی مدرن هستند. به عبارت دیگر، اگر بخواهیم زندگی راحت و بی دردسری داشته باشیم، لوازم خانگی در کنار ما هستند و با هر حرکت...
بسته بندی محصولات در بازارهای کنونی نقشی فراتر از یک پوشش محافظتی ایفا می کند و به عنوان یک عنصر کلیدی در جذب مشتریان و شکل دهی به تجربه آنها از برند محسوب می شود. بسته بندی در واقع زبان گویای یک محصول است که با مشتری سخن گفته و با طراحی خوب یا بد خود می تواند به مشتری پیام متفاوتی انتقال دهد. بسته بندی دقیقا مثل یک لب...
ویدئو مارکتینگ در طول سال های اخیر با سرعتی شگفت آور رشد کرده و به یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی تبدیل شده است. حوزه ای که تا همین یک دهه قبل کسی سراغ زیادی از آن نمی گرفت، امروزه بدل به یکی پرطرفدارترین الگوهای بازاریابی شده است. به طوری که تقریبا الگوهای دیگر بازاریابی حرفی برای گفتن در مقابل آن ندارند. امروز...
اغلب مردم دنیا تجربه دریافت تماس های تلفنی از سوی برندهای بزرگ و کوچک را داشته اند. تماس هایی که با هدف جلب نظر مخاطب به خرید محصول صورت گرفته و گاهی هم حسابی سودآور از آب درمی آمد. البته برخی از مردم حسابی با این تماس ها مشکل داشتند. به طوری که خیلی وقت ها کار به شکایت هم می کشید. با این حال برندهایی که بلد بودند چطور...
در بازارهای کنونی رقابت میان برندها به سرعت در حال افزایش است. از لوازم خانگی گرفته تا خدمات آنلاین، همه صنایع با هم رقابت می کنند؛ آن هم بر سر جلب نظر مخاطب. در این میان، چیزی که می تواند یک برند را از سایرین متمایز کند، تجربه ای است که مشتری از تعامل با آن برند دارد. این تجربه نه تنها تاثیر زیادی بر تصمیم گیری های خر...
تصور کنید که در یک اتاق کوچک نشست هاید. میزتان پر از یادداشت ها و نمودارهاست. شاید فکر کنید قرار است نقشه شاتل فضایی یا یک ساختمان حیرت انگیز را بکشید، اما شما در حال طراحی یک کمپین بازاریابی هستید. ماجرا آنجایی سخت تر می شود که بودجه محدودی در اختیار دارید و فشار بالایی روی دوش تان است؛ باید بهترین نتایج را با کمترین...