آدم ها حتی مهمترین نکات زندگی را هم بعد از چند وقت به کلی فراموش می کنند. انگار که از اول هم چنین نکاتی برای آنها اهمیت نداشته و اصلا گوش شان به این مباحث بدهکار نبوده است. شاید شما هم در طول زندگی بارها و بارها تجربه فراموشی نکات گوناگون را داشته باشید. چنین ماجرایی درباره کمپین های بازاریابی بیشتر از بقیه نمونه ها روی می دهد. خب معمولا آدم ها به محتوای بازاریابی برندها خیلی اهمیت نمی دهند. با این حساب اصلا بعید نیست بعد از گذشت چند روز کل ماجرا را فراموش کنند. این درست همان جایی است که یادآوری پیام تان به مشتریان ضرورت خواهد داشت. البته شما نمی توانید هر طور دل تان خواست سراغ یادآوری نکات به مشتریان بروید؛ چراکه یک قدم اشتباه با واکنش های عجیب مشتریان همراه خواهد شد.
ما در روزنامه فرصت امروز استراتژی ایمیل های یادآوری را یکی از بهترین گزینه ها برای ارتباط دوباره با مشتریان می دانیم. شما در این شیوه نه مزاحمت پیامک های اعصاب خُردکن را تکرار می کنید، نه کارتان کاملا در حاشیه قرار می گیرد. این روزها اغلب مردم روزی یکی دو بار ایمیل شان را چک می کنند. بنابراین اگر شما در این رابطه با مشتریان ارتباط برقرار کنید، کارتان بی نهایت ساده تر خواهد شد. هرچه باشد، یک ایمیل تبلیغاتی که راه دوری نمی رود!
شما در این پست با مفهوم ایمیل های یادآوری آشنا خواهید شد. سپس کمی درباره مزایا و انواع الگوهای این شیوه با شما حرف خواهیم زد. در نهایت نیز با مرور برخی از تکنیک های کلیدی برای اجرای بهتر این روش کارمان را تمام خواهیم کرد. اگر شما هم فکر می کنید ایمیل های یادآوری به درد کسب و کارتان می خورد، هیچ جوره این مقاله را از دست ندهید.
مطلب مرتبط: راهنمای پایان بندی درست ایمیل های بازاریابی
ایمیل یادآوری چیست؟
همانطور که از اسم ایمیل یادآوری می شود حدس زد، این استراتژی به یادآوری نکات گوناگون به مخاطب هدف اشاره دارد. شاید فکر کنید فقط برندهای بزرگ دنبال مشتریان ثابت شان رفته و از آنها درخواست خرید مجدد می کنند. خب در این صورت کاملا در اشتباهید؛ چراکه ایمیل های یادآوری فقط مربوط به خرید دوباره یا حتی دامنه مشتریان وفادار نمی شود. در عوض شما امکان یادآوری رویدادهای مهم در ارتباط با برند یا حتی تبریک تولد مخاطب تان را هم دارید. ماجرا جالب شد، نه؟
نکته کلیدی در ایمیل یادآوری اشاره به موضوعی است که تا قبل از آن کمتر مورد توجه مخاطب قرار گرفته است. مثلا شما نمی توانید روز پدر را به مخاطب تان تبریک گفته و آن را یادآوری کنید؛ چراکه این روز آنقدر مهم هست که همه از قبل حواس شان بدان باشد. در عوض نکاتی مثل روز جهانی حفاظت از گونه های جانوری در معرض انقراض یا روز بدون پلاستیک گزینه های بهتری خواهد بود. اگر در این میان ارتباطی میان رویداد موردنظر با هویت برندتان وجود داشته باشد، کارتان خیلی بهتر جلو خواهد رفت.
انواع ایمیل های یادآوری
خب تا اینجا که کار سختی نداشته ایم. تعریف ایمیل یادآوری آنقدر ساده و سرراست بود که شما را به دردسر نیندازد. حالا نوبتی هم باشد، باید کمی کارمان را عمیق تر دنبال کنیم. اصلا بر فرض که ایمیل یادآوری به درد من و شما می خورد، انواع الگوهای آن چه هستند؟ این سوالی است که ارزش بررسی بیشتر دارد. خب شما که نمی توانید فقط از یک الگوی خشک و خالی در استراتژی ایمیل یادآوری استفاده کنید. شما را نمی دانم، ولی من که اصلا میانه خوبی با برندی که دائما رویدادهای مختلف را به شیوه ای تکراری یادآوری می کند، ندارم.
شما در این بخش با انواع ایمیل های یادآوری و مزایای هر کدام از آنها آشنا خواهید شد. اینطوری چشم اندازی درست نسبت به حوزه کاری تان به دست خواهید آورد و دیگر احساس یادگیری یک استراتژی به درد نخور را نخواهید داشت.
یادآوری رویدادها
هر برندی در دنیا رویدادهایی در تقویمش دارد که باید مشتریان هم در آنها حضور داشته باشند. اجازه دهید با یک مثال ساده منظورمان را بیان کنیم. فرض کنید شما مدیریت استودیو بازی سازی یوبی سافت (Ubisoft) هستید. در این صورت احتمالا حضور در مراسم های ویژه صنعت گیم برای تان اهمیت زیادی خواهد داشت. البته این تمام ماجرا نیست. اگر غرفه استودیو شما در مراسم های مهمی مثل E3 خالی باشد، اعتبارتان زیر سوال خواهد رفت. به همین خاطر دعوت از مشتریان بازی ها یا علاقه مندان به صنعت گیم برای حضور در غرفه تان امری ضروری خواهد بود. اینطوری دست کم در رقابت با بقیه برندها کم نخواهید آورد.
مطلب مرتبط: معمای پیدا کردن ایمیل برای تولید لید (Lead)
ایمیل های یادآوری معمولا ساختار بی نهایت ساده ای دارند. شما در چنین ایمیلی باید اول از همه رویداد موردنظر را برای مخاطب تان به طور کامل شرح دهید. اینطوری فرصت خوبی برای اثرگذاری بر روی آنها پیدا کرده و نظرشان را به ماجرا جلب می کنید. اشتباه برخی از کارآفرینان تلاش برای خلاصه کردن همه نکات است. به طوری که مخاطب اصلا دلیل حضورش در مراسم را درک نمی کند. این درست همان جایی است که شما مخاطب تان را به طور کامل از دست خواهید داد. خب آدم که وقتش را از سر راه نیاورده که همینطور بی خودی هدر دهد.
ساختار ایمیل های یادآوری به طور طبیعی دارای دو بخش اساسی است. در بخش اول شما باید رویداد موردنظر را تحلیل کرده و جذابیتش برای مخاطب را شرح دهید. اینطوری طرف مقابل انگیزه اش برای شرکت در مراسم بی نهایت افزایش پیدا خواهد کرد. در مرحله بعد باید جزییات مربوط به محل و ساعت برگزاری مراسم را یادآور شوید. گاهی اوقات ارائه تخفیف های کوچک به مشتریان اهمیت بالایی برای اثرگذاری بهینه بر روی مخاطب تان خواهد داشت. اینطوری شما لازم نیست استرس خالی ماندن غرفه تان در مراسم ها را داشته باشید.
یادآوری مهلت ها
جشنواره های خرید همراه با تخفیف برای هر مشتری در دنیا جذاب است. البته به شرط اینکه اطلاعات کاملی درباره جشنواره موردنظر و شیوه استفاده از تخفیف ها داشته باشد. زمانی نه چندان دور فروشگاه های زنجیره ای با تبلیغات محیطی فراوان نظر مشتریان را جلب می کردند. حالا ماجرا کاملا برعکس شده است؛ چراکه مردم بیشتر خریدهای شان را به طور آنلاین انجام می دهند. بنابراین یادآوری مهلت استفاده از تخفیف ها اهمیت زیادی خواهد داشت. شما اینطوری به راحتی هرچه تمام تر فرصت استفاده از تخفیف ها را به مخاطب تان داده و آنها را کنار خودتان خواهید داشت.
ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم برندها باید قبل از اینکه مشتریان سوالات شان را مطرح کنند، ذهن آنها را خوانده و نیازشان را رفع کنند. اطلاع رسانی درباره جشنواره تخفیف و مهلت استفاده از آن یکی از همین نکات است. شما با چنین دست فرمانی به راحتی هرچه تمام تر بدل به برندی دوست داشتنی از نظر مشتریان خواهید شد. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و ایمیل های یادآوری مهلت ها را ارسال کنید.
بازاریاب های باهوش احتمالا الان درباره ساختار ایمیل های یادآوری مهلت کلی سوال در سرشان شکل گرفته است. خب اجازه دهید خیال تان را راحت کنیم. شما در این بخش نیازی به بیان مزیت تخفیف ها برای مشتریان ندارید. خب مزیت اصلی جشنواره شما کاملا روشن است: خرید ارزان تر!
کاری که شما باید در ساختار ایمیل تان انجام دهید، یادآوری این مسئله برای مخاطب است که اگر دیر بجنبد، تخفیف های هیجان انگیز را از دست خواهد داد. اصطلاح ترس از دست دادن (Fear of Missing Out) در چنین ساختاری معنا پیدا می کند. درست به همین خاطر شما باید خودتان را برای رویارویی با مشتریانی بی خیال و تبدیلشان به کسانی که عجله زیادی برای خرید دارند، آماده کنید.
یادتان باشد، اصرار زیاد برای استفاده از مهلت ها کارتان را خراب می کند. شما را نمی دانم، ولی من که اصلا نگاه خوبی به برندی که دائما اصرار به خرید دارند، نخواهم داشت. پس سعی کنید کمی کارتان را حرفه ای جلو برده و خونسردی تان را حفظ کنید.
یادآوری پایان اشتراک
این روزها استفاده از اشتراک موسسات مختلف برای مردم بدل به نوعی عادت رایج شده است. احتمالا برای شما هم پیش آمده یکهو اشتراک تان در نتفلیکس یا اسپاتیفای تمام شود و دست تان در پوست گردو بماند. خب در این صورت تمام تقصیرها گردن شما نیست. برندی که دوست دارد همیشه مشتریانش را حفظ کند، باید از مدت ها قبل پیام هایی برای یادآوری تمدید اشتراک ارسال کند. اینطوری شما حتی مدت ها قبل از اینکه اشتراک تان تمام شود، آن را تمدید خواهید کرد. ماجرا حسابی جالب شد، نه؟
مطلب مرتبط: چگونه از استراتژی ایمیل سرد بهترین استفاده را داشته باشیم
ایمیل های تمدید اشتراک باید بی نهایت کوتاه باشند. اگر شما مطلب را زیادی کش دهید، حوصله مخاطب سر رفته و قید برندتان را می زند. به علاوه، روش تمدید اشتراک باید ساده باشد. اگر از ما می شنوید، یک لینک ساده در بخش اشتراک قرار داده و کارتان را به خوبی جلو ببرید. اینطوری دیگر لازم نیست مشتریان را درگیر فرآینده ای طولانی تمدید اشتراک کنید. خب مشتریان که وقت شان را از سر راه نیاورده اند تا پای تنبلی تان هدر دهند.
یکی از گزینه های جذاب برای ایمیل های تمدید اشتراک مربوط به موسسات اعتباری است. اتمام تاریخ کارت های بانکی برای هر کسی دردسرساز به نظر می رسد. در این صورت شما باید خودتان را برای شکایت های مداوم مشتریان یا حتی عضویت شان در بانک های دیگر آماده کنید. تنها راهکار مناسب در این میان نیز اطلاع رسانی درباره تمدید کارت های اعتباری است. اینطوری قبل از اینکه بحرانی بزرگ ایجاد شود، مشتریان تان را مدیریت خواهید کرد.
یادآوری قرار ملاقات
قرارهای ملاقات در دنیای کسب و کار اهمیت بی نهایت زیادی دارد. این نکته وقتی پای قراردادهای بزرگ وسط باشد، حتی اهمیت بیشتری نیز پیدا می کند. خب شما که در بازار برای همیشه فرصت همکاری با دیگران را ندارید. درست به همین خاطر اگر دیر بجنبید، فرصت ها یکی بعد از دیگری از دست تان می رود. آن وقت دیگر نمی توانید اثرگذاری لازم بر روی مخاطب تان را داشته یا به توسعه کسب و کارتان فکر کنید.
این روزها معمولا برندها قبل از اینکه موعد ملاقات ها فرابرسد، ایمیل های یادآوری برای برند مقابل یا افراد حقیقی ارسال می کنند. این امر شاید خیلی ساده به نظر برسد اما سیگنال مهمی در مسیر رفتار حرفه ای در بازار محسوب می شود. به طوری که شما برای اثرگذاری بهتر بر روی طرف مقابل باید حتما این استراتژی را رعایت کنید.
یادآوری ملاقات فقط زمانی که قرارهای بی نهایت مهم در جریان است، کاربرد ندارد. گاهی اوقات شما برای اینکه نوبت مشتریان تان را به آنها یادآوری کنید، باید از این استراتژی سود ببرید. مثلا روانشناسی را در نظر بگیرید که از چند ماه قبل نوبت مراجعه کنندگان را تنظیم کرده است. در این صورت چند روز مانده به نوبت هر نفر باید در قالب یک ایمیل ساده زمان جلسه مشاوره را تنظیم کند. اینطوری دیگر هیچ تاخیری در زمان مراجعه و مشاوره ایجاد نخواهد شد.
یادآوری سفارش دوباره
مرجوعی سفارشات اتفاقی رایج در دنیای کسب و کار محسوب می شود. حتی برندهایی مثل آمازون هم گاهی اوقات سفارشات شان را به اشتباه برای مشتریان ارسال می کنند. در این صورت سفارشات مرجوعی باید در کوتاه ترین زمان ممکن جمع آوری شده و از مخاطب نیز عذرخواهی صمیمانه ای صورت گیرد. البته ماجرا به این نقطه ختم نمی شود. شما برای اثرگذاری بر روی مخاطب تان باید درباره سفارش دوباره یا دریافت وجه خرید اطلاع رسانی کنید. خب چه چیزی بهتر از یک ایمیل مفصل برای عذرخواهی و ارائه چنین پیشنهادی؟
یادآوری سفارش دوباره در میان خیلی از بازاریاب ها محبوبیت دارد؛ چراکه با این استراتژی شما به جای از دست دادن مشتریان آنها را حفظ کرده و دیگر لازم نیست دائما در دور باطل یافتن مشتری تازه و از دست دادن مشتری های قدیمی گیر کنید.
یادتان باشد، شما قرار نیست کاملا دستوری و با لحنی عجیب مشتریان را به سفارش دوباره دعوت کنید. هرچه باشد شما این وسط اشتباه کرده اید. به علاوه، حق همیشه با مشتریان است. پس اصلا کارتان را اشتباه نگیرید؛ چراکه خیلی زود اوضاع تان در بازار را به هم خواهد ریخت.
مطلب مرتبط: ایمیل مارکتینگ در سالی که گذشت
تمرین هایی برای طراحی ایمیل یادآوری
شما الان بخش زیادی از راه را طی کرده اید. با این حال ما خیال نداریم همین طور خشک و خالی شما را در مسیر طراحی ایمیل های یادآوری تنها بگذاریم. هرچه باشد شما الان نیاز به کمی راهنمایی بیشتر دارید. پس در این بخش نیز با ما همراه باشید تا دیگر مو لای درز کارتان نرود.
زمان بندی درست: ایمیل ها باید دیده شوند!
ایمیل هایی که در زمان های عجیب ارسال می شوند، محکوم به نابودی هستند. خیلی از کاربران ایمیل هایی که نیمه شب یا درست وسط ساعت اداری دریافت کرده اید، بدون حتی یک لحظه درنگ حذف می کنند. درست به همین خاطر شما باید زمان بندی درستی برای ارسال ایمیل داشته باشید. وگرنه هیچ وقت رنگ موفقیت را نخواهید دید. این نکته ای کلیدی برای اثرگذاری بر روی مخاطب هدف محسوب شده و تمام زحمات بازاریابی تان به موفقیت در این حوزه بستگی دارید.
ما در روزنامه فرصت امروز استفاده از اول صبح یا سر شب را توصیه می کنیم. در چنین زمان هایی معمولا آدم ها سراغ سرویس های ایمیل رفته و صندوق دریافت شان را چک می کنند. قبول دارم ارسال ایمیل در زمان های عجیب هم در نهایت توجه مخاطب را جلب می کند، اما کاربران معمولا ایمیل هایی که تازه دریافت کرده اند را بیشتر مورد توجه قرار می دهند. پس تا دیر نشده اشتباه تان در این رابطه را جبران کنید.
شخصی سازی: گزینه ای اجتناب ناپذیر
اینکه آدم ایمیل های توده ای دریافت کند، اصلا حس خوبی نیست. گاهی اوقات کاربران فکر می کنند چنین ایمیل هایی نوعی توهین مستقیم محسوب می شود. خب در این صورت باید کمی به آنها حق دهیم. دوران تبلیغات توده ای دهه هاست که تمام شده و دیگر خبری از آن در بازار نیست. پس شما هم باید کمی شیوه کارتان را تغییر دهید. وگرنه خیلی زود جایگاه تان در بازار به خطر خواهد افتاد.
حداقل کاری که شما برای شخصی سازی ایمیل ها می توانید انجام دهید، استفاده از نام خانوادگی هر مخاطب در ابتدای ایمیل تان است. به علاوه، دسته بندی مشتریان نیز ایده خیلی بدی به نظر نمی رسد. اینطوری شما براساس سلیقه هر دسته از مشتریان یا مخاطب هدف نوع خاصی از ایمیل را تحویل شان می دهید. بی شک با استفاده از این تکنیک بازگشت سرمایه تان بی نهایت افزایش پیدا خواهد کرد. خب مگر چنین کاری هزینه ای برای تان به همراه دارد که اینقدر درباره اش فکر می کنید؟ همین حالا دست به کار شده و شخصی سازی را شروع کنید.
خداحافظی با محتوای طولانی: مهمترین بخش کار
محتوای طولانی برای هیچ کس در این دنیا جذابیت لازم را به همراه ندارد. قبول دارم مردم با عشق و علاقه زیاد رمان های طولانی را مطالعه می کنند، اما کار شما هیچ شباهتی به داستان نویسی ندارد. پس الکی ایمیل تان را طولانی نکنید. در عوض هرچه کارتان خلاصه تر باشد، تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.
یادتان باشد، ساختار ایمیل شما باید کاملا روشن طراحی شود. وگرنه مخاطب برای فهم منظور اصلی تان با یک عالمه مشکل ریز و درشت مواجه شده و در نهایت قید همه چیز را خواهد زد. آن وقت شما می مانید و ایمیل هایی که هیچ اثرگذاری روشنی بر روی مخاطب نداشته اند.
کم نیستند بازاریاب هایی که همیشه برای کوتاه نویسی مشکل دارند. خب در این صورت باید سراغ کمک گرفتن از همکاران تان بروید. اینطوری کارتان بی نهایت ساده تر شده و دیگر لازم نیست فشار زیادی به خودتان بیاورید. به علاوه، گاهی اوقات همین همکاری میان بازاریاب های مختلف جرقه طراحی کمپین های مشترک را می زند. پس هرگز دست رد به چنین ایده خوبی نزنید.
مطلب مرتبط: نکاتی که در هر ایمیل بازاریابی باید رعایت شود
استفاده از المان های بصری: متن تنها به درد نمی خورد!
متن فرمت قدیمی و همچنان محبوبی در دنیا محسوب می شود. با این حال از زمان توسعه اینترنت و افزایش حیرت انگیز سرعتش طرفداران فرمت های بصری بیشتر شده اند. ما در روزنامه فرصت امروز معتقدیم استفاده از المان های بصری در بازاریابی شانس برندها را تا 50 درصد بیشتر می کند. به زبان خودمانی، شما با استفاده از عکس یا ویدئو در محتوای بازاریابی یک سر و گردن از رقبا جلو می افتید. پس منتظر چه هستید؟ همین حالا دست به کار شده و المان بصری به محتوای تان اضافه کنید.
نکت کلیدی که در این بخش باید حواس تان به آن باشد، ایجاد ارتباط معنایی میان محتوای بصری و اصل ایمیل است. اگر ویدئو یا عکس های موجود در ایمیل با ساختار آن کاملا در تضاد باشد، دیر یا زود اوضاع تان به هم خواهد ریخت. آن وقت شما می مانید و کلی دردسر برای اقناع مخاطب هدف.
اگر در شرکت گرافیست حرفه ای دارید، باید کارتان را به او بسپارید، در غیر این صورت استفاده از تصاویر استاک یا همان رایگان ایده بهتری خواهد بود. خب کسی که هیچ دانشی در حوزه گرافیک ندارد، چطور می تواند محتوای حیرت انگیز خلق کند؟
توجه به کاربران موبایل: نسل جدید مخاطب هدف
از زمانی که رایانه های شخصی تنها ابزار دریافت و ارسال ایمیل بودند، نزدیک به یک دهه می گذرد. در این فاصله گوشی های هوشمند جای کامپیوتر را پر کرده اند. هرچه باشد استفاده از گوشی بی نهایت راحت تر از لپ تاپ یا گزینه های مشابه است. چه بسا افراد در حین مسافرت هم با چند کلیک ساده به ایمیل های شان در گوشی همراه دسترسی پیدا می کنند. بی شک این گزینه برای دوستداران لپ تاپ همچنان قفل است!
اگر شما مسئول طراحی ساختار ایمیل های شرکت هستید، باید همیشه حواس تان به هماهنگی آن با تجربه کاربری گوشی های هوشمند باشد. وگرنه کلی از مخاطب تان را از دست می دهید. کافی است یک دقیقه خودتان را جای مشتریان قرار دهید که ایمیل یادآوری دریافت می کنند که اصلا در گوشی موبایل باز نمی شود. فکر می کنم شما هم در چنین موقعیتی حسابی از خجالت برند موردنظر درمی آیید، مگر نه؟
کاربران گوشی های هوشمند در طول سال های اخیر رشد بی نهایت زیادی داشته اند. این امر برای خیلی از بازاریاب ها معنادار به نظر می رسد. بنابراین باید از این نکته کلیدی در زمینه بهبود کارتان استفاده کنید. خوشبختانه این روزها خیلی از سرویس های ارسال ایمیل ها دسته جمعی مثل سند پالس (Send Pulse) از گزینه بهینه سازی خودکار ایمیل ها برای گوشی های موبایل پشتیبانی می کنند. بنابراین قبل از اینکه همکاری تان با یکی از این ابزارها را شروع کنید، به این نکته کلیدی توجه داشته باشید. وگرنه سرتان بی کلاه خواهد ماند.
بهره مندی از اتوماسیون: ساده سازی کارها
یادآوری نکات مختلف به مخاطب هدف نیازمند حافظه ای بی نهایت قوی است. از آنجایی که کارآفرینان در طول روز کلی دغدغه مختلف دارند، احتمالا خیلی زود حواس شان پرت شده و این رویدادهای را فراموش خواهند کرد. درست در چنین شرایطی اتوماسیون به مثابه دستیار دوست داشتنی کارآفرینان ظاهر می شود.
مطلب مرتبط: جلب نظر مشتریان با ایمیل های مرور سالانه
کافی است قبل از اینکه ایمیل ها را به طور تک تک ارسال کنید، یکبار زمان بندی تمام ایمیل ها در بازه های زمانی طولانی را مشخص سازید. مثلا برای یک یا سه ماه آینده تمام ایمیل هایی که باید ارسال شود، تنظیم کنید. اینطوری دیگر لازم نیست 24 ساعته حواس تان به ایمیل های ارسالی باشد. نکته مهم دیگر اینکه اتوماسیون برنامه زمانی شما به عنوان یک کارآفرین را هم به هم نمی ریزد.
این روزها هر کارآفرینی که بهتر از فناوری های دیجیتال و هوشمند استفاده کند، از بقیه جلوتر خواهد بود. بنابراین باید کم کم روش های قدیمی را کنار گذاشته و به سوی روش های تازه جهت گیری کنید. وگرنه مشتریان یکی بعد از دیگری از کنار شما پراکنده خواهند شد. آن وقت دیگر هیچ فرصتی برای اثرگذاری بر روی مشتریان یا خودنمایی در بازار نخواهید داشت.
سخن پایانی
یادآوری نکات مختلف به مخاطب هدف کاری نیست که به همین سادگی از کنارش عبور کنیم. گاهی اوقات یک یادآوری ساده سرنوشت یک برند را کاملا تغییر می دهد. در چنین شرایطی برای اینکه اثرگذاری بهتری بر روی مخاطب هدف داشته باشید، باید از استراتژی ایمیل های یادآوری استفاده کنید. هدف ما در این مقاله آموزش جامع استفاده از این استراتژی بود. شما الان تمام اطلاعات لازم برای استفاده از این شیوه را در اختیار دارید. مثل همیشه اگر سوال یا مشکلی در استفاده از ایمیل های یادآوری داشتید، من و همکارانم در روزنامه فرصت امروز همیشه آماده کمک به شما هستیم. پس تعارف را کنار گذاشته و با ما در ارتباط باشید.
منابع: