پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

طبق روال پنجشنبه هر هفته، این بار نیز به معرفی گجت هایی می پردازیم که به مشاغلی مشخص تعلق دارند. بسیاری از افراد تصور می کنند خانه داری و رسیدگی به کارهای مختلف خانه چندان دشوار نیست. با این وجود اگر تنها یک روز ناچار به انجام این کارها شوند متوجه حجم بالای وظایف مربوط به بانوان خانه دار می شوند.

مادران ما و کدبانوهای سنتی برای سر وسامان دادن به کارهای خانه، سختی های بیشتری تحمل می کردند، خاطره آب لیمو ها، ترشیجات، مرباها و انواع و اقسام خوراکی های خانگی که با زحمت فراوان تهیه می شد، این روزها کمرنگ شده اند.

با این وجود، نمی توان منکر حجم بالای کار مادران شاغل و بانوانی شد که به جز کارهای خانه به مشاغل بیرون از خانه نیز می پردازند. این روزها برای کاهش فشاری که بر دوش بانوان است، می توان از روش هایی فناورانه استفاده کرد. به کار گیری گجت ها و انواع اپلیکیشن ها از جمله همین روش هاست.

Aweair

فرقی نمی کند یک بانوی خانه دار باتجربه باشید یا کدبانویی تازه کار، سوزاندن غذا جزو تجارب روزمره اغلب خانم هایی است که به طور مرتب و روزانه آشپزی می کنند. از دست رفتن زحمات یک نیمروز کامل از یک طرف و بوی بد غذای سوخته که در فضای خانه پخش می شود از سویی دیگر، روز بدی را برای کدبانوها رقم می زند.

برای از بین بردن بوی غذای سوخته، راه های متداولی مانند باز گذاشتن در و پنجره یا روشن کردن هود آشپزخانه وجود دارد. اما aweair روشی جدیدتر برای رفع سریع رایحه های ناخوشایند فضای خانه دارد.

این دستگاه هوشمند با قیمت تقریبی 200 دلار به فروش می رسد. از قابلیت های مناسب این دستگاه می توان به حذف رطوبت، کنترل استانداردهای رایحه و دمای آشپزخانه و اتصال به انواع تلفن های همراه با سیستم عامل های اندروید و  ios اشاره کرد. با این تفاسیر، به نظر می رسد می توان با بوی بد غذای سوخته به طور کامل خداحافظی کرد.

Mocoro robatic (ball cleaner)

یکی از مشکلات رایج در خانه هایی که کودکانی نوپا دارند. نظافت دائمی کف اتاق و سطوحی است که کودک با سینه خیز و چهار دست و پا رفتن، راه رفتن های آتی را تمرین می کند. هر نوع آلودگی محیطی می تواند برای کودکان خطرناک بوده و بیماری هایی جدی در پی داشته باشد.

ball cleaner نام محصولی است که وظیفه نظافت سطوح را با روشی جالب بر عهده گرفته است. این توپ نظافتچی، شبیه توپ های عادی با جنسی از خزهای رنگارنگ است که با چرخش خودکار در سطوح مختلف به نظافت سریع و 360 درجه محیط می پردازد. قابلیت تنظیم خودکار توپ برای نظافت هر 15 دقیقه یک بار باعث می شود نگرانی های مادران در خصوص سلامت کودک به حداقل برسد. قیمت این محصول 44 دلار است.

Aura clean BA sonic

تمیز کردن سطوح فلزی، سینک ظرفشویی و کابینت ها، بسیار مهم است. نظافت این محیط ها، بهداشت عمومی آشپزخانه را کنترل کرده و کیفیت غذاهایی را که در فضای آشپزخانه طبخ می شوند نیز افزایش می دهد. اغلب کدبانوها دوست دارند آشپزخانه های آنان عاری از هرگونه لک و کثیفی بوده و همیشه برق بزند.

فرچه هوشمند aura clean وظیفه نظافت تمامی سطوح مختلف آشپزخانه را بر عهده دارد. این فرچه با پخش نور لیزری کوچک ترین میکروب ها را شناسایی و پاک می کند. مزیت عمده این محصول نسبت به محصولات مشابه، عدم پخش شدن ذرات، غبار و آلودگی ها در هوا و انتشار آن در فضای پیرامونی است. قیمت این محصول 198 دلار است.

Panasonic smart  appliances

شرکت پاناسونیک، شبکه ای هوشمند را طراحی کرده که بانوهای خانه دار را قادر می سازد به کنترل همه جانبه تمامی وسایل هوشمند خود بپردازند. اپلیکیشن پاناسونیک با کنترل از راه دور وسایلی مانند ماشین لباسشویی، ظرفشویی و... روند رسیدگی به امور خانه را بسیار بالا می برد.

کنترل هوشمندانه لوازم الکترونیک از راه دور برای بانوهای شاغل کارکردی دوچندان دارد. به کمک این برنامه، می توان بسیاری از امور را پیش از رسیدن به خانه انجام داد و از دام انجام فعالیت ها در ساعات اوج مصرف انرژی نجات پیدا کرد. افزون بر این ها، قبض های برق با ارقام کمتری پرداخت می شود.

Dayson V6 cordless vacuum

اغلب بانوهای خانه دار تجربه استفاده از انواع جاروها، تی ها و کف شوها را دارند. با توجه به اینکه استفاده از موکت و فرش نسبت به سال ها پیش کاهش یافته و سرامیک و انواع کفپوش های خانگی نیز نیاز به نظافت روزانه دارند، آشنایی با یک جاروی مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. دایسون v6 یک جاروی بی سیم بی نظیر است که با تکنولوژی منحصر به فرد خود به نظافت سطوح مختلف می پردازد.

این تمیز کننده قدرتمند با دو سیستم آبی و جذب غبار فعالیت می کند و می توان آن را از طریق تلفن همراه نیز کنترل کرد. در واقع بخش زمین شوی این دستگاه قابل جدا شدن از بخش دسته است. بنابراین می توان با جدا کردن این دو بخش، زمین شوی را از راه دو و از طریق بلوتوث کنترل و فضاهای مختلف و دور از دسترس را نظافت کرد. قیمت این محصول 399 دلار است.

Nuke cooking system

سیستم پخت و پز هوشمند nucke فرصت مناسبی برای بانوهای شاغل فراهم می آورد که از راه دور به پخت و پز بپردازند. مجموعه ظروف این مجموعه هوشمند، با دریافت دستورالعمل پخت و پز، ثبت مدت زمان مورد نیاز برای پخت غذا و سیستم هوشمند قطع زمان پخت، امکان طبخ غذاها از راه دور را فراهم می کند. برای استفاده از این سیستم تنها کافی است اپلیکیشن برنامه را بر تلفن همراه نصب کرده و دستورهای طبخ را برای سرویس قابلمه هوشمند ارسال کنید.

همچنین می توان از این قابلمه ها به شکل پخت خودکار استفاده کرد. روش به کار گیری این ظروف مشابهت زیادی با آرام پزهای کلاسیک دارد. بنابراین استفاده از این برنامه برای اغلب خانم های خانه دار ساده و بدون مشکل خواهد بود. قیمت تقریبی این سرویس هوشمند 400 دلار است.

Mini automatic hard floor

تمیز کردن پله ها و سطوحی که اختلاف شیب دارند، سخت تر از سطوح عادی است. دستگاهmini automatic  به طور ویژه برای پاک کردن چنین سطوحی طراحی شده است. خانه های دوبلکس، خانه هایی با پله های زیاد یا خانه هایی که فضاهای داخلی آنها شیب هایی زیادی دارد، مشتری های اصلی mini automatic هستند.

این محصول برای نظافت راه پله های خارجی آپارتمان نیز بسیار کاربردی است.از مزیت های این دستگاه امکان کنترل از راه دور و سروصدای بسیار کم دستگاه است. این روبات هوشمند با هر بار شارژ قادر به نظافت بیش از 4000 پله است. دستمال های mini automatic در دو نوع قابل تعویض و یکبارمصرف ارائه می شود. قیمت این محصول 381 دلار است.

Braava

اغلب زمین پاک کن های خانگی برای محیط های خشک و غیر مرطوب طراحی شده انده. اما braava محصولی است که برای پاکیزه کردن محیط های مرطوبی مانند حمام و سرویس های بهداشتی نیز بسیار مناسب است.

بخش تنظیم تایمر این محصول کمک می کند خانم های خانه دار با خیالی آسوده به انجام کارهای مختلف خانه پرداخته و سر ساعتی مشخص، حمام و سایر محیط های مورد نظر خود را پاک و خالی از میکروب تحویل بگیرند. محفظه تعبیه شده در این دستگاه قابل پر شدن با آب یا سایر مایعاتی است که به دلخواه کاربر انتخاب می شود . از این دستگاه می توان در سه حالت مرطوب، بخارشو و خشک و بدون رطوبت استفاده کرد. شرکت سازنده این محصول قیمت تقریبی200 دلار را برای آن تعیین کرده است.

ارتباط با نویسنده: royapakseresht@gmail.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KDQ6A5Tl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه