دوشنبه, ۵ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Mon, 25 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا می‌دانستید بازاریابی که تمایل دارد از رویکرد بازاریابی دنج استفاده کند باید مواردی را رعایت کند؟

تعدادی از این موارد عبارتند از:

الف) مشتریان در یک بازار دنج دارای مجموعه‌ای از نیازهای متفاوت یا به نوعی پیچیده هستند که باید ابتدا از طریق گرفتن اطلاعات از مشتریان با کمک تحقیقات بازاریابی شناسایی شود. سپس شرکت باید کالا یا خدمات جدیدی را توسعه دهد یا به شیوهای جدید که متناسب با نیازها یا منافع خاص چنین مشتریانی باشد، به ارتقای کالا یا خدمات موجود بپردازد.

ب) عموما مشتریان بازار دنج مایل هستند به شرکتی که بهتر از دیگران نیازهای خاص آنان را برآورده می‌سازد، قیمت بالاتری بپردازند. در نتیجه استراتژی توجه به بازار دنج سود بیشتری را به دنبال
خواهد داشت.

ج) رقبا به سختی می‌توانند از طریق حمله به شرکتی که رهبری بازار دنج را در اختیار دارد چیزی عاید خود کنند.

د) در یک بازار اشباع شده، یک شرکت یا باید جزو سه شرکت برتر صنعت باشد یا برای کسب سود از استراتژی بازاریابی دنج استفاده کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/q13fo2WN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه