دوشنبه, ۵ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 26 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

مراجع کاربردی CSS

7 سال پیش ( 1395/9/25 )
پدیدآورنده : علی رضاجو  

چه چیزی برای یک توسعه دهنده وب بهتر از یک وب سایت یا ابزار مفید و کارآمد هست؟ وب سایت هایی کارآمد از ویرایش و کنترل متن تا تولید فرم های آنلاین، منوها، بهینه سازی فایل های CSS  در لیست زیر معرفی شده اند.

این وب سایت ها منتخبی از برترین های سرویس دهنده CSS محسوب می شوند. اگر شما ابزار یا وب سایتی در همین زمینه می شناسید می توانید معرفی کنید تا سایر دوستان نیز از آن بهره مند شوند.

Typetester

اگر از آن دسته طراحانی هستید که وقت زیادی را صرف انتخاب و مقایسه نوع فونت، رنگ، سایز، چینش و ویژگی های متن در CSS می کنید، این وب سایت یک انتخاب ایده آل است. شما در این وب سایت می توانید به طور همزمان سه سبک کامل متن در CSS را مورد مقایسه قرار دهید.

قابلیت جالب و مفید این وب سایت بارگذاری و مشاهده لیست کامل فونت های نصب شده روی سیستم شماست که در خصوص استفاده از فونت های فارسی، سرعت بررسی و انتخاب شما را افزایش می دهد. از سایر ویژگی های این وب سایت می توان به مشاهده پیشنهادات و درخواست های پرتکرار سایر کاربران نیز اشاره کرد.

Enjoy CSS

لذت CSS به معنای واقعی، یک ویرایشگر حرفه ای CSS با قابلیت بررسی و سازگاری مرورگرها و استفاده از انواع قالب های آماده جهت استفاده در CSS.

Accessible Form Builder

ساده تر و سریع تر از این ممکن نخواهد بود؛ در سه مرحله و کمتر از دو دقیقه می توانید یک فرم کامل را تولید و کد آن را ذخیره کنید.

JotForm

یک ابزار حرفه ای جهت تولید فرم های تحت وب. محیط تولید فرم کاملا به شکل Drag & Drop است و امکانات و قابلیت های کاربردی زیادی (اتصال به پرداخت آنلاین، امتیازدهی، جدول، کد های کپچا و...) را در اختیار کاربر قرار می دهد.

CSS Portal

تمام آنچه را برای شروع یک پروژه نیاز دارید می توانید از طریق این سایت تنظیم و ایجاد کنید. شما با انتخاب Doctype سند خود مراحل را آغاز می کنید؛ عرض صفحه، وضعیت منو، هدر و فوتر سایت، تعداد ستون ها و... همچنین این وب سایت ابزار و تولیدکننده های دیگری در زمینه متن، رنگ و منو به شما ارائه می دهد.

Gradient Editor

از طریق این وب سایت به راحتی می توانید انواع گرادینت با رابط کاربری مشابه نرم افزار های گرافیکی (مثل فتوشاپ) را تولید کنید. یکی از ویژگی های خوب این وب سایت ارائه کدهای استاندارد و سازگار با اینترنت اکسپلورر است.

CSS3gen

یک ابزار حرفه ای CSS3 جهت تولید دکمه، گرادینت، لبه های گرد و سایه برای المنت و متن.

CSS3Maker

یک وب سایت حرفه ای برای تولید انیمیشن های CSS، گرادینت، لبه های گرد، سایه برای المنت و متن، تغییر زاویه و Font-Face با قابلیت بررسی و سازگاری با انواع مرورگرهای کامپیوتر و موبایل.

CSS3Generator

یک تولید کننده امکانات و قابلیت های CSS3 با امکان بررسی و سازگاری با انواع مرورگرهای وب.

CSS Triangle

یک وب سایت جهت تولید طرح مثلث در CSS.

CSS Menu Maker

این وب سایت به شما پلاگین جهت تولید منوهای مبتنی بر  CSS را در Adobe Dreamweaver و Wordpress ارائه می دهد. منو های افقی، عمودی، شناور، تب و بازشونده برخی ساختار های معرفی شده در این پلاگین است.

CSS Compressor

از طریق این وب سایت می توانید فایل های CSS خودتان را فشرده و بهینه سازی کنید.

Clean CSS

یک وب سایت مناسب جهت بهینه سازی فایل های CSS در پنج حالت.

Robson CSS Compressor

یک وب سایت بهینه سازی فایل های CSS با قابلیت تبدیل کد های طولانی رنگ Hex به کد بهینه و تبدیل RGB به Hex.

منبع : www.uxdesigner.ir
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bVI8Alme
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه