یکشنبه, ۴ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 25 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از شهر خبر، قیمت طلا از اهمیت بالایی برخوردار است. قیمت طلا معمولاً با تغییرات در بازارهای مالی و اقتصادی، افزایش و کاهش می یابد و برای سرمایه گذاران و خریداران اهمیت زیادی دارد.قیمت طلا به عنوان یک پنداره از ثروت و استحکام اقتصادی در فرهنگ های مختلف جهان شناخته می شود.

پیش بینی قیمت طلا و سکه در شهریور ماه

پیش بینی قیمت طلا

انس طلا در هفته پایانی مرداد سقف تاریخی جدیدی در محدوده ۲۵۳۱ دلار به ثبت رساند ولی در بازار داخلی سکه و طلای آبشده حتی به سقف های قیمتی خود نزدیک نشدند. بررسی ها نشان می دهد چشم انداز رشد قیمت ها در بازار طلا هر هفته ضعیف تر می شود.

معاملات اتاق های دلار با توجه به تعطیلی روز یک شنبه، در روز شنبه نیز تعطیل اعلام شد در نتیجه بازار طلا تا روز دوشنبه نیمه تعطیل است و انتظار می رود روند اصلی قیمت ها در بازار طلا از روز دوشنبه آغاز شود. با این حال گفت گو با فعالان بازار طلا نشان می دهد چشم انداز رشد قیمت ها در میان فعالان بازار کاهش یافته است و آنها دست کم تا پایان ماه صفر امیدی به افزایش قیمت طلا و سکه ندارند.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2um1l9ut
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه