یکشنبه, ۴ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 25 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت و تولید کننده فیلم bopet در ایران

یکی از محصولاتی که هزینه تمام شده بسته بندی برای صنعت را تحت تاثیر قرار می دهد قیمت متریال و مواد اولیه بسته بندی است. از این رو همه شرکت های و کسب و کارها علاقه مند هستند که رول فیلم های بسته بندی را به قیمت پایین تهیه کنند. در این مقاله قصد داریم به قیمت و تولید کننده فیلم bopet بپردازیم و به شما بگوییم که چه عواملی بر قیمت و کیفیت این رول فیلم ها تاثیرگذار است.

قیمت و تولید کننده فیلم bopet

فیلم bopet چیست؟

فیلم bopet یک نوع پلی استر از جنس پلی اتیلن ترفتالات است که به دلیل استحکام کششی و پایداری که دارد در بسته بندی مواد غذایی، دارویی و صنعتی قابل استفاده است. این محصول دارای انعطاف پذیری بالایی است و در ضخامت های مختلف قابلیت تولید دارد.

ویژگی های فیلم بسته بندی bopet

ویژگی های فیلم bopet به شرح زیر می باشد:

دارای انعطاف پذیری و استحکام کششی بالایی است به طوری که به راحتی پاره نمی شود.

در صورتی که به خوبی تولید شده باشد شفاف و بدون خط و خش است.

مانع جذب اکسیژن است بنابراین به براحتی می توان برای بسته بندی مواد غذایی از آن استفاده کرد.

خاصیت ضد گاز، عطر و الکتریکی است بنابراین کیفیت و ماهیت بسته بندی را تغییر نمی دهد و به آن نمی چسبد.

قابلیت دوخت مناسبی دارد و به راحتی بسته می شود و رطوبت و حرارت را در خود نفوذ نمی دهد.

قابلیت چاپ پذیری بالایی است و می توان انواع طرح و رنگ و نقش را بر روی آن بکار بردو

قابلیت بازیافت دارد و سازگار با محیط زیست.

انواع فیلم bopet

فیلم bopet دارای انواع مختلف و رنگ پذیری زیبایی است:

  • bopet شفاف

فیلم bopet شفاف به گونه ای است که محتویات داخل بسته بندی کاملا مشخص است. این محصول در بسته بندی مواد غذایی و دارو بسیار پرکاربرد است.

  • Bopet مات

فیلم bopet مات یکی از پرکاربردترین متریال های بسته بندی است که به فیلم صدفی نیز مشهور است. از این سلفون بسته بندی در بسته بندی محصولات مختلف از قبیل مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم الکتریکی و. . استفاده می شود.

شرکت لفاف مهرآموز تولید کننده فیلم bopet

  • bopet متالایز

سلفون bopet متالایز یکی از پرمصرف ترین محصولات درسیستم بسته بندی است. اگر فکر می کنید که در بسته بندی چیپس و پفک قسمت نقره ای ای رنگ یک فویل آلومینیومی است سخت در اشتباهید بلکه این محصول یک سلفون بسته بندی می باشد که در طی فرآیند متالیزه به این شکل درآمده است.

نحوه تولید فیلم bopet

در تولید فیلم bopet :

اتیلن گلیکول و اسید ترفتالیک در دمای بالا ذوب می شوند.

سپس یک زنجیره پلیمری برای استفاده در دستگاه اکسترود ایجاد می شود.

با استفاده از اکسترود و غلتک هایی که در آن تعبیه شده است قطر پلیمرها کاهش یافته و طراحی منحصر به فرد با خاصیت انعطاف پذیری بالا ایجاد می شود.

پس از ساخت صفحات bopet انعطاف پذیر برای خنک شدن از دستگاه سرد کن عبور می کنند و زمانی که در یک سیستم تثبیت کننده قرار گرفتند برش و به صورت رول بسته بندی به انبار و مراکز عمده فروشی سلفون انتقال پیدا می کنند.

توجه داشته باشید که کیفیت فیلم bopet بسیار به بخش تولید مرتبط است. خطای کوچک در فرآیند تولید می تواند خسارت جبران ناپذیری را ایجاد کند. از این رو در صورتی که قصد خرید رول بسته بندی دارید بهتر است از تامین کننده معتبر آن را خریداری کنید.

تولیدکننده فیلم bopet در ایران

در سال های اخیر شرکت های زیادی درتولید فیلم bopet مشغول به فعالیت هستند به طوری که ایران در تولید این محصول خودکفا شده است و واردات آن به صرفه نیست. به عبارتی کیفیت و قیمت فیلم Bopet نسبت به نمونه های خارجی مناسب تر می باشد.

شرکت هایی مانند لفاف مهرآموز، پل فیلم، پوشینه و سپهر پلیمر سپاهان از جمله شرکت های تامین کننده این محصول در بازار هستند. اغلب صنایع چاپ و بسته بندی از محصولات این شرکت ها استفاده می کنند و رضایت دارند.

قیمت فیلم bopet در ایران

به طور کلی قیمت فیلم bopet نسبت به سایر اقلام بسته بندی محصول بسیار مناسب می باشد و هزینه بسته بندی را بسیار کاهش می دهد در صورتی که فروش محصول را به طور فزاینده ای افزایش می دهد. عوامل موثر بر قیمت فیلم bopet در ایران:

قیمت گذاری تولیدکننده

قیمت جهانی پلاستیک و محصولات پتروشیمی

میزان تقاضا و عرضه محصول

کیفیت فیلم bopet

جنس و نوع فیلم bopet

ضخامت فیلم بسته بندی

در سال های اخیر صنعت بسته بندی به دلیل نوسانات متغیرهای کلان اقتصادی هزینه های زیادی را متحمل شده است و قیمت رول سلفون bopet از این امر مستثنی نبوده است. از این رو قیمت فیلم bopet در ایران تحت تاثیر نوسانات بوده است. البته شرکت ها برای رفاه حال مشتریان بسته های تخفیفی مختلفی در نظر گرفته اند برای مثال شرکت لفاف مهرآموز برای سقفی از خرید شما تخفیف عالی و یا تمهیداتی برای روش های پرداخت قسطی و چکی در نظر گرفته است.

معرفی فروشنده عمده در صنعت بسته بندی

اغلب افرادی که در حوزه چاپ و بسته بندی مشغول به فعالیت هستند می دانند که انتخاب متریال بسته بندی به ویژه فیلم های بسته بندی تاثیر بسیار بالایی بر ماندگاری محصول دارند و در صورتی که کوچکترین مشکلی در رول فیلم وجود داشته باشد خسارت جبران ناپذیری ایجاد می شود از این رو انتخاب تولیدکننده فیلم bopet دارای اهمیت است.

لفاف مهرآموز یکی از بزرگترین شرکت های تامین کننده فیلم بسته بندی در کشور است که بسیاری از فعالین در صنعت چاپ و بسته بندی محصولات آن را به همدیگر پیشنهاد می کنند. این مجموعه در همه استان های کشور فعالیت دارد. شما به راحتی می توانید برای خرید فیلم bopet در اصفهان، کرج،تهران، قم، کرمان، کلیه شهرهای شمالی و غرب و جنوب کشور با این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

جمع بندی

در این مقاله تلاش شد قیمت و تولید کننده فیلم bopet در ایران معرفی شود. همانطور که مشاهده شد عوامل زیادی بر قیمت این متریال بسته بندی تاثیرگذار است و برای اینکه فیلم پلی استر ارزان و با کیفیت تهیه کنید ما شرکت لفاف مهرآموز را پیشنهاد می کنیم. این مجموعه در سال های اخیر تلاش فراوانی برای شناسایی بهترین متریال بسته بندی به بازار کرده است و با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالا توانسته است رضایت مشتریان را به خود جلب کند.

منبع:

شرکت لفاف مهر آموز

4545 624 0913

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BzGXGzJf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه