دوشنبه, ۵ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 26 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از مشرق، قیمت خودرو امروز دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ تغییری نداشته است. با توجه به تعطیلی یک روزه فعلا معاملاتی صورت نگرفته و تمامی بازار روند ثابتی دارد. اما انتظار می رود طی ساعاتی دیگر معامله گران به بازار آمده و قیمت ها دستخوش تغییر و نوسان شوند.

بازار و قیمت خودرو همچنان در رکود کامل به سر می برند

قیمت خودرو در بازار داخلی

قیمت خودرو های داخلی امروز ثابت گزارش می شود.

پژو پارس TU۵ از خودروهای جداب و پرطرفدار ایران خودرو از حرکت ایستاده و با همان نرخ ۸۶۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

کوییکS دنده ای یکی از اقتصادی ترین محصولات بازار داخلی است که با همان نرخ  روز پیشین به بهای ۴۰۹ میلیون تومان در بازار معامله می شود.

تارا اتوماتیک V۲ و تمام هم نوعان آن جهشی را امروز تجربه نکرده و با همان قیمت ۸۸۰ میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی شود.

سهند S از محصولات جدید شرکت سایپا محسوب می شود که در محدوده ۵۴۳ میلیون تومان باقی مانده و به فروش می رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی نیز نرخ های پیشین به چشم می خورد.

کی ام سیJ۷ یکی از سدان های مقرون به صرفه کرمان موتور، امروز روند ثابت را در پیش گرفته و به نرخ یک میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

جک S۳ به عنوان یکی از کراس اوور محبوب بازار شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می شود این خودرو به قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان معامله می شود.

اکستریم VX یکی از نخبه ترین محصولات مدیران خودرومحسوب می شود. این خودرو امروز با همان نرخ پشین چهار میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PBrUhJma
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه