دوشنبه, ۵ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 26 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

شتاب دهنده آواتک از جمله شتاب‌دهنده‌های عضو مرکز شتابدهی نوآوری پارك فناوری پردیس، با اعلام فراخوانی برای چهارمین دوره شتابدهی و سرمایه‌گذاری در کسب‌و‌کارهای نوپا از تیم‌های کارآفرین دعوت به عمل آورده است. آواتک یک برنامه شش ماهه شتابدهی به کسب‌و‌کارهای نوپا است که کارآفرینان را از طریق ارائه آموزش‌های کارآفرینی، مربیگری، سرمایه اولیه و فضای کاری خلاق حمایت می‌کند.

در این خصوص محسن ملایری، مدیر شتاب‌دهنده آواتک گفت: تیم‌های کارآفرین جهت جذب سرمایه و ورود به دوره چهارم شتابدهی تا پنجم فروردین ماه ۱۳۹۵ فرصت دارند در سایت آواتک ثبت نام کنند. از تیم‌ها و افرادی که جهت ورود به این دوره ثبت‌نام کرده‌اند پس از بررسی و ارزیابی‌های لازم، برای مصاحبه حضوری دعوت به عمل خواهد آمد و پس از گزینش آنها، ابتدا 20 تیم وارد مرحله پیش‌شتابدهی می‌شوند و در نهایت 10 تیم به مرحله نهایی شتابدهی راه خواهند یافت.

مدیرعامل آواتک با اشاره به اینکه تاکنون 30 کسب‌و‌کار نوپا طی سه دوره شتابدهی در این مرکز فعالیت کرده‌اند، گفت: حاصل کار این سه دوره حمایت از 89 کارآفرین، ایجاد 210 فرصت شغلی و جذب سرمایه 70 درصدی بالغ بر 50میلیارد ریال بوده است. وی تاکید کرد: 25 درصد از جوانان فعال در کسب‌و‌کارهای نوپا این شتاب‌دهنده قصد ترک ایران را با هدف تحصیل در دیگر کشورها داشتند اما ورود به «آواتک» فرصت جدیدی برای ایجاد و توسعه کسب وکار در داخل کشور برای آنان فراهم کرد. ملایری کسب‌و‌کارهای نوپا ریحون، تسکولو، پی پینیگ، دونیت و... را از جمله کسب‌و‌کارهای موفق شکل گرفته در این مرکز شتابدهی معرفی کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pt1OlYRs
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفره
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه