دوشنبه, ۵ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 26 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

بزرگ‌ترین مزیت، خدمات پس از فروش

8 سال پیش ( 1394/12/19 )
پدیدآورنده : مهندس رضا عقیلی  

شرکت سیال ابزاردقیق میهن از طریق نامه‌نگاری‌هایی با دفاتر مربوط آب و فاضلاب توجه مارا به دستگاه خود جلب کرد. پس از ارائه توضیحات و درخواست این شرکت مبنی بر نصب پایلوت دستگاه در محل با ایشان موافقت شد و دستگاه به مدت یک ماه و نیم زیر نظر ما، اجرای بدون نقص خود را شروع کرد. بعد از بررسی‌های اولیه دستگاه فوق را به بخش کنترل کیفیت سازمان ارسال کردیم و در آنجا بعد از چهار ماه بررسی نتیجه مثبت بود و منجر به خرید 12دستگاه در سال 94 توسط ما از شرکت فوق شد.

این دستگاه نسبت به نمونه‌های خارجی که ما پیش از این استفاده می‌کردیم مزیت‌های بسیاری دارد. از جمله اینکه مشکلات تکنیکی که در دستگاه‌های خارجی وجود داشت را حل کرده و برخلاف نمونه‌های خارجی که هر ماه یک بار میانگین از کالیبره خارج می‌شدند، این دستگاه بدون نیاز به محرک و محلولی خاصی کار می‌کند و از کالیبره خارج نمی‌شود. از این رو هزینه نیروی انسانی برای چک کردن لحظه‌ای دستگاه از بین می‌رود و سازمان از این مسئله منتفع می‌شود.

همچنین قیمت محصول از تمام نمونه‌های خارجی موجود در بازار بسیار پایین‌تر است، نمونه‌های خارجی این دستگاه در بازار امروز بین 12 تا 25میلیون تومان بسته به کیفیت و کشور سازنده فروخته می‌شود، در حالی که این نمونه حدود 7میلیون تومان قیمت دارد. تنها موردی که می‌توان از دستگاه انتقاد کرد بحث ظاهری و زیبایی آن است که اگر مهندسان این شرکت قدری هم به این مسئله رسیدگی کنند مطمئنا این نمونه قابلیت تسخیر کل بازار داخلی را خواهد داشت.

مدیر پروژه‌های تله‌متری استان گیلان

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VsdKtx5I
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتو
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه