دوشنبه, ۵ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 26 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا قفل دیجیتال ایرانی محصول مناسبی برای هوشمندسازی خانه است؟ دغدغه بسیاری از خریداران قفل هوشمند (قفل دیجیتال) کشور سازنده قفل است. برندهایی نظیر روک و رندی دو برند مشهور قفل الکترونیکی در داخل کشور هستند. در مقابل انواع قفل برند ایرانی، انواع قفل برند خارجی همچون سامسونگ (Samsung) و فیلیپس (Philips) قرار دارند. قفل مارک فیلیپس و قفل مارک سامسونگ می تواند نظر هر فردی را به خود جلب نمایند. این محصولات از لحاظ نحوه ساخت، تکنولوژی، تجهیزات پیشرفته و بسیاری از موارد ایده آل هستند. اما هزینه خرید آنها بالاست!

در چنین شرایطی بسیاری از مشتریان به فکر خرید قفل هوشمند ایرانی می افتند. اگر شما هم در انتخاب داخلی یا خارجی بودن برند قفل هوشمند درب ورودی دچار تردید شده اید، به جای خوبی مراجعه نموده اید. در این صفحه با مقایسه قفل هوشمند داخل و خارج کشور به این موضوع می پردازیم که آیا قفل هوشمند ایرانی بخریم یا نه!

خرید قفل دیجیتال ایرانی یک انتخاب هوشمندانه

متاسفانه بسیاری از افراد اعتمادی به کالای ایرانی ندارند. این افراد به سرعت روی قفل دیجیتال ایرانی خط قرمز می کشند. اما باید با نگاهی منصفانه تر به قفل های هوشمند تولید داخل نگاه کنیم. با بررسی چندین فروشگاه بزرگ قفل هوشمند نظیر اسمارتوم می توان متوجه شد، قفل های دیجیتال ایرانی از لحاظ طراحی و امکانات چیزی از رقبای خارجی کم ندارند!

یک قفل هوشمند داخلی تمامی امکانات یک قفل هوشمند خارجی را دارا می باشد، با این تفاوت که قیمت قفل الکترونیکی ایرانی ارزان تر است.

به نقل از اسمارتوم (فروشنده قفل و محصولات هوشمند سازی ساختمان):

داشتن یک خانه هوشمند، می تواند آسایش و لذت زندگی را چندین برابر کند. انواع تجهیزات هوشمند مثل قفل، دستگیره، چشمی، گاوصندوق و سایر وسایل دیجیتال ساخته شده اند تا زندگی شما را راحت تر کنند. ما در اسمارتوم، آماده ایم تا با ارائه این دسته از کالاها، با بهترین قیمت و تضمین کیفیت تجربه غیرقابل تکراری را برای شما رقم بزنیم.

خرید قفل دیجیتال ایرانی یک انتخاب هوشمندانه

خرید قفل هوشمند ایرانی یا قفل خارجی؟

هر یک از انواع قفل دیجیتال ایرانی یا خارجی مزایا و معایب خاص خود را دارند. اما اگر بخواهیم یک نگاه کلی به این دو گزینه بیندازیم، واضح است که خرید قفل هوشمند ایرانی به صرفه تر است.

قفل های هوشمند ایرانی قیمت پایین تری دارند که می تواند برای افراد که به دنبال سفارش محصول با قیمت مناسب هستند، گزینه بهتری باشد. در سمت مقابل قفل های خارجی از امکانات پیشرفته تری برخوردار هستند. بنابراین اگر بودجه مصرفی چندان اهمیت ندارد، شما می توانید یک قفل خارجی بخرید.

جدول مقایسه قفل هوشمند ایرانی با برند خارجی؛ روک، رندی، سامسونگ، فیلیپس

قفل دیجیتال ایرانی از لحاظ طراحی ظاهری، نحوه تامین قطعات معیوب، تنوع، امکانات، تعمیرات، خدمات و قیمت خرید با قفل هوشمند خارجی قابل مقایسه است.

در جدول زیر به مقایسه قفل هوشمند ایرانی با قفل دیجیتال خارجی پرداخته ایم:

جدول مقایسه قفل هوشمند ایرانی با برند خارجی؛ روک، رندی، سامسونگ، فیلیپس

مرور این جدول می تواند به شما کمک کند تا با توجه به نیازهای خود بهترین تصمیم برای خرید قفل ایرانی یا خارجی را بگیرید.

ویژگی قفل هوشمند مارک ایرانی؛ روک و رندی

از مهمترین ویژگی یک قفل دیجیتال ایرانی نظیر قفل های برند روک و رندی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازگاری قفل با درب و تجهیزات خانه ایرانی
  • برخورداری از نمایندگی های متعدد در سطح کشور
  • پشتیبانی از ضمانت محصولات با انعطاف بالا
  • تعمیرات آسان و دسترسی به قطعات معیوب
  • هزینه خرید مقرون به صرفه

ویژگی قفل دیجیتال مارک خارجی؛ سامسونگ و فیلیپس

با قفل هوشمند فیلیپس به خانه خود، ظاهری مدرن با تم دیجیتال ببخشید؛ دستگیره دیجیتال فیلیپس این امکان را به شما می دهند تا علاوه بر افزایش ایمنی ساختمان، از تمامی ویژگی های یک قفل هوشمند کم نظیر و یا یک دستگیره هوشمند استاندارد برخوردار شوید.

از جالب ترین ویژگی های قفل الکترونیکی خارجی نظیر قفل و دستگیره الکترونیکی فیلیپس یا سامسونگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکانات فوق العاده پیشرفته
  • طراحی ظاهری جذاب و لاکچری
  • ماندگاری بالاتر
  • تنوع زیاد
  • امنیت بیشتر

قفل و دستگیره الکترونیکی فیلیپس

مقایسه مزیت و معایب قفل دیجیتال ایرانی و خارجی

در این بخش با مقایسه کردن ویژگی های قفل هوشمند ایرانی و قفل هوشمند خارجی کار شما را در انتخاب بهترین قفل برای هوشمندسازی آسان خواهیم کرد.

احتمالا با خواندن موارد زیر تصمیم بگیرید که به قفل دیجیتال خارجی بخرید یا به سمت خرید قفل هوشمند ایرانی بروید:

  • طراحی ظاهری: اگرچه از لحاظ طراحی قفل دیجیتال ایرانی و خارجی تفاوت چندانی با هم ندارند، اما باید قبول کرد قفل های الکترونیکی خارجی جذاب تر و مدرن تر هستند.
  • تامین قطعات معیوب: با توجه به تحریم ها در صورت خراب شدن قطعات قفل دیجیتال ساخت خارج دسترسی به قطعه معیوب دشواری های زیادی دارد.
  • تنوع: خوشبختانه با توجه به افزایش عرضه قفل دیجیتال به بازار در میان برندهای ایرانی و خارجی تنوع مدل بسیار زیاد است.
  • امکانات: با وجود اینکه قفل دیجیتال ساخت ایران امکانات قابل قبولی دارد، اما همیشه از لحاظ امکانات قفل های خارجی یک سر و گردن بالاتر هستند.
  • تعمیرات: قفل های هوشمند داخلی به دلیل تولید در داخل کشور تعمیر آسان تری دارند. در صورت خرابی این قفل ها به راحتی می توانید یک تعمیرکار برای رفع مشکل پیدا کنید.
  • گارانتی: به طور کلی هر دو نوع قفل دیجیتال مارک داخلی و خارجی شامل گارانتی می شوند، اما گارانتی محصولات ایرانی انعطاف پذیری بیشتری دارد.
  • قیمت: در نهایت به مهمترین پارامتر در زمان خرید قفل هوشمند ایرانی می رسیم. طبیعتا قیمت قفل ایرانی از قفل خارجی کمتر است.

تجربه شخصی از خرید قفل هوشمند ایرانی و خارجی

با توجه به تجریبات شخصی خودم در طول چندین سال استفاده از قفل دیجیتال ایرانی و خارجی می توانم بگویم در خرید این محصولات به اندازه پولی که می دهید آش می خورید!

من سابقه خرید قفلی ایرانی را دارم که از تمام سیستم های ورود و خروج نظیر اثر انگشت، کارت و تشخیص چهره پشتیبانی می کند اما قیمت نسبتا مناسبی هم داشت. همچنین از محصولات خارجی هم استفاده کرده ام. با این حال تمام انواع قفل خارجی و داخلی توانسته اند نیازهای من را به خوبی برطرف کنند. بنابراین قفل هوشمند ایرانی یا خارجی تفاوتی ندارد. مهم این است که قفل الکترونیکی را از برندهای معتبر خریداری کنید.

قفل و دستگیره الکترونیکی سامسونگ

در نهایت کدام یک بهتر است؟ قفل دیجیتال ایرانی یا برند خارجی

به طور واضح نمی توان در رقابت قفل دیجیتال ایرانی و قفل هوشمند خارجی دست یکی از آنها را به عنوان فرد پیروز بالا برد. خرید قفل هوشمند ایرانی ضمن حمایت از کالای داخلی می تواند در بودجه شما صرفه جویی کند، چرا که این سری از قفل ها قیمت پایین تری دارند.

این در حالی است که سفارش قفل خارجی می تواند حسابی خیال شما را از امنیت خانه جمع و جور کند. با این حال برای خرید این محصولات باید بودجه بیشتری هزینه کنید. در نهایت تصمیم گیرنده اصلی خود شما هستید. شما باید با توجه به شرایط و بودجه مدنظرتان بین قفل خارجی و داخلی یکی را انتخاب کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/cV46qPdd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتو
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه