جامع ترین و در عین حال ساده ترین تعریف از بازاریابی اینترنتی، ارتباط برقرار کردن با مشتری از طریق فضای اینترنت است. با توجه به همه گیر شدن اینترنت، امروزه این نوع بازاریابی در صدر تمامی روش ها قرار گرفته است، با این حال عملکرد حرفه ای در این رابطه نیازمند توجه به توصیه های مفید خواهد بود. در همین راستا و در ادامه به بررسی بازاریابی اینترنتی موفق از نگاه 100 تن از برترین های این حرفه خواهیم پرداخت.
1-جف بولاس(www.jeffbullas.com)
حوزه کاری: وبلاگنویس و متخصص حوزه بازاریابی اینترنتی
جف بولاس را باید برترین فرد حال حاضر در زمینه بازاریابی اینترنتی تلقی کرد. وی در حال حاضر در حوزه های مختلقی نظیر وبلاگنویسی، استراتژی دیجیتال و سخنرانی در این حوزه فعالیت های جدی-ای را دارد. در رابطه با راز یک بازاریابی موفق، وی عقیده دارد که باید قبل از هر چیز به نیاز مخاطبان توجه کنید. این امر باعث خواهد شد تا جهت اقدامات شما، در بهترین مسیر ممکن قرار گیرد. همچنین این امر که از شبکه های اجتماعی برای پیدا کردن مخاطبان بیشتر استفاده کنید، خود به افزایش توان شما کمک خواهد کرد. در نهایت لازم است تا تمامی مخاطبان خود را به عنوان یک داده ارزشمند حفظ کرده و با تحلیل درست اقدامات مشابه، در تلاش برای خلق یک مزیت رقابتی باشید.
2-جیمز آلتوچر(www.jamesaltucher.com)
حوزه کاری: استارت آپ
جیمز آلتوچر یک کارآفرین، سرمایهگذار، نویسنده کتاب، وبلاگنویس و پادکستر بسیار حرفه ای است. یکی از کتابهای وی تحت عنوان خودت را انتخاب کن، در بین لیست 12 کتاب برتر اقتصادی تمام دوران انتخاب شده است. وی در رابطه با بازاریابی عقیده دارد که نباید از شکست واهمه داشته باشید. این امر شما را به فردی کاملا محدود تبدیل خواهد کرد که شانس یادگیری درست و پیدا کردن روش های جدید را نابود خواهد ساخت. در نهایت این امر که زندگینامه افراد موفق در این عرصه را مطالعه کنید، به شما کمک خواهد کرد تا به این باور دست پیدا کنید که تمامی آنها با شکستهایی خصوصا در ابتدای کار خود مواجه شده اند. به همین خاطر نباید از این مرحله بسیار طبیعی و سودمند، فرار کنید. فراموش نکنید که در جهان امروز، شکست نخوردن یک مزیت نبوده و تنها بیانگر این امر است که شما عمیقا تلاش نکرده اید.
3-جان جانستچ(www.ducttapemarketing.com)
حوزه کاری: بازاریابی
جان جانستچ متخصص و نویسنده حوزه بازاریابی اینترنتی است. وی در رابطه با این بحث عقیده دارد که باید استراتژی درستی را برای خود تعیین کنید. درواقع بدون این امر، تمامی اقدامات شما با بهترین نتیجه ممکن همراه نخواهد بود. به همین خاطر نیز قبل از هر اقدامی، لازم است تا تمامی استراتژی های موجود را مورد مطالعه قرار داده و با مشورت با افراد خبره، به بهترین گزینه موجود دست پیدا کنید. در نهایت توجه داشته باشید که هر قانونی، می-تواند با توجه به شرایط خاص تغییر کند. به همین خاطر نباید تصور کنید که شما به رعایت اصولی خاص محدود هستید، با این حال این تغییرات باید با دلایلی درست همراه باشد.
4-نیل پتل(http://neilpatel.com/)
حوزه کاری: بازاریابی
نیل پتل یکی از 100 کارآفرین برتر حال حاضر جهان و از جمله اساتید حوزه بازاریابی است. وی در این رابطه عنوان کرده است که ابتدای کار شما تنها باید با هدف کسب شهرت باشد. درواقع این امر که تصور کنید در همان سال اول، به درآمدهای بسیار بالا دست پیدا خواهید کرد، تنها یک رویا خواهد بود. به همین خاطر کسب سود در ابتدای کار ابدا نباید جزو اولویت های شما باشد. در نهایت این امر که از انجام چند برنامه و پیگیری چند هدف به صورت همزمان دوری کنید، باعث خواهد شد تا رشدی به مراتب بهتر را تجربه کرده و سطح عملکردی بالایی را داشته باشید.
5-برایان دین(http://backlinko.com)
حوزه کاری: بازاریابی
برایان دین موسس وبسایت backlinko و از جمله برترین افراد در زمینه سئو محسوب می شود. به عقیده وی در راستای بازاریابی اینترنتی مناسب، شما به محتواهای شایسته و حرفه ای نیاز خواهید داشت. در این رابطه توجه به تنوع در کار نیز بسیار مهم است. به همین خاطر نباید خود را محدود به ارسال متن تلقی کنید. برای مثال اینفوگرافی، آمارها و فایل های تصویری می توانند در مدت زمانی کمتر و با بیانی بهتر یک موضوع را برای مخاطب توضیح دهند. به همین خاطر دقیقا باید بدانید که محتواهای مدنظر خود را به چه صورتی باید عرضه کنید.
6-درک هالپرن(http://socialtriggers.com)
حوزه کاری: فروشندگی
درک هالپرن یکی از متخصصین در زمینه فروش اینترنتی محسوب می شود. وی در رابطه با بازاریابی اینترنتی عنوان کرده است که باید به افزایش ترافیک سایت(سئو) توجه داشته باشید. این امر یک علم بسیار کاربردی است که تمامی افرادی که قصد فعالیت در این زمینه را دارند، باید نسبت به این موضوع به سطح آگاهی بسیار خوبی دست پیدا کنند. تحت این شرایط شما می-توانید شاهد معجزه ای در تمامی فعالیت های خود باشید. درواقع شما باید به خوبی دیده شوید تا اقدامات شما با نتایج فراتر از انتظار، همراه باشد که این امر در بازاریابی اینترنتی تنها از طریق سئو، میسر خواهد بود.
7-پل گراهام(http://paulgraham.com)
حوزه کاری: استارت آپ
در زمینه استارتآپ، پل گراهام را باید یکی از نوابغ بزرگ به حساب آورد. وی موسس Combinator که استارتآپهایی نظیر Dropbox و Airbnb از جمله زیرمجموعههای آن محسوب می شوند. وی در رابطه با بازاریابی اینترنتی عقیده دارد که باید شروعی کوچک را داشته باشید. درواقع تفاوتی ندارد که از چه سطح بودجه ای برخوردار هستید، شما باید به دنبال کمهزینه ترین راه ممکن برای شروع کار باشید. این امر زمینه خلاقیت های بسیاری را فراهم خواهد کرد. در نهایت در صورتی که ایده شما با موفقیت لازم همراه نباشد، شما توان کافی برای شروعی مجدد را خواهید داشت. این امر در حالی است که اگر تمام پول خود را برای یک ایده صرف کنید، عملا یک ریسک بزرگ را با آینده خود انجام داده اید. با نگاهی به افراد موفق نیز به این نکته پی خواهید برد که تلاش های اولیه آنها با شکست همراه بوده است. به همین خاطر نباید همه چیز را برای یک ایده فدا کنید.
8-جوئل براون(http://addicted2success.com)
حوزه کاری:کارآفرینی
جوئل براون یکی از کارآفرین هایی است که شرکت وی در زمینه بازاریابی اینترنتی بسیار موفق عمل کرده است. وی در این رابطه توصیه می کند که بیشترین سرمایهگذاری باید بر روی خودتان انجام شود. درواقع به هر میزانی که از سطح دانش و تجربه کافی برخوردار باشید، به همان میزان نیز عملکرد درخشان تری را خواهید داشت. به همین خاطر بهتر است تا حداقل دو سال برای تکمیل دانش و کسب تجربه اختصاص دهید. در این رابطه کار کردن برای بهترین ها نیز به آمادگی بیشتر شما منجر خواهد شد. به همین خاطر بدون دانش و تجربه کافی، نباید در این زمینه فعالیت جدی ای را آغاز کنید.
9-متئو وودوارد(http://www.matthewwoodward.co.uk)
حوزه کاری: وبلاگنویسی و بازاریابی
متئو وودوارد یک وبلاگنویس بسیار حرفه ای است. وی در این رابطه عقیده دارد که باید به دنبال علایق خود باشید. این امر شور و شوق کافی را برای فعالیت در شما ایجاد خواهد کرد. با توجه به تنوع بسیار بالا در زمینه بازاریابی اینترنتی، شما باید در ابتدا کار، زمینه مورد علاقه خود را پیدا کنید. این امر مهم ترین تصمیم شما خواهد بود.
مطلب مرتبط: بازاریابی اینترنتی و تغییر اصول بازی
10-کریس داکر(http://www.chrisducker.com)
حوزه کاری: نویسنده و سخنران حوزه بازاریابی
کریس داکر یکی از بهترین نویسنده ها و سخنران-های حوزه بازاریابی دیجیتال است. وی برای موفقیت در این عرصه ایجاد یک تیم توانا و همسو با هدف خود را بسیار مهم تلقی می کند. درواقع بدون در اختیار داشتن یک تیم، عملا انجام هیچ کاری ممکن نخواهد بود. این نکته را نیز فراموش نکنید که حتی در بهترین حالت ممکن نیز شما نمی-توانید به دانش کافی در رابطه با تمامی زمینههای لازم برای این حرفه، دست پیدا کنید. درواقع حتی اگر یک درصد هم برای این امر شانس داشته باشید، بدون شک زمان کافی برای پرداختن به تمامی کارها را نخواهید داشت. به همین خاطر ضروری است تا قبل از شروع فعالیت، تیم خود را تشکیل داده و اهداف جمعی را اولویت اول خود قرار دهید. درنهایت یک تیم، امری مطلق نبوده و با جلو رفتن و پیشرفت، در صورت نیاز از جایگزین کردن افراد واهمه ای نداشته باشید.
11-شان هسینگر(http://smallbiztrends.com)
حوزه کاری: کسب وکارهای کوچک
شان هسینگر صاحب یک کسب وکار اینترنتی بسیار موفق است. وی راز موفقیت خود را در ایجاد محتواهای باکیفیت با توجه به نیاز جامعه هدف عنوان کرده است. درواقع شما باید به شناخت خوبی از جامعه هدف خود دست پیدا کنید که بتوانید بهترین محتواهای ممکن را ایجاد کنید. در آخر فراموش نکنید که برای بازاریابی اینترنتی، فروش مستقیم را در دستور کار خود قرار نداده و با اقداماتی نظیر تولید محتوا، تبلیغاتی غیرمستقیم و هوشمندانه ای را داشته باشید.
12-هالی ری سم هانا(http://www.theworkathomewoman.com)
حوزه کاری: استارت آپ
هالی ری سم هانا وب سایتی را ایجاد کرده است که در آن انواع ایده ها برای کار در منزل بانوان وجود دارد. وی در این رابطه حتی برندهای فعال در هر حوزه را نیز معرفی کرده است تا افراد پس از آشنایی و انتخاب حوزه موردنظر، سریعا بتوانند وارد بازار کار شوند. همین ایده وی منجر به محبوبیت بسیار بالای سایت او شده است. وی در این رابطه عنوان کرده است که باید به دنبال مخاطبانی مشخص برای خود باشید. درواقع مشخص نبودن مخاطبان، کار را برای شما بسیار سخت خواهد کرد، با این حال با تخصصی کردن کار خود، می توانید به بهترین فرد در حوزه تعیین شده، تبدیل شوید. در نهایت این امر که از به اجرا گذاشتن ایده های هرچند ساده خود واهمه نداشته باشید، کلید موفقیت خواهد بود. به همین خاطر به عنوان یک بازاریاب، ما به اعتماد به نفس و شجاعت کافی نیاز خواهید داشت.
13- جیل کونرات(www.jillkonrath.com)
حوزه کاری: فروشندگی
جیا کونرات را باید یک متخصص در زمینه فروش، خصوصا فروش اینترنتی به حساب آورد. وی برای موفقیت در این عرصه، پیگیری اقدامات را بسیار مهم می داند. درواقع شما باید به دنبال حفظ تاثیر اقدامات خود باشید. در غیر این صورت حتی بهترین عملکرد نیز پس از مدتی به دست فراموشی سپرده خواهد شد.
14-لینکولن مورفی(http://sixteenventures.com)
حوزه کاری: بازاریابی
برای موفقیت در زمینه بازاریابی، شما به رعایت دو نکته نیاز خواهید داشت. نخست اینکه باید یک لیست از مخاطبان خود را در نرم افزارهایی نظیر اکسل ایجاد کرده و همواره به دنبال اضافه کردن اطلاعات در رابطه با آنها باشید. این امر مهم ترین دارایی شما در بازاریابی آنلاین خواهد بود. همچنین این امر که روش های مختلف و خلاقانه ای را برای معرفی خود داشته باشید، بهتر از زمانی خواهد بود که صرفا به تبلیغات رایج و قدیمی اتکا کنید.
15-شان اوگل(http://www.seanogle.com)
حوزه کاری: کارآفرینی
به کیفیت محتواهای خود بیشتر از کمیت آنها توجه نشان دهید. در نهایت این امر که حوزه اصلی خود را برای تولید محتوا مشخص کنید، به بهبود کار شما کمک خواهد کرد. در نهایت برای تنوع دادن به مطالب خود، می توان از ترجمه و یا بازنشر نیز استفاده کرد. در آخر فراموش نکنید که هیچ بازاریابی اینترنتی موفقی بدون تولید محتوا انجام نخواهد شد. به همین خاطر این امر را نباید یک امتیاز تلقی کنید.
16-آنا هافمن(http://www.trafficgenerationcafe.com)
حوزه کاری: بازاریابی
شکست های خود را تحلیل کنید. بدون شک شما در طول مسیر، با انواع شکست ها مواجه خواهید شد. اگرچه این امر کاملا طبیعی محسوب می شود، با این حال نباید آنها را به حال خود رها کنید. درواقع شما باید آن را به عنوان یک کلاس درس تلقی کنید که باید بهترین خروجی ممکن را از آن به دست آورد. در این رابطه وجود یک مشاور باتجربه، به بهبود اقدامات شما کمک بسیاری را خواهد کرد.
17-جیمی ترنر(http://60secondmarketer.com)
حوزه کاری: بازاریابی
این امر که به غریزه خود نیز اطمینان داشته باشید، به موتور محرک شما تبدیل خواهد شد. درواقع عقل ممکن است به یک سد برای شما تبدیل شود. علت این امر به این خاطر است که ریسک کردن از طریق تصمیمات عقلانی بیرون نخواهد آمد. به همین خاطر ضروری است تا به این منبع تصمیم گیری نیز توجه کافی را داشته باشید. درنهایت نباید بازاریابی اینترنتی را تنها محدود به کسب وکارهای آنلاین تلقی کنید. درواقع این امر نیاز هر فرد و یا برندی محسوب می شود.
18-مردیت وود(https://www.fundera.com)
حوزه کاری: متخصص بازاریابی اینترنتی
به عملکرد اقتصادی خود توجه ویژه ای را نشان دهید. درواقع شما باید برای رسیدگی به امور مالی خود یک حسابدار خوب داشته باشید. علت این امر به این خاطر است که همواره مشاهده می شود که برندهای نوپا، درگیر هزینه هایی می شوند که منجر به بدهی های سنگین در درازمدت خواهد شد. به همین خاطر استخدام یک حسابدار باید جزو اولویت های شما باشد.
19-جیمی اسپنسر(http://setupablogtoday.com)
حوزه کاری: وبلاگ نویسی
اولویت بندی مناسبی را در رابطه با انتخاب شبکه های اجتماعی داشته باشید. در حال حاضر بهترین مکان که به بازاریابی آنلاین بهتر شما نیز منجر خواهد شد و لینکدین و گوگل پلاس است که در زمینه ترافیک سایت نیز بیشترین تاثیر را به همراه دارد. از شبکه های دیگر نظیر پینترست، فیس بوک و اینستاگرام نیز بهتر است صرفا برای تبلیغ خود استفاده کنید. درواقع برای بازاریابی اینترنتی توجه به شبکه های اجتماعی یک اصل بسیار مهم محسوب می شود.
20-نلی آکالپ(http://blog.corpnet.com)
حوزه کاری: استارت اپ
اهداف کوتاه و بلندمدت هماهنگی را داشته باشید. این امر که میان اقدامات شما ارتباط لازم برقرار باشد، یک اصل مهم برای موفقیت محسوب می شود. به همین خاطر لازم است تا به دنبال همسو کردن تمامی اهداف خود باشید. فراموش نکنید که بازاریابی آنلاین، تنها یک روش بازاریابی محسوب می شود، به همین خاطر نباید آن را یک دانش سوا تلقی کنید. درواقع به کار بردن استراتژی ها و روش های کلی نیز برای این امر کاملا سودمند خواهد بود. در نهایت این امر که صبر کافی را داشته باشید، باعث خواهد شد تا امکان فعالیت درازمدت برای شما مهیا شود.
21-متئو تورن(http://www.blogtrepreneur.com)
حوزه کاری: کارآفرینی
به دنبال اعتباربخشی به خود باشید. در این رابطه استفاده از اینفلوئنسرها و همکاری با سایر برندها، در کنار تلاش برای واقعی نشان دادن خود از طریق ایجاد فایل های تصویری، از جمله اقدامات ضروری محسوب خواهد شد. به این امر توجه داشته باشید که فرآیند اعتمادسازی در بازاریابی اینترنتی، بسیار سخت تر از حالت عادی آن بوده و به همین خاطر باید تلاش بیشتری را کنید. این امر که یک جریان جدید را ایجاد کرده و یا حامی یک اقدام ارزشمند باشید نیز به افزایش توجه و اعتماد جامعه هدف منجر خواهد شد.
22-مارک گلوچی(http://www.mts.ca)
حوزه کاری: تکنولوژی
خود را در معرض دید مخاطب قرار دهید. این امر که تنها به دنبال مطرح کردن برند خود باشید، بدون شک اقدامی جامع نخواهد بود. درواقع با نگاهی به برندهای برتر جهان، پی به این نکته خواهید برد که مدیران آنها همواره در رسانه ها حضور کافی را داشته و همین امر باعث می شود تا شهرت آنها، در نهایت به افزایش قدرت برندشان تبدیل شود. به همین خاطر نیز باید به دنبال راهکارهایی برای مطرح کردن خود در جامعه باشید. برای مثال مقاله نویسی برای نشریات و سایت های مطرح، یک اقدام عالی در این زمینه محسوب می شود. درواقع شما باید برای بازاریابی آنلاین، به برندینگ نیز توجه کافی را داشته باشید.
23-سوجان پتل(http://sujanpatel.com)
حوزه کاری: بازاریابی
در ابتدا خود را به عنوان یک اینفلوئنسر معرفی کنید. درواقع شما در هر زمینه ای یا کمک شبکه های اجتماعی می توانید به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید. این امر که در ابتدا شهرت کافی را داشته باشید، به محبوب شدن سریع تر برند شما منجر خواهد شد. برای مثال در صورتی که می خواهید در زمینه فروش آنلاین لباس فعالیت کنید، این امر که به یک اینفلوئنسر مد و پوشاک تبدیل شوید، بدون شک اقدامی درست و سودمند برای بازاریابی آنلاین شما در آینده تبدیل خواهد شد. درواقع برای تبلیغ، همواره نباید به دنبال دیگران باشید.
24-مارکو ساریچ(http://howtomakemyblog.com)
حوزه کاری: وبلاگ نویسی
در موارد متعددی مشاهده می شود که افراد محتواهای قدیمی خود را عملا رها می-سازند. این امر در حالی است که قدیمی بودن مطالب شما به معنای بی ارزش شدن آنها نبوده و هنوز هم می توان آنها را در رتبه های بالاتر موتورهای جست وجوگر قرار داد. به همین خاطر از بهبود مطالب هرچند قدیمی خود نباید غافل شوید. در این رابطه حتی با کمی تغییر محتوا، می توان یک مطلب کاملا به روز را در اختیار مخاطبان قرار دهید.
25-کریستی هینس(http://kristihines.com)
حوزه کاری: بازاریابی
از اهمیت همکاری غافل نشوید. درواقع شما نباید تنها به سایت خود برای قرار دادن محتواها بسنده کنید. به همین خاطر نیز باید بهترین سایت ها را برای قرار دادن مطالب خود انتخاب کنید. در نهایت انجام کاری جدید، به مراتب بهتر از تمرکز بر روی یک موضوعی خواهد بود که در آن رابطه مطالب متعددی وجود دارد. به همین خاطر در زمینه تولید محتوا که بخش مهمی از بازاریابی اینترنتی محسوب می شود، نباید از اهمیت منحصر به فرد بودن مطالب غافل شد.
26-مارتین زویلینگ(http://blog.startupprofessionals.com)
حوزه کاری: استارت آپ
به رضایت شغلی تیم خود توجه کافی داشته باشید. درواقع شما به افرادی نیاز خواهید داشت که با تمام وجود برای موفقیت تلاش کنند. به همین خاطر نیز باید به مسائل درون سازمانی خود توجه کافی را نشان داده و تیم خود را رها نکنید. در نهایت این امر که نظرات تمامی افراد را برای بهبود اقدامات خود مورد توجه قرار دهید، به عملکرد بهتر شما در هر زمینه ای منجر خواهد شد که بازاریابی اینترنتی یکی از آن موارد است.
27-فیل روزک(www.localvisibilitysystem.com)
حوزه کاری: بازاریابی
به رقبای خود توجه داشته باشید. درواقع تمرکز کافی بر روی اقدامات خود، نباید باعث شود تا از اوضاع بازار غافل بمانید. به همین خاطر باید همواره اقدامات برندهای رقیب و آخرین وضعیت موجود را مورد بررسی قرار داده و از تغییر در هر مرحله ای از اقدامات خود واهمه ای نداشته باشید. درنهایت مطالعه مقالات و کتاب های جدید در رابطه با اصول بازاریابی اینترنتی، به بهبود عملکرد شما منجر خواهد شد.
28-جوئل لیباوا(www.thefranchiseking.com)
حوزه کاری: کارشناس بازاریابی
راحتی را برای مخاطبان ایجاد کنید. این امر در تمامی زمینه ها حتی برای خرید باید انجام شود. در نهایت این امکان باید فراهم باشد تا افراد نظر خود در رابطه با محصولات را اعلام کنند. رسیدگی به دلیل ارسال پیام های منفی، شما را متوجه بسیاری از اشتباهات موجود خواهد کرد.
29-بکی مک گری(http://smallbizsurvival.com)
حوزه کاری: استارت آپ
در بازاریابی اینترنتی، شما می توانید از افراد مختلف از سراسر جهان استفاده کنید. درواقع شما نیازی به حضور در یک مکان مشخص نخواهید داشت. به همین خاطر نیز می توان از بسیاری از هزینه ها در این رابطه صرفه جویی کرد. در نهایت شما می توانید با برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین، نه تنها به مطرح کردن بیشتر برند خود، بلکه به شناسایی و ایجاد افراد توانا برای بهتر کردن تیم شرکت نیز کمک کنید. به همین خاطر نباید از قدرتمندتر کردن خود و برنامه ریزی برای آینده غافل شد.
30-دنیل نیومن(http://millennialceo.com)
حوزه کاری: تکنولوژی
ارتباط خود با مخاطبان را حفظ و تقویت کنید. بدون شک بزرگترین دارایی شما همین افراد هستند. به همین خاطر برنامه ریزی شما صرفا برای جذب آنها نباید باشد. در امر بازاریابی، ایجاد وفاداری و خرید مجدد افراد بسیار مهم است.
31-استوارت والکر(http://nichehacks.com)
حوزه کاری: مقاله نویسی
تنها یک بخش اصلی داشته باشید. شما به یک نقطه مشخص برای تمرکز نیاز خواهید داشت. بدون شک زیاد بودن حوزه ها فرصت را برای متخصص شدن در یک زمینه کاهش خواهد داد. به همین خاطر تمرکز اصلی خود را باید در یک زمینه خاص نگه دارید. برای مثال در صورتی که در زمینه فروش کتونی فعالیت دارید، دیگر فروش مواد غذایی، ادامه ای حرفه ای تلقی نخواهد شد. به همین خاطر نباید اعتبار خود را به بهانه سود بیشتر نابود سازید، با این حال پس از کاهش ظرفیت رشد، می توان تحت عنوان برندی فرعی در دیگر حوزه ها نیز فعالیت کرد. با این حال این امر مختص زمانی است که به شهرت لازم دست پیدا کرده و به جایگاه لازم در حوزه اصلی دست پیدا کرده باشید.
32-رد اکریم(https://www.cloudswave.com)
حوزه کاری: تکنولوژی
به مخاطبان خود گوش دهید. درواقع این بهترین نصیحتی است که می توان به افرادی که قصد فعالیت در حوزه بازاریابی اینترنتی را دارند، کرد. با این اقدام شما نسبت به اقداماتی که باید انجام شود، آگاهی لازم را پیدا خواهید کرد. درنهایت این امر در نگاه مشتری، نوعی توجه به آنها و محترم شمردن شان تلقی خواهد شد.
33-ملیندا امرسون(http://succeedasyourownboss.com)
حوزه کاری: کسب وکارهای کوچک
معضل بزرگ بسیاری از افراد این است که کسب پول را هدف اصلی خود قرار می دهند. تحت این شرایط حتی اگر بتوانید به هدف خود نیز دست پیدا کنید، پس از مدتی با بی انگیزگی مواجه خواهید شد که شروع نابودی شما خواهد بود. به همین خاطر نیز لازم است تا دلایلی فراتر از این امر را داشته باشید تا انگیزه شما هر روز افزایش یابد. فراموش نکنید که با یک تلاش و عملکردی درخشان، رسیدن به درآمدهای بالا نیز امری کاملا طبیعی خواهد بود.
34-لورن هوکر(http://www.elleandcompanydesign.com)
حوزه کاری: بازاریابی
در زمینه بازاریابی اینترنتی مطالعه مداومی را داشته باشید. همچنین این امر که خودتان به عنوان مدیر شرکت، در زمینه مقاله نویسی و تولید محتوا، فعالیت داشته باشید، به افزایش توجه ها نسبت به اقدامات منجر خواهد شد.
35-بیل رز(http://linchpinseo.com)
حوزه کاری: بازاریابی
به نخستین سال فعالیت خود توجه ویژه ای را داشته باشید. بدون شک اگر تمامی درآمد خود را صرف بهبود عملکردتان کنید، در سال های بعد با رشدی چشمگیر مواجه خواهید شد. به همین خاطر باید خود را برای یک سال سخت آماده سازید.
36-ایزا بارونه(http://overit.com)
حوزه کاری: بازاریابی
هیچ گاه اجازه ندهید که کار به تهدید برای سلامتی شما تبدیل شود. درواقع شما باید خود را برای چندین سال فعالیت سرپا نگه دارید. در این رابطه از استراحت دادن به خود و ایجاد وقفه در کارها واهمه نداشته باشید. در غیر این صورت خیلی زود از کاری که مشغول آن هستید، کاملا متنفر خواهید شد. در این رابطه مطالعه مقالات مرتبط با ایجاد تعادل میان کار و زندگی شخصی، کمک بسیار خوبی محسوب خواهد شد. فراموش نکنید که عدم استراحت و فرصتی برای به روز کردن اطلاعات، به مانند یک تبر کندشده است که انجام کارها را با دشواری بسیار زیادی همراه خواهد ساخت.
37-سندرینه ماروت(www.socialmediaslant.com)
حوزه کاری: بازاریابی
از پست مهمان استقبال کنید. این امر تنها در رابطه با سایت برند خودتان نبوده و می-توانید به عنوان نویسنده مهمان برای سایر سایت ها فعالیت کنید. بدون شک این همکاری ها امکانات رشد بی نظیری را برای تان به ارمغان خواهد آورد.
38-کریس وینفیلد(www.chriswinfield.com)
حوزه کاری: تولید محتوا
در تلاش برای ساده کردن امور باشید. اگرچه بازاریابی اینترنتی برای بسیاری از افراد یک اقدام بسیار سخت تلقی می شود، با این حال هنگامی که درگیر ماجرا شوید، به علت این امر که از یک ابزار رایگان و قدرتمند به نام اینترنت استفاده می کنید، پی به ساده تر بودن کار در مقایسه با سایر روش های موجود خواهید برد. در این رابطه این امر که علی رغم استفاده از تجربه سایرین، اقداماتی را برای کسب تجربه نیز انجام دهید، سیاستی کاملا درست خواهد بود و درواقع تاخیر انداختن در انجام کارها تنها باعث از دست رفتن فرصت ها خواهد شد. این امر در حالی است که در صورتی که تلاشی داشته باشید، حداقل یک شانس برای تصاحب آن را ایجاد کرده اید.
39-لن برودیه(www.ianbrodie.com)
حوزه کاری: بازاریابی
از اهمیت انجام کاری مجانی و ارائه تخفیف های ویژه غافل نشوید. فراموش نکنید که شما باید به دنبال ایجاد یک مزیت رقابتی برای خود باشید. به همین خاطر لازم است تا هوشمندانه اقدام کنید. درنهایت اگر بخواهید اقدامات کاملا معمولی را انجام داده و به سطحی مشخص محدود باشید، بدون شک حتی قادر به کسب این خواسته نیز نخواهید بود.
40-ریچ شفرن(www.strategicprofits.com)
حوزه کاری: بازاریابی
در کار خود صداقت داشته باشید. در موارد متعددی مشاهده می شود که افراد تمایل دارند تا خود را بهتر از آنچه که هستند نشان دهند، با این حال در صورتی که تفاوتی میان گفته ها و عملکردتان وجود داشته باشد، با از دست دادن مخاطبان مواجه خواهید شد. فراموش نکنید با توجه به این امر که مخاطبان شما بزرگترین دارایی شرکت محسوب می شوند، به همین خاطر لازم است تا کاملا صادقانه و به مانند یک دوست دلسوز باشید. این امر تاثیر بسیار عمیقی را بر روی مخاطب داشته و باعث ماندگار شدن برند شما در ذهن آنها خواهد شد. در نهایت این امر که به سایت های خود اطمینان داشته و از متفاوت بودن واهمه نداشته باشید، از دیگر مواردی است که موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.
41-دیانا مک کی(http://blog.fundinggates.com)
حوزه کاری: کسب وکارهای کوچک
تا حد امکان باید مشتریان خود را درگیر کنید. برای مثال این امر که یک مسابقه عکاسی با محصول ایجاد کنید، خود از جمله روش های رایج محسوب می شود. همچنین این امر که تصاویر خود را به روز رسانی کرده و اطلاعات جدید را جایگزین موارد قدیمی کنید، به جذابیت هرچه بیشتر فعالیت های بازاریابی اینترنتی شما منجر خواهد شد. در نهایت این امر که مخاطبان مشتاق خود را شناسایی کرده و برای آنها مطالب اختصاصی ارسال کنید، از دیگر اقدامات موثر در این زمینه محسوب می شود. درواقع ممکن است برای جذب حداکثری، در رابطه با یک موضوع، متنی نه چندان تخصصی را تهیه کرده باشید. با این حال لازم است تا نمونه حرفه ای و تخصصی آن را برای علاقه مندان و مخاطبان خاص خود ارسال کنید. در غیر این صورت ممکن است توانایی های شما در سطحی معمولی تلقی شود.
مطلب مرتبط: ۱۰ اصل طلایی برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی
42-گیل برتون(http://www.authorityhacker.com)
حوزه کاری: بازاریابی
به بازاریابی ایمیلی توجه ویژه ای داشته باشید. متاسفانه برخی از افراد تصور می کنند که این امر تاثیر خود را از دست داده است، با این حال آمارها حاکی از کارآمد بودن آن دارد. درنهایت این امر که مقالات مرتبط با این موضوع را مطالعه کنید، به بهبود عملکرد شما کمک بسیاری را خواهد کرد.
43-دنیل جو(http://www.youngupstarts.com)
حوزه کاری: استارت آپ
خود را برای آینده آماده سازید. درواقع تفاوتی ندارد که در حال حاضر در چه جایگاهی قرار دارید، برنامه ریزی برای آینده اقدامی است که از همین امروز باید انجام شود. اگرچه این امر میزان سود و حجم کاری شما را افزایش خواهد داد، با این حال بقای برند را در آینده تضمین خواهد کرد. به همین خاطر نیز بهتر است تا به دنبال سودآوری درازمدت باشید. در این رابطه بررسی تحرکات بازار و پیگیری پیش بینی ها، دو اقدام کاملا ضروری محسوب می شود.
44-دیوید نیومن(http://www.doitmarketing.com)
حوزه کاری: بازاریابی
به دنبال حوزه های دست نخورده باشید. این امر شانس شما را برای موفقیت افزایش خواهد داد. درواقع باید این امر را بپذیرید که رقابت با برندهایی که چندین سال قبل از شما فعالیت خود را آغاز کرده اند، امری تقریبا غیرممکن و با درصد ریسک بالا خواهد بود. به همین خاطر حداقل برای شروع خود و نمایش توانایی ها، حوزه های کمتر مورد توجه قرار گرفته شده، بهترین گزینه ها برای شروع بازاریابی اینترنتی محسوب می شوند.
45-ایوانا تیلور(http://diymarketers.com)
حوزه کاری: بازاریابی
از قانون 5 استفاده کنید. طبق این قانون شما هر بار تنها پنج هدف را در دستور کار خود قرار خواهید داد. این امر باعث می شود تا بتوانید با تمرکز بیشتری فعالیت کنید. بدون شک پنج هدف اولیه شما باید پاسخ دادن به سوالاتی نظیر شناسایی مشتری ایده آل و برنامه برای تحت تاثیر قرار دادن آنها و مواردی از این قبیل باشد. در نهایت این امر که بزرگترین منتقد خود باشید، به کاهش خطاها منجر خواهد شد. همچنین لازم است تا از انجام یک شبه کارها خودداری کرده و به اهمیت گذر زمان برای نمایانگر شدن نتایج، توجه داشته باشید.
46-اندی سرنوویتز(http://damniwish.com)
حوزه کاری: بازاریابی
برای انتخاب تیم خود، جست وجوی کافی را داشته باشید. درواقع ایجاد آگهی استخدامی بهترین گزینه موجود نخواهد بود و بهتر است تا خود به دنبال شناسایی افراد باشید. علت این امر به این خاطر است که برخی از افراد ممکن است در حال حاضر شغلی را داشته و یا موفق به مشاهده آگهی شما نشوند. به همین خاطر نیز لازم است تا نیازهای خود و استانداردهای همکاران را تعیین کرده و به دنبال تشکیل تیمی مناسب برای خود باشید. در نهایت فراموش نکنید که علاقه مندی افراد ارزش به مراتب بیشتری را در مقایسه با شهرت و تجربه خواهد داشت. علت این امر به این خاطر است که این دسته از افراد خیلی سریع همه چیز را یاد گرفته و عمیقا در کار خود غرق خواهند شد، با این حال حتی در صورت در اختیار داشتن بودجه کافی و استخدام بهترین ها، امکان رشد آنها فراهم نبوده و این دسته از افراد را نمی توان مطابق میل خود تغییر داد.
47-دن وسترن(http://wealthygorilla.com)
حوزه کاری: بازاریابی
اهداف بازاریابی خود را تا حد امکان منحصر به فرد کنید. همچنین این امر که از کلمات مناسب برای واقع پذیر کردن ایده های خود استفاده کنید، به بهبود عملکرد شما کمک خواهد کرد. برای مثال در صورتی که در زمینه رژیم های لاغری فعالیت دارید، انتخاب شعار کم کردن 3 کیلو در ماه، تاثیر به مراتب بهتری را به نسبت زمانی خواهد داشت که صرفا کاهش وزن را انتخاب کنید. همچنین به هر میزانی که مشتریان خود را بیشتر در معرض نمایش قرار دهید، به همان میزان نیز اعتماد بیشتری را تجربه خواهید کرد.
48-تیبور شانتو(http://www.sellbetter.ca)
حوزه کاری: فروشندگی
همواره گوش دهید. این امر نه تنها در رابطه با صدای مشتری، بله در زمینه نصیحت-های سایرین نیز است. درواقع شما باید قدرت تحمل هر نظری را داشته باشید. با این حال لازم است تا هر یک را مورد ارزیابی قرار داده و تنها در صورتی که درست هستند، مورد توجه قرار دهید. همچنین این امر که خود را برای مکالمات آماده سازید، منجر خواهد شد تا بتوانید کنترل امور را در دست گرفته و اوضاع را به سمت موردنظر خود تغییر دهید. در این رابطه آگاهی از اصول مذاکره و فن بیان، کاملا مهم خواهد بود.
49-گنه مارکس(http://www.marksgroup.net)
حوزه کاری: فروشندگی
از تمامی تکنولوژی ها استفاده کنید. درواقع هنگامی که از یک ابزار جدید و قدرتمند به مانند اینترنت استفاده می کنید، لازم است تا ابزارهای موجود در این رابطه را نیز مورد توجه قرار دهید. در این رابطه توصیه می شود تا تمامی نرم افزارها و امکانات موجود را مورد توجه قرار داده و تنها برای مواردی اقدام به همکاری با سایر افراد کنید که خود و یا افراد تیم موفق به یادگیری کامل آن نشده اند. در نهایت شما در بازاریابی اینترنتی مجبور به استخدام نبوده و باید به دورکاری توجه ویژه ای را داشته باشید.
50-لیندا بکور(http://smallbizclub.com)
حوزه کاری: استارت آپ
از اهمیت بوت استریپینگ غافل نشوید. این امر از جمله روش های کاربردی است که نیاز شما را برای نمونه گیری های مجدد کاهش خواهد داد که در زمینه بودجه شما تاثیر بسزایی را دارد. به همین خاطر نیز لازم است تا به آگاهی کامل از این حرفه دست پیدا کرده و از آن استفاده مفید را داشته باشید.
51-جی راناسینا(http://kexino.com)
حوزه کاری: بازاریابی
در تمامی محتواهای تولیدشده، برند خود را درج کنید. این امر باعث خواهد شد تا برند شما به خوبی در معرض نمایش مخاطب قرار گیرد. این امر خصوصا در زمینه بازنشر مطالب توسط سایت های دیگر، اهمیت خود را نشان خواهد داد. در نهایت این امر که قبل از انتشار مطالب، بازنگری داشته باشید، به کسب اطمینان بیشتر منجر خواهد شد.
52-جورج مزاروس(http://www.successharbor.com)
حوره کاری: کارآفرینی
این امر که به عملکرد بزرگان توجه ویژه ای داشته باشید، بهترین راهنمای عمل ممکن خواهد بود. برای مثال در رابطه با مدیریت کارها، استفاده از قانون 3 جابز و وزنیاک، کمک بسیار خوبی است. طبق این قانون شما باید روز خود را تنها برای انجام یک فعالیت جدی اختصاص دهید. این امر باعث خواهد شد تا تنها اولویت ها در زندگی شما باقی بماند. در رابطه با بازاریابی اینترنتی نیز به هر میزانی که زندگینامه و گفته های بزرگان این عرصه را مورد مطالعه قرار دهید، عملکرد حرفه ای تری را نیز پیدا خواهید کرد.
مطلب مرتبط: تکنیک های یک بازاریابی اینترنتی هدفمند
53-بری مولتز(http://barrymoltz.com)
حوزه کاری: کارآفرینی
قبل از فروش هر چیز، شما نیاز به آماده کردن ذهن مخاطبان خود دارید. به همین خاطر قبل از انجام اقدامات تبلیغاتی، لازم است تا از اصول روانشناسانه برای تحت تاثیر قرار دادن آنها استفاده کنید. همچنین این امر که مکان یابی مناسبی را نیز داشته باشید، منجر به افزایش شانس فروش خواهد شد. برای مثال در صورتی که در زمینه فروش کتاب فعالیت دارید، این امر که مخاطبان یک پیج محبوب مرتبط با این حوزه را مورد هدف قرار دهید، شانس موفقیت شما را افزایش خواهد داد.
54-هالی مگیستر(http://exitpromise.com)
حوزه کاری: کسب وکارهای کوچک
این امر که یک سرمایه گذار خوب پیدا کنید، بهترین اقدامی است که قبل از شروع فعالیت خود می توان انجام داد. در این رابطه لازم است تا چشم انداز و اهداف مشخصی را داشته باشید تا مورد توجه این دسته از افراد قرار گیرید. بدون شک با در دست داشتن یک بودجه مناسب، امکان فعالیت حرفه ای نیز برای شما مهیا خواهد شد.
55-در بلترامی(http://thebrandedsolopreneur.com)
حوزه کاری: برندینگ
در بازاریابی اینترنتی، اهمیت برندینگ چندین برابر است. به همین خاطر نیز لازم است تا در این رابطه تمامی اقدامات موجود را مورد توجه قرار دهید. در آخر فراموش نکنید که افراد باید خود را در ارتباط با یک شخص حقیقی و نه یک برند، بدانند. به همین خاطر باید از مکالمات تصویری و ارسال صدا برای ارتباط با مخاطبان استفاده کنید. همچنین در راستای کسب اعتماد بیشتر باید ویدئو های نقد و بررسی محصول را جزو موارد اصلی تولید محتوای خود قرار دهید. فراموش نکنید که ارتباط شما با مشتری می تواند خارج از محیط اینترنت نیز شکل گیرد. به همین خاطر در صورت تمایل افراد، نباید از نشان دادن خود و محصولات در دنیای واقعی، واهمه ای داشته باشید. درواقع باید توجه داشته باشید که رفتار اقتصادی و الگوی خرید افراد متفاوت بوده و لازم است تا به این تفاوت مشتری ها احترام بگذارید.
56-سارا سانتاکروس(http://simplicitysmallbiz.com)
حوزه کاری: بازاریابی
در زمینه تهیه لیست های مختلف، فعالیت کنید. در هر زمان، شما با داده های جدید مواجه خواهید بود. بدون شک عدم دسته بندی آنها باعث خواهد شد تا امکان استفاده مفید از آنها در آینده وجود نداشته باشد. به همین خاطر لازم است تا از یک نرم افزار برای این امر استفاده کنید. بدون شک در بازاریابی اینترنتی به این علت که شما دسترسی کمی را به مخاطبان خود دارید، حفظ اطلاعات و پل های ارتباطی با آنها، کاملا ضروری خواهد بود. در نهایت نباید از بازبینی مجدد داده ها، تهیه آمار و نمودار و به روزرسانی آنها غافل شوید.
57-برد فریس(http://www.enmast.com)
حوزه کاری: کسب وکارهای کوچک
دلایل شسکت سایرین را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهید. این امر یک راهکار عالی برای به دست آوردن بهترین الگوی رفتاری خواهد بود، با این حال این اقدام شما باید با توجه به برندهای محلی و در تعداد بالا انجام شود تا خروجی بسیار مناسبی را به همراه داشته باشد. به همین خاطر لازم است تا به یادگیری نیز به عنوان یک بخش مهم از کار در زمینه بازاریابی اینترنتی، نگاه کنید.
58-جیکوب کورتیس(http://www.jacobcurtis.com)
حوزه کاری: بازاریابی
از اهمیت شبکه های اجتماعی غافل نشوید. در موارد متعددی مشاهده می شود که افراد مدتی بعد از شروع فعالیت خود، اقدام به حضور در شبکه های اجتماعی می کنند. این امر در حالی است که شبکه های اجتماعی شانس دیده شدن شما را افزایش خواهند داد و این درست چیزی است که شما خصوصا در ابتدای کار خود نیاز خواهید داشت. به همین خاطر نیز لازم است تا در ابتدا اولویت بندی خوبی نسبت به اهمیت هر یک از شبکه های اجتماعی قائل شده و در تلاش برای حضور در تمامی آنها باشید. بدون شک هر شبکه، حاوی تعداد بالایی مخاطب است. همچنین در راستای رقابت با سایر برندهایی که از مدت ها قبل کار خود را آغاز کرده اند، شما به فعالیت بیشتری نیاز خواهید داشت. درواقع فعالیت تنها در یک شبکه، مختص به زمانی است که شما به شهرت لازم دست پیدا کرده و به آمارهای لازم برای انتخاب بهترین گزینه موجود، دست پیدا کرده باشید.
59-استفانی چندلر(http://nonfictionauthorsassociation.com)
حوزه کاری: نویسندگی حوزه بازاریابی و کسب وکار
طراحی سایت و مدیریت آن را به فردی حرفه ای محول سازید. بدون شک نحوه فعالیت شما، اعتبار برند خواهد بود. به همین خاطر در صورتی که در این زمینه مهارت کافی را ندارید، لازم است تا تنها خواسته ها و نیازهای خود را تعیین کرده و طراحی حرفه ای را به فردی متخصص واگذار کنید. فراموش نکنید که سایت رسمی، پایگاه اصلی شما برای فعالیت بازاریابی اینترنتی خواهد بود. به همین خاطر صرفا ایجاد یک سایت مناسب کافی نبوده و باید به مسائلی نظیر سئو نیز توجه داشته باشید.
60-استفانی برنس(http://www.chic-ceo.com)
حوزه کاری: کارآفرینی
تنها شعار نباشید. درواقع این امر که با مدرک ادعاهای خود را اثبات کنید، بدون شک تاثیرگذاری به مراتب بالاتری را به همراه خواهد داشت. برای مثال می توانید از مشتریان در هنگام خرید، کارمندان در هنگام کار و مواردی از این قبیل عکس ارسال کرده و در تلاش برای نشان دادن سطح توانایی و عملکرد مناسب خود باشید.
61-گریک ورثمن(http://www.salesengine.com)
حوزه کاری: فروشندگی
لحنی صمیمی داشته باشید. این امر که تصور کنید برای حفظ احترام باید با لحنی ادبی و در اصطلاح اداری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید تنها باعث خواهد شد تا افراد احساس راحتی لازم را با شما نداشته باشند. به همین خاطر نیز توصیه می شود تا کاملا دوستانه رفتار کرده و در تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن احساسات آنها باشید.
62-دنیس اوبری(http://www.deniseoberry.com)
حوزه کاری: کسب وکارهای کوچک
از ولخرجی دوری کنید. بدون شک شما به بودجه کافی برای افزایش اقدامات خود نیاز خواهید داشت. به همین خاطر نیز از همان روز اول، لازم است تا به دنبال کاهش هزینه ها و افزایش میزان پس انداز شرکت باشید. در این رابطه یک حسابدار به خوبی می تواند گردش مالی شما را در جهت مثبتی مدیریت کند.
63-لارا کوی(www.laraequy.com)
حوزه کاری: استارت آپ
هیچ گاه اقدامات خود را متوقف نکنید، حتی در بدترین شرایط نیز شما باید رو به جلو گام بردارید. فراموش نکنید که عدم حضور ما حتی برای چند روز، به سادگی می تواند شما را از ذهن مخاطب دور کند. همچنین این امر که در برنامه ریزی های خود همواره بدترین حالت را نیز مورد توجه قرار دهید، باعث می شود تا هیچ شرایطی شما را شگفت زده نکرده و واکنش مناسبی را نسبت به آنها داشته باشید.
64-باربارا ولتمن(www.barbaraweltman.com)
حوزه کاری: متخصص بازاریابی
زندگی شخصی و تجاری خود را از یکدیگر جدا کنید. این امر حتی در زمینه کارت بانکی شما نیز باید صورت گیرد. در غیر این صورت ممکن است هر یک بر دیگری تاثیرگذار باشد. در نهایت تلاش برای ایجاد تعادل میان کار و زندگی شخصی، به آرامش بیشتر فرد برای تمرکز بر روی کار منجر خواهد شد. فراموش نکنید هنگامی که حس خوبی را نداشته باشید، نمی توانید بر روی مخاطب خود تاثیر لازم را داشته باشید.
مطلب مرتبط: انواع مدل های بازاریابی
65-جف کورنوال(www.drjeffcornwall.com)
حوزه کاری: کارآفرینی
اگر به بازار توجه کافی را داشته باشید، تمام آن چیزی را که نیاز دارید به دست خواهید آورد. به همین خاطر برای یک بازاریابی آنلاین موفق، شما نیاز به توجه به بازار آن خواهید داشت.
66-جمیز کاربری(www.sweetfishmedia.com)
حوزه کاری: بازاریابی
همه چیز را ذخیره کنید. این امر که مستندات زیادی را داشته و پایگاه داده مناسبی را ایجاد کنید، امکان پیش بینی و اتخاذ تصمیمات بهتر را برای شما ایجاد خواهد کرد. درواقع شما باید در تلاش برای رسیدن به بینشی باشید که سایرین از آن محروم هستند.
67-دارن اسلاگر(http://darrenslaughter.com)
حوزه کاری: بازاریابی
این امر چندان مهم نیست که کار شما مورد علاقه تان نیست. برای مثال ممکن است شما رویای قهرمانی در یک رشته ورزشی را داشته باشید که حتی یک ورزشگاه نیز برای آن در منطقه زندگی شما وجود ندارد. با نگاهی به آمارها نیز پی به این نکته خواهید برد که تنها درصد کمی از افراد به شغل رویایی خود دست پیدا کرده اند، با این حال در صورتی که از شغل خود تنفر دارید، لازم است تا آن را ترک کرده و به دنبال کاری دیگر باشید. به همین خاطر در صورتی که از بازاریابی اینترنتی تنفر دارید، هیچ شرایطی نباید باعث شود تا شما در این زمینه فعالیت کنید. به همین خاطر از همان ابتدا نسبت به انتخاب خود توجه ویژه ای را داشته باشید.
68-جان بالدونی(www.johnbaldoni.com)
حوزه کاری: سخنران حوزه بازاریابی و مدیریت
زمان بندی مناسبی را داشته باشید، با توجه به این امر که بازاریابی شما در فضای اینترنت انجام می شود، شما دیگر محدودیت زمانی برای فعالیت های خود نخواهید داشت. با این حال در صورتی که مدیریت و اولویت بندی مناسبی نداشته باشید، بدون شک با تلنبار شدن اقدامات مواجه خواهید شد. به همین خاطر توصیه می شد تا یک حجم و تعداد ساعت کاری مشخصی را برای خود داشته باشید.
69-ریچارد راف(http://salestrainingconnection.com)
حوزه کاری: فروشندگی
موفقیت در زمینه فروش بر پایه جواب مثبت دادن به مشتری شکل می گیرد. درواقع شما باید همواره در برابر خواسته های مخاطبان خود، واکنش مثبتی را داشته باشید. فراموش نکنید که در راستای رقابت با سایرین، حتما نباید به دنبال انجام کارهای عجیب باشید. حتی یک تاثیرگذار مناسب نیز شما را به اهداف تان خواهد رساند.
70-ارین اسمیت(www.thestartersclub.com)
حوزه کاری: استارت آپ
تحقیقات بسیار مهم هستند. این امر باعث خواهد شد تا بهترین مسیر ممکن را برای اقدامات خود انتخاب کنید. فراموش نکنید که از دست رفتن بودجه، به معنای پایان کار شما خواهد بود. به همین خاطر نباید برای شروع یک فعالیت، بیش از حد عجول باشید.
71-پلی وایت(http://www.dougandpolly.com)
حوزه کاری: کسب وکارهای کوچک
از همان ابتدا در زمینه فروش فعالیت کنید. درواقع بسیاری از برندها در ابتدا صرفا به تبلیغات پرداخته و در زمینه فروش تا زمانی که به جایگاه مدنظر نرسیده اند، اقدامی را انجام نمی دهند، با این حال فراموش نکنید که هر تبلیغ، مدت زمان تاثیرگذاری خاص خود را خواهد داشت. به همین خاطر عدم استفاده از آمادگی ایجادشده در مخاطبان، اقدامی هوشمندانه نخواهد بود.
72-کوین جردن(http://redpointmarketingconsultants.com)
حوزه کاری: بازاریابی
با مخاطبان خود در رابطه با بازار و نیازهای شان صحبت کنید. این امر منجر به کاهش هزینه برای تحقیقات شده و باعث می شود تا مخاطب خود را در مرکز توجه شما تصور کند.
73-شمر شاه(www.businessbanter.com)
حوزه کاری: کسب وکارهای کوچک
از اهمیت بازاریابی شبکه ای غافل نشوید. درواقع شما از افراد و حتی مشتریان خود برای فروش و یا تبلیغ محصولات می توانید استفاده کنید. درواقع به هر میزانی که از روش های متنوع تری کمک بگیرید، شانس جذب مشتریان بیشتر نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در نهایت اگر تنها به یک روش محدود باشید، با به مشکل خوردن آن عملا نابود خواهید شد.
74-ایرنه لن(http://greenloons.com)
حوزه کاری: متخصص بازاریابی
سناریوسازی کنید. درواقع افراد همواره واکنش خوبی را نسبت به یک داستان خواهند داشت. به همین خاطر نیز ضروری است تا برای هر اقدام خود، یک داستان طراحی کنید. در نهایت ایجاد اپلیکیشن موبایلی برای سایت خود، از دیگر مواردی است که منجر به افزایش بازدید ها خواهد شد. علت این امر به این خاطر است که امروزه افراد از تلفن های همراه خود بیشتر از هر چیزی استفاده می کنند.
75-آماندا لیتل جان(www.amandamillerlittlejohn.com)
حوزه کاری: کارآفرینی
نزدیک شدن به برندهای مشابه را فراموش کنید. درواقع شما برای موفقیت به یک بازاریابی اینترنتی منحصر به فرد نیاز خواهید داشت. به همین خاطر تمامی قوانین رایج در این زمینه را باید کنار گذاشته و به دنبال ایده پردازی در حوزه کاری خود باشید. در رابطه با استخدام ها نیز این امر که به دنبال افرادی باشید که در زمینه کاری خود ایده های جدیدی را دارند، بهترین ملاک انتخاب خواهد بود.
76-الینور استوتز(www.smoothsale.net)
حوزه کاری: فروشندگی
به صدای درونی خود گوش دهید. درواقع با نگاهی به زندگی افراد موفق و بازاریاب های بزرگ، پی به مشکلات و نادیده گرفتن های بسیاری خواهید شد، با این حال در صورتی که نظر دیگران بیش از ندای درونی برای تان مهم باشد، بدون شک بازاریاب بزرگی نخواهید شد. در نهایت فراموش نکنید که به دست آوردن هر چیز ارزشمندی، بسیار سخت خواهد بود.
77-کاندرا لی(www.klagroup.com)
حوزه کاری: فروشندگی
فراموش نکنید که افراد دلیل فعالیت شما را خریداری می کنند. این امر نکته ای است که سایمون سینک در کتاب دایره طلایی خود عنوان کرده است. به همین خاطر برای فروش محصول، ابتدا آرمان خود را مطرح کرده و کیفیت محصول خود را با آن پیوند دهید. برای درک بهتر این موضوع، مطالعه این کتاب و یا گوش دادن به سخنرانی وی در برنامه تد، کاملا مفید خواهد بود.
78-جودی رابینت(www.judyrobinett.com)
حوزه کاری: استارت آپ
هر ماه یک جمعه سیاه داشته باشید. طبق این اصل افراد در روز شکرگزاری، تخفیف-های زیادی را بر روی محصولات خود قرار می دهند. این امر اگرچه در نگاه اول منجر به ضرر آنها می شود، با این حال واقعیت این است که با توجه به هجوم مشتری، سودهای بسیار بالایی به دست خواهد آمد. به همین خاطر نیز توصیه می شود که هر ماه برای خود یک جمعه سایه را ترتیب داده و از این طریق به افزایش شهرت و تعداد مشتریان خود کمک کنید.
مطلب مرتبط: بازاریابی اینترنتی و تفاوت بین تعامل کاربر و تجربه کاربر
79-راشل مک درموت(www.hooktowin.com)
حوزه کاری: بازاریابی
به چیزی فراتر از یک برند برای مخاطبان خود تبدیل شوید. برای مثال از طریق یک اقدام شایسته در زمینه کاری خود، می توانید به جایگاه به مراتب بالاتری در نگاه مخاطبان قرار گیرید. برای مثال یک فروشگاه آنلاین وسایل کوهنوردی، با ایجاد کمپین های جمع آوری زباله های رها شده در طبیعت، به خوبی می تواند سطح تاثیرگذاری خود در جامعه را افزایش دهد. در این رابطه فراموش نکنید که حتی خود شما نیز باید در این کمپین ها حضور داشته و در تلاش برای پوشش خبری مناسب آن باشید.
80-لورل دلانی(www.globalsmallbusinessblog.com)
حوزه کاری: کسب وکارهای کوچک
بسیاری از افراد تصور می کنند که بازاریابی اینترنتی به معنای تماس مستقیم با مخاطبان و تلاش برای راضی کردن آنها برای خرید است. این امر از جمله روش های قدیمی است که برای یک روش جدید مانند بازاریابی اینترنتی، بی فایده خواهد بود. درواقع شما تنها باید کنجکاوی اولیه را در ذهن مخاطب ایجاد کنید تا آنها به شما مراجعه کرده و خواهان خرید از شما باشند.
81-کیت کاستا(www.catecosta.com)
حوزه کاری: کسب وکارهای کوچک
حداقل یک سال قبل از شروع فعالیت خود را صرف تحقیقات در حوزه بازاریابی خود کنید. فراموش نکنید که واقعیت های موجود ممکن است تفاوت هایی را با تصورات اولیه شما داشته باشد. بدون شک یک انتخاب حرفه ای و اطلاعات بالا در رابطه با بازار، سکوی پرتاب شما برای موفقیت خواهد بود.
82-جان الیسون(http://writings.john-ellison.com)
حوزه کاری: بازاریابی
نیازهای واقعی افراد را مورد توجه قرار دهید. در این رابطه هنری فورد عنوان کرده است که با تامین حتی یک نیاز جامعه، شما به موفقیتی فراتر از حد تصور دست پیدا خواهید کرد. به همین خاطر می توان در راستای متفاوت بودن و ایجاد یک مزیت رقابتی، به دنبال نیازهای موجود در زمینه بازاریابی آنلاین باشید.
83-دارن لوچ(www.bitcatcha.com)
حوزه کاری: وب هاستینگ
به دنبال ایجاد ارتباط خود با سایر بازاریاب ها باشید. این امر باعث خواهد شد تا امکان رشد سریع برای شما فراهم باشد.
84-بنجامین بخ(http://benjaminbeck.com)
حوزه کاری: بازاریابی
مخاطبان را به ایجاد محتوا ترغیب کنید. این امر نه تنها بخشی از نیاز شما را تامین خواهد کرد، بلکه باعث درگیر شدن آنها با برند شما خواهد شد، با این حال لازم است تا انتظارات خود را مشخص کنید تا خروجی کار کاملا مناسب باشد.
85-ادر هولگاین(http://ederholguin.com)
حوزه کاری: بازاریابی
این امر که هر روز پیشنهادهای ویژه ای را داشته باشید، باعث خواهد شد تا افراد به مراجعه روزانه به سایت شما ترغیب شوند. این امر ماندگاری لازم برند شما را به همراه خواهد داشت، با این حال این امر باید دارای محدودیت در تعداد باشد تا با ضرر همراه نشود. در نهایت این امر که به مخاطب اطمینان دهید که محصولات شما در صورت عدم رضایت آنها بازپس گرفته خواهد شد، از دیگر اقداماتی است که در زمینه بازاریابی اینترنتی، کاملا کاربردی خواهد بود.
86-اتکارش شارما(www.technophile.in)
حوزه کاری: استارت آ پ
به تفاوت هر منطقه توجه داشته باشید. برای مثال یک قانون بازاریابی ممکن است در منطقه فعلی شما ابدا کاربردی را نداشته باشد. در نهایت لازم است تا از تکنولوژی های به روز استفاده کنید تا به عنوان برندی نوآور مطرح شوید.
87-دن بلک(http://danblackonleadership.info)
حوزه کاری: کارآفرینی و مدیریت
برای موفقیت در هر کاری، باید شایستگی آن را به دست آورید. به همین خاطر در صورتی که نسبت به سطح توانایی خود مطمئن نیستید، زمان مناسب برای شروع فعالیت فرا نرسیده است. در این رابطه آگاهی از الزامات و مهارت های اصلی و فرعی این حوزه، به عملکرد درخشان شما منجر خواهد شد.
88-جس تورس(https://www.linkedin.com/today/author/6260457)
حوزه کاری: استارت آپ
از شکست نترسید و آن را یک الزام برای موفقیت خود تصور کنید. درواقع راز موفقیت شکست خوردن مداوم در حالی است که شما همچنان به راه خود ادامه می دهید. بدون شک در زمینه بازاریابی شما بارها با جواب های منفی افراد مواجه خواهید شد، با این حال این امر نباید منجر به دلسرد شدن شما شود.
89-سانتیا کاواتو(https://firebrandsocialmedia.com)
حوزه کاری: بازاریابی
از تاثیر ارسال پیام غافل نشوید. در این رابطه شما تنها با ارسال ایمیل و یا پیام شخصی در شبکه های اجتماعی محدود نبوده و از هر روشی که با اینترنت سروکار دارد می توانید برای این امر استفاده کنید.
مطلب مرتبط: بازاریابی اینترنتی و بهبود کسب و کار
90-تونی وودوال(http://goalgettingpodcast.com)
حوزه کاری: سخنران حوزه موفقیت و بازاریابی
هر اقدام را قبل از انجام دادن، مورد آزمایش قرار دهید، برای مثال می توانید از یک جامعه آماری محدود، برای پیگیری نتایج اقدامات خود استفاده کنید. این امر منجر به کاهش خطاهای شما در زمینه بازاریابی اینترنتی خواهد شد.
91-اریکا کی(http://eatingwitherica.com)
حوزه کاری: وبلاگ نویسی
بدون شک پس از مدتی انگیزه های شما کمرنگ خواهد شد. بدون شک اگر حس های بد خود را کنترل نکنید، در درازمدت با ناامیدی مواجه خواهید شد. به همین خاطر نباید خود را بیش از حد درگیر کار کنید. این عمر حتی بر روی روابط شما با مشتریان نیز تاثیرگذار خواهد بود. بدون شک هنگامی که استراحت و شادابی کافی را داشته باشید، ایده های بهتری به ذهن شما خطور کرده و عملکرد درخشان تری را خواهید داشت.
92-هانا بکر(www.themotivatedmillennial.com)
حوزه کاری: کارآفرینی
منتقدان را کنار بگذارید. فراموش نکنید که بسیاری از افراد تنها برای این امر که شما را متوقف سازند، نظراتی را عنوان می کنند با این حال برای فردی که به خود ایمان دارد، این موارد نباید به سدی برایش تبدیل شود. همچنین برای بازاریابی اینترنتی موفق، توصیه می شود تا نسبت به بازاریابی زنجیره ای به آگاهی کافی دست پیدا کنید. مزیت اصلی این روش در عدم نیاز به پرداخت هزینه قبل از به ثمر رسیدن نتایج است. برای مثال شما می توانید تبلیغات خود را در سایت های مختلف قرار داده و به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ، مبلغی را به سایت موردنظر پرداخت کنید.
93-رت پاور(www.inc.com/author/rhett-power)
حوزه کاری: مدیریت و کارآفرینی
بهترین توصیه ای که می توان به یک بازاریاب کرد این است که همکاری با برندهای دیگر را نیز تجربه کنند. این امر به علت آنکه شما تنها پیرو دستورات سایرین هستید، باعث می شود تا به تجربیات بسیار ارزنده ای دست پیدا کنید، با این حال در صورتی که بخواهید تجربه را در کار خود به دست آورید بدون شک با سختی های بسیاری مواجه خواهید شد. در نهایت لازم است تا یک ساعت قبل از پایان دادن به کار خود، به ارزیابی عملکرد روزانه، تحقیق در رابطه با اقدامات سایر رقبا و وضعیت بازار بپردازید. درواقع باید همواره اطلاعات خود را به روز کرده و از آن برای تصمیمات روز های آینده استفاده کنید.
94-مایک سانسون(http://smallbizlift.com)
حوزه کاری: کسب و کارهای کوچک
لازم است تا میان مشتری هدف و مشتری واقع تفاوت جدی قائل شوید. درواقع در موارد متعددی مشاهده می شود که بازاریاب ها در تلاش برای جذب حداکثری هستند. این امر اگرچه اقدامی مثبت تلقی می شود، با این حال در ابتدای کار شما باید یک جامعه مشخص و محدود را برای خود تعیین کنید تا رشدی سریع را داشته باشید. با افزایش توان شما، امکان گسترش جامعه هدف نیز فراهم خواهد شد. در نهایت لازم است تا به نوع کسب وکار خود نیز توجه داشته باشید. برای مثال در صورتی که یک کالای لوکس را به فروش می رسانید. دیگر مخاطب حداکثری هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت.
95-تریسی مور(www.marketingeyedallas.com)
حوزه کاری: بازاریابی
مهم ترین برگ برنده خود را خلاقیت، دانش و ثبات بدانید. درواقع اگر بودجه را رمز موفقیت تصور کنید، عملا توان رقابت با سایرین را از دست خواهید داد. همواره این جمله را به خاطر داشته باشید که ساموئل پیرپونت لانگلی فردی بود که تمامی امکانات لازم برای ساخت هواپیما را در اختیار داشت، با این حال برادران رایت بدون هیچ گونه بودجه، تیم حرفه ای و توجه رسانه ها موفق شدند تا این رویا را به حقیقت تبدیل کنند. به همین خاطر نیز نباید خود را بدون شانس تصور کرد.
96-یورا برایانت(http://entrepreneurialambitions.com)
حوزه کاری: استارت آپ
فراموش نکنید که یک حوزه تجاری موفق، با توجه به نیاز جامعه هدف شکل می گیرد. به همین خاطر اولویت اصلی در تصمیم گیری شما باید با توجه به جامعه باشد. در این رابطه فراموش نکنید که حتی توجه به مشکلات خود نیز می تواند به ایده تجاری شما تبدیل شود. برای مثال ایده اوبر هنگامی به ذهن تراویس کالانیک خطور کرد که در یک کنفرانس نتوانست به سرعت برای خود تاکسی پیدا کند. به همین خاطر توجه به مشکلات روزمره خود در زمینه خرید اینترنتی نیز می تواند شما را به ایده هایی فوق العاده برساند.
97-کریس استاوت(www.linkedin.com/today/author/drchrisstout)
حوزه کاری: استارت آپ
از اهمیت تبلیغات اینترنتی غافل نشوید. با توجه به امکانات فضای اینترنت، شما با روش های مختلفی برای این اقدام مواجه هستید که لازم است تا نسبت به تمامی آنها به آگاهی لازم دست پیدا کنید. همچنین ایجاد یک خبرنامه برای پوشش آخرین اخبار عرصه کاری شما نیز به افزایش شهرت برند منجر خواهد شد.
98-جازمین کراکت(http://jasminescrockett.com)
حوزه کاری: اینفلوئنسر
این امر که یک برنامه زمانی مشخص برای ارسال مطالب خود داشته باشید، به افزایش شانس موفقیت شما منجر خواهد شد. در نهایت نباید از اهمیت و تاثیر اینفلوئنسر شدن و یا همکاری با این افراد غافل شوید.
مطلب مرتبط: نکات بهبود کسب و کار اینترنتی
99-نیک لوپر(www.sidehustlenation.com)
حوزه کاری: استارت آپ
دلیل کار خود را بیابید. بدون شک پاسخ دادن به این سوال باعث بهبود روند کارها خواهد شد. در نهایت در صورتی که اولویت اول شما کسب ثروت باشد، بدون شک زمینه رشد خود را بیش از حد محدود خواهید ساخت.
100-دونا فیلن(www.donnamphelan.com)
حوزه کاری: متخصص بازاریابی و اقتصاد
برای خود یک برنامه تجاری تعیین کرده و برای آن وقت کافی را اختصاص دهید. بدون شک این امر تمامی اقدامات آتی شما را مشخص خواهد کرد. همچنین استفاده از تفکر انتقادی، باعث خواهد شد تا همواره به دنبال بهتر کردن برند خود باشید. توجه به آینده و سرمایه گذاری برای آن، از دیگر اقدامات مهم برای کسب موفقیت خصوصا در حوزه ای مانند بازاریابی اینترنتی است.