Lenovo آخرین شركت فعال در دنیای تكنولوژی است كه با راهاندازی كمپین اجتماعی #Holiday360 خود از پدیده سلفی استفاده میكند. طرفداران Lenovo میتوانند یك ویدئوی 360 درجهای از خود و محیط اطرافشان بگیرند. اگر برایتان ماهیت یك #Holiday360 مشخص نیست، بد نیست بدانید Lenovo یك ویدئوی دموی دستی ساخته است. شركتكنندگان میتوانند خود را همراه با اسم و كشورشان tag كرده و ویدئو را روی توییتر، اینستاگرام یا فیسبوك آپلود كنند. Lenovo سپس با كنار هم گذاشتن همه ویدئوهای ارسالی، یك سلفی 360 درجهای جهانی را به وجود میآورد.
سایر برندهای موبایل رقیب مانند سامسونگ و لومیای مایكروسافت نیز بهشدت روی سلفیها در بازاریابی سال 2014 تمركز كردهاند. حمایت سامسونگ از Academy Awards (اسكار) منجر به تهیه و انتشار سلفی A-list معروف «الن دیجنرس» شد كه در ادامه عنوان پر توییتترین عكس در تاریخچه توییتر را به دست آورد. در ضمن مایكروسافت مفهوم سلفی را با دو گوشی از جدیدترین گوشیهای لومیای خود، 735 و 730، تحمیل كرد كه هر دو روی دوربینهای جلو تمركز دارند.
به گفتهLenovo، كمپین سلفی این شرکت توسط آژانس رسانههای اجتماعی We are Social راهاندازی شده و با فعالیتی گسترده، شعار Do به معنای «انجام بده» را انتخاب کرده است كه طرفداران را به امتحان چیزهای جدید تشویق میكند.
راد استرادر، مدیر اجتماعی Lenovo معتقد است این كمپین در همه جای جهان در دسترس بوده و با نفوذ به رفتارهای آنلاین اخیر افراد، كاملا با هویت برند Lenovo تناسب پیدا كرده است.
این شركت دریافته كه جامعه از به اشتراكگذاری محتوای خود با Lenovo خوشحال است. چنین كمپینهایی باعث میشوند تا ضمن افزایش قدرت عمل طرفداران، امكان ابراز خلاقیت با ایجاد سطوح بالایی از مشاركت و همكاری به وجود آید.