پپسی مکس Pepsi Max برندی است که در چند وقت گذشته با برگزاری کمپینهای جذاب و تعجببرانگیز مخاطبان خود را به حیرت واداشته است. پپسی مکس علاوه بر سود بردن از تبلیغات کلامی این کمپینها، از بیشترین بازدیدهای تبلیغات ویدئویی وایرال (Viral) نیز بهره برده و ویدئوهای کمپینهای این برند میلیونها بار به اشتراک گذاشتهشده است.
به گزارش آیمارکتور، پپسی مکس در کمپین اخیر خود از یکی از مسیرهای میانبر از ایستگاه مترو و پل تایمز (تونلتایم) استفاده کرده است. دستاندرکاران کمپین در زمان عبور مردم از این محل بهطور غیرمنتظرهای آنان را غافلگیر میکنند؛ به این صورت که با استفاده از تکنیک سهبعدی و نورپردازی، تصاویر متحرکی را از ورود یک دایناسور یا آدم فضایی از داخل هالهای به رنگ آبی نمایش میدهد. این اتفاق برای بسیاری از مخاطبان مانند باز شدن تونل زمان به گذشته یا آینده است. ویدئوی این کمپین با نام Time tunnel در نخستین روز از نمایش خود در شبکههای اجتماعی بیش از 5/4 میلیون بار دیده شده است.