سایت خبری adage نتایج یک بررسی میان جوایز جشنوارههای مختلف شامل فستیوال بینالمللی خلاقیت كن و D&AD را در یك گزارش منتشر كرده است. به گزارش امبیاینیوز، جمعآوری امتیازات همه برندگان، موفقترین شركتها، كمپینها و افراد را مشخص كرد و ولوو بهعنوان موفقترین تبلیغكننده و برگزاركننده بهترین كمپین شناخته شد. به علت دریافت جوایز متعدد از سوی بزرگان صنعت تبلیغات بهخاطر برگزاری كمپین «Live Test Series»، ولوو جایگاه اول را از Unilever بهعنوان تبلیغكننده برتر پس گرفت. Unilever بههرحال بهلطف كسب یکسری افتخارات توسط برندهای مختلف، شامل Axe/Lynx، Dove و غیره مقام آبرومند دوم را در این فهرست به دست آورد. كمپین «Live Test Series» نیز بهعنوان موفقترین کمپین شناخته شد. درحالیكه «فن دام» چهره این كمپین شد، فیلم كوتاه «Epic Split» او فقط یكی از سری فیلمهای دموی كامیونهای فوقالعاده عالی ولوو را دربرمیگرفت. این دو ویژگی در كنار هم باعث شد تا چنین كمپینی در مراسم مختلف افتخار كسب كند. ورای تعریف و تمجیدها، این كمپین استانداردی جدید را برای خلاقیت، سرگرمی و بخش business-to-business تعریف كرد.