پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

براساس یک نظرسنجی از نویسندگان انگلیسی مشخص شد تنها 5/11‌درصد نویسندگان حرفه‌ای درآمد خود را فقط از طریق نوشتن به دست می‌آورند. به گزارش ایبنا، پس از انتشار آماری در هفته گذشته، مشخص شد درآمد سالانه نویسندگان حرفه‌ای انگلیسی تا 11 هزار پوند (حدود 30‌درصد) کاهش یافته است.

مدیر اجرایی انجمن نویسندگان بریتانیا که 9 هزار عضو دارد، در واکنش به این آمار گفت: درحالی‌که درآمد نویسندگان روز به روز کاهش می‌یابد، کسب‌و‌کار ناشران پررونق‌تر می‌شود و این نشان می‌دهد شرایط ناشران سنتی دیگر تداوم نداشته و قابل قبول نیست.

براساس نظرسنجی از نویسندگان مشخص شد تنها 5/11درصد نویسندگان حرفه‌ای درآمد خود را فقط از طریق نوشتن به دست می‌آورند و مجبور نیستند برای تامین مخارج زندگی به کارهای دیگر نیز روی بیاورند. این در حالی است که در سال 2005 این رقم 40‌درصد بوده است.

 

به گفته «نیکولا سالامون» رییس انجمن نویسندگان انگلستان، وقتی کتابی به فروش می‌رسد، ناشران و عوامل آنها بیشترین سود را دریافت می‌کنند در حالی‌که به وظایف واقعی خود شامل ویرایش، طراحی، بازاریابی، تبلیغات و فروش خارجی به خوبی عمل نمی‌کنند و نویسندگان به حق واقعی خود نمی‌رسند، این در حالی است که برای تشویق نویسندگان به ادامه دادن کار خود و نوشتن کتاب‌های ارزشمند و باکیفیت باید درآمد آنها مکفی باشد. در این میان، نویسندگان به طور فزاینده‌ای در حال روی آوردن به انتشار کتاب‌ توسط خودشان هستند.

به این طریق دریافتی آنها از انتشار کتابشان بیشتر می‌شود، اما از سوی دیگر نویسندگان نباید این کار را راهی آسان برای کسب موفقیت بدانند، زیرا مقوله نشر کتاب، کاری سخت و نیازمند هوش و استعداد ناشر است، اما اگر نویسنده‌ای بتواند این راه را به درستی طی کند، درآمد خوبی به دست خواهد آورد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MrJjevgA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه