یکشنبه, ۱۱ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 1 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز
معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین

مفاهیم اخلاقی با رعایت ادب سازمانی محقق می شود

8 سال پیش ( 1395/2/11 )
 

معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین: لازمه دستیابی عملی به مفاهیم اخلاقی و ارزش ها در یک سازمان، حفظ و رعایت ادب سازمانی از سوی همه اعضاست.

به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، آرام رشیدی، معاون پشتیبانی و امور اقتصادی در جمع مدیران ستادی و رؤسای شعب گفت: ادب سازمانی به معنای احترام به آیین نامه ها و دستورالعمل های جاری در شرکت است و این پایبندی به اصول، کاملاً در راستای احترام به حقوق افراد و سازمان خواهد بود.

رشیدی، در خصوص نقش سرمایه اجتماعی در خلق هنجار و اعتماد متقابل در سازمان ها افزود: مدیریت امروزی، ایجاد ارزش افزوده و رشد پایدار در شرکت ها با استقرار سرمایه های اجتماعی در کنار سرمایه های مالی و فنی است. شرکت های اثرگذار در کنار افزایش سرمایه های اقتصادی خود، برخورداری از سرمایه های اجتماعی را به عنوان یک اصل ضروری می دانند. اینکه مدیران یک مجموعه در کنار دانش فنی، اصل مشارکت، امانت، صداقت و اعتماد را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به مفهوم عدالت سازمانی گفت: در یک سازمان موفق، داشتن رویکردعدالت محور به معنای تساوی مطلق برای همه افراد نیست، بلکه ملاک توزیع عادلانه،باید براساس معیاری های حرفه ای و میزان تلاش افراد قرار گیرد و در همین راستا طرح جامع طبقه بندی مشاغل شرکت بیمه نوین تا خرداد ماه امسال تصویب و اجرایی خواهد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MTPGpNwh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه