شنبه, ۱۰ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sat, 31 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو امروز  شنبه 10 شهریور 1403 اعلام شد. با توجه به تعطیلی دو روزه و نبود معاملات در بنگاه ها، تمامی خودرو های داخلی و مونتاژی در همان قیمت های پیشین درجا می زنند. اما از ساعاتی دیگر انتظار می رود که معامله گران به بازار آمده و نوسان بر بازار خودرو حاکم شود.

قیمت خودرو های داخلی

قیمت خودرو های داخلی در تمامی محصولات یکسان مشاهده می ‍شود.

قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی درجا زد

سورن پلاس از محصولات ایران خودرو محسوب می شود که در طول یک هفته اخیر با افت و  خیز خود، شش میلیون تومان گران‎ تر شده و در محدوده 702 میلیون تومان قرار گرفت.

کوییک اتوماتیک یکی از اقتصادی ترین محصولات دنده  اتومات بازار داخلی است در طول یک هفته اخیر 18 میلیون تومان کاهش یافته و امروز به قیمت 532 مییلون تومان خرید و فروش می شود.

پژو پارس TU5 از خودرو های با شتاب و پرطرفدار محسوب می شود که با قیمت  873 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما از دسته محصولات محبوب که با رکود خود از کانال یک میلیارد تومانی عقب نشینی کرده و با قیمت 999 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.

قیمت خودرو های مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خودر را حفظ کردند.

X22 پرو دستی یکی از ارزان ترین محصولات مدیران خودرو از ابتدای هفته 20 میلیون تومان کاهش داشته و امروز با قیمت 887 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

بستیون T77 امروز مانند سایر محصولات شرکت بهمن موتور که روند قیمتی ثابت را در پیش گرفتند این خودرو با ویژگی های پیشرفته خود در  طول 40 روز 210 میلیون تومان ارزان شده و به قیمت یک میلیارد و 835 میلیون تومان معامله می شود.

هیوندای اکسنت از محصولات کرمان موتور در طول دو هفته 50 میلیون تومان ریزش کرده و در حال حاضر به مرز دو میلیارد تومان رسیده است.

جک S3 یکی از کراس اوورهای محبوب بازار شناخته می شود که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می شود که امروز به قیمت یک میلیارد و 95 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bp2UbvmO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه