شنبه, ۱۰ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sat, 31 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به نظر می رسد کاهش قیمت خودرو در بازار ایران متوقف شده و قیمت ها به صورت جزئی در حال افزایش است. علت افزایش قیمت خودرو در بازار داخلی چیست؟

به گزارش فرصت امرزو به نقل از گجت نیوز، هفته گذشته راجع به ریزش قیمت خودرو صحبت کردیم و با اشاره به رکود کامل بازار خودرو، به این نتیجه رسیدیم که باید سیاست های جدیدی برای فعال شدن بازار از سوی دولت اعمال شود. در هفته ای که گذشت، شاهد افزایش قیمت جزئی محصولات خودروسازان بودیم و به نظر می رسد با برگزاری قرعه کشی ایران خودرو و اعلام برندگان، قیمت ها وارد فاز صعودی شود.

توقف کاهش قیمت خودرو در بازار ایران

توقف کاهش قیمت خودرو در بازار ایران

زمزمه های قرعه کشی و تزریق ۱۲۰ هزار خودرو تحویل کارخانه به بازار آزاد، منجر به افزایش بهای محصولات شرکت های خودروسازی شده است. بررسی بازار در هفته ای که از آن عبور کردیم، نشان می دهد که برخی خودروها هرچند اندک با افزایش قیمت دست و پنجه نرم کرده اند.

هفته گذشته از میان محصولات ایران خودرو، پژو ۲۰۷ دنده ای با قیمت ۶۸۲ میلیون تومان به فروش می رسید حال آن که در بازار امروز با ۸ میلیون افزایش قیمت نسبت به هفته قبل، ۶۹۰ میلیون تومان خرید و فروش شد. یکی دیگر از خودروهایی که ۹ میلیون تومان طی یک هفته گران شده، سمند سورن پلاس است که از ۶۹۶ میلیون به ۷۰۵ میلیون تومان رسیده.

پژو پارس سال (LX) 1402 ۸۴۵ میلیون تومان
پژو 207 TU3 مدل 1402 ۵۹۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲ ۶۳۰ میلیون تومان
پژو 207 پانوراما اتوماتیک TU5P 1403 ۹۹۰ میلیون تومان
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۳ ۶۹۰ میلیون تومان
تارا اتوماتیک V2 مدل 1403 ۸۷۰ میلیون تومان
تارا اتوماتیک V2 مدل 1402 ۸۵۰ میلیون تومان
رانا پلاس سقف شیشه ای ۱۴۰۳ ۶۰۰ میلیون تومان
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آپشنال 1403 ۹۴۰ میلیون تومان
دنا پلاس ۵ دنده توربو ۱۴۰۲ ۷۴۰ میلیون تومان
دنا پلاس ۶ دنده توربو چهار ایربگ ۱۴۰۲ ۹۱۵ میلیون تومان
سمند سورن پلاس ۱۴۰۳ ۷۰۵ میلیون تومان
اطلس G دنده ای 1403 ۵۱۵ میلیون تومان
پراید SE 151 مدل 1403 ۳۳۵ میلیون تومان
ساینا S دنده ای 1403 ۴۱۰ میلیون تومان
شاهین G اتومات 1403 ۷۹۵ میلیون تومان
کوییک دنده ای R مدل 1402 ۴۱۰ میلیون تومان

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QFulozj0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه