جانبخشي به اشيا، يکي از جذابترين کارهايي است که در تبليغات انجام ميشود و اين کار جالب هميشه توانسته روي مخاطبان تاثير مثبت گذاشته و نتايج جالبي را به جاي بگذارد. اخيرا برند مشهور تفال که در زمينه توليد و عرضه لوازم خانگي به فعاليت ميپردازد، در فرانسه دست به راه اندازي يک کمپين تبليغاتي زده که نکته اصلي اين کمپين همين موضوع جانبخشي به اشيا است.
تفال از مخاطبانش ميخواهد که به لباسهاي خود احترام بگذارند و براي از بين بردن چروکهاي موجود روي لباسهايشان اتوي مناسب را انتخاب کنند. در غيراين صورت لباس شاکي شده و با همان اتوي نامناسب حساب صاحبش را کف دستش خواهد گذاشت. به گزارش دنياي تبليغات، اين کمپين تبليغاتي به کمک آژانس تبليغاتيPublicisConseil، در پاريس راهاندازي شده و تا به امروز توانسته نظر خيلي از فعالان حوزه تبليغات و بازاريابي را به خود جلب کند.