یکشنبه, ۱۱ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Sun, 1 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز
بیمه نامه

شعبه سمنان بیمه «ما» افتتاح شد

8 سال پیش ( 1395/2/13 )
 

بیمه "ما"، در راستای خدمت رسانی سریع، مناسب و دقیق بیمه ای و همچنین گسترش شعب، در استان سمنان شعبه خود را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه «ما»، شعبه سمنان با حضورمجید صفدری، مدیرعامل، حجت بهاری‌فر، عضو هیات مدیره، مدیران ارشد بیمه «ما»، روسای شعب بانک ملت، جمعی از فعالان صنعت بیمه و مسوولان شهری و استانی افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم مدیرعامل بیمه «ما» در خصوص ضرورت تعامل بانک و بیمه گفت: فروش متقاطع، تقریبا از اوایل قرن بیست و یکم اجرایی و عملیاتی شده است. در سوپر مارکت مالی بانک، بیمه، لیزینگ، سهام، بورس و کارگزاری حضور دارد تا خدمات جامعی به مشتری خود ارائه کند.

وی در ادامه افزود: بانک ملت از سال 1390 در راستای گسترش خدمات خود این موضوع را در دستور کار خود قرار داد و بیمه «ما» نیز در نظر دارد تا با ارائه خدمات مناسب و شایسته بیمه‌ای همراه مشتریان بانک ملت و آحاد جامعه کشور باشد.

صفدری تاکید کرد: مشتری مداری در بانک ملت به بهترین شکل اجرا می شود. بیمه «ما» نیز مشتری مداری را جزو سیاست‌های اصلی خود، قرار داده است . خدمات بیمه‌ای سریع، دقیق و شایسته، اطلاع رسانی مناسب به بیمه‌گذران، از الویت‌های اصلی است که برای تحقق این امر امروز شعبه سمنان را نیز افتتاح کردیم.

در بخش دیگری از مراسم بهاری فر،عضو هیات مدیره بیمه «ما» رابطه اقتصاد و بیمه را یک رابطه دو طرفه دانست وگفت: از یک طرف بیمه، کارایی فعالیت بخش اقتصاد را افزایش می‌دهد و از طرف دیگر، هر چه فعالیت‌های اقتصادی رونق بیشتری داشته باشد صنعت بیمه نیز در کنار آن رشد خواهد کرد.

وی افزود: تاکنون صنعت بیمه آنچنان که باید در بخش‌های مختلف زندگی مردم وارد نشده است. با گسترش شعب و ارائه خدمات به موقع و متناسب با نیاز مردم، می‌توانیم فرهنگ بیمه را نهادینه سازیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YFozBy9U
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه