جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

هیچ پدر و مادری نیست که با تجربه ناخوشایند بیمار شدن و بالا رفتن ناگهانی دمای بدن کودک رو به رو نشده باشد. اگرچه گاهی پس از واکسینه کردن نوزادان و کودکان نوپا، بالارفتن دمای بدن آنها طبیعی تلقی می‌شود. اما بالارفتن بیش از حد تب عوارض منفی بی‌شماری بر جسم کودکان باقی می‌گذارد.

بنابراین اغلب والدین در هنگام بیماری فرزندان‌شان مرتب دمای بدن آنها را کنترل می‌کنند و در اکثر خانه‌هایی که کودک دارند، یک دماسنج طبی نیز پیدا می‌شود. دماسنج‌های طبی انواع و اقسام گوناگونی دارند، اما اغلب کودکان ارتباط خوبی با دماسنج‌ها ندارند و به علت تحرک بالای جسمی کودکان، سنجش دمای بدن آنها به وسیله دماسنج‌های زبانی، زیربغلی، گوشی و... کار راحتی نیست.

پستانک هوشمند pacifi یک تجربه متفاوت و آرام از سنجش تب را در اختیار والدین می‌گذارد. این پستانک، ظاهری مانند سایر پستانک‌های معمول بازار دارد. با این تفاوت که ازبدنه‌ای سیلیکونی و مجهز به تراشه بلوتوث تشکیل شده است. این تراشه بلوتوث وظیفه دارد درجه حرارت بدن کودک را در فواصل زمانی مشخص به تلفن‌های همراه والدین ارسال کند.

سپس از طریق نرم‌افزار مخصوص این پستانک که روی گوشی‌ها نصب شده، وضعیت تب کودک روی نمودار بیماری مشخص شده و وضعیت بهبود یا تشدید بیماری سنجش می‌شود. همچنین می‌توان این نمودار را با پزشک کودک به اشتراک گذاشته و نظر وی را در سریع‌ترین زمان جویا شد. نکته مثبت در خصوص این پستانک، توانایی اتصال و نصب برنامه آن در دو سیستم عامل اندروید و IOS است. 

اما قابلیت‌های این پستانک هوشمند در همین جا به اتمام نمی‌رسد. این پستانک هوشمند قادر به ارسال پیام خطر و هشدار به والدین است. درواقع در صورتی که کودک بیش از 30 متر از والدین دور شود، پستانک به سرعت اقدام به ارسال پیام و آلارم هشدار کرده و والدین قادر خواهند بود به واسطه GPS تلفن همراه، کودک را پیدا کنند. این پستانک قابل شست‌وشو است و می‌توان پس از هربار استفاده آن را ضدعفونی کرد.

محدودیت فعلی این پستانک عدم امکان تعویض باتری است. عمر ذخیره باتری این پستانک بین 12 تا 18 ماه تخمین زده شده و پس از این زمان نیاز به تعویض پستانک وجود دارد. قیمت تقریبی این محصول در اروپا 25 تا 30 یورو و در ایالات متحده 39 دلار برآورد شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/G9bD2vEl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه