یکشنبه, ۴ آذر(۹) ۱۴۰۳ / Sun, 24 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز

درک معنای آگاهی از برند

8 سال پیش ( 1395/4/9 )
 

آیا می‌دانستید درک معنای آگاهی از برند ممکن است برای افراد مختلف فعال در درون شرکت متفاوت باشد؟ افراد مختلفی که در درون یک سازمان یا شرکت مشغول فعالیت هستند مانند مدیران، متخصصان، کارشناسان روابط عمومی و کارمندان ممکن است آگاهی از نام تجاری (برند) برای هر کدام از آنها متفاوت باشد و برداشت هر کدام با دیگری بسیار فرق کند.

همین امر ممکن است موجب به حاشیه کشیدن اهداف سازمانی شود و هدف اصلی سازمان را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین هنگام آغاز سنجش آگاهی از نام تجاری (برند) باید به موارد زیر توجه شود: تا چه حدی در نظر داریم نام تجاری سازمان در رسانه‌های عمومی بازتاب داشته باشد و تبلیغ شود، تا چه اندازه‌ای در نظر داریم که نام تجاری شرکت ما در یک مدت زمان تعیین شده‌ای به شهرت برسد، تا چه اندازه‌ای در نظر داریم که نام تجاری ما در میان اقشار مختلف و کانال‌های ارتباطی مختلف بر سر زبان‌ها بیفتد و تا چه اندازه‌ای در نظر داریم که در یک مدت تعیین شده، نام تجاری کالای ما مورد استقبال قرار بگیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xkySKPdq
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه