پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تعدیل رفتار در سازمان

7 سال پیش ( 1395/5/30 )
 

آیا می دانستید در اجرای برنامه تعدیل رفتار (در رفتار سازمانی) باید مسئله را طی پنج مرحله حل کرد؟

این مراحل عبارتند از:

1- شناسایی رفتارهایی که بر عملکرد بیشترین تأثیر را دارند. از جهت نتیجه عملکرد همه کارهایی که کارکنان و اعضای سازمان انجام می دهند، نمی توانند اهمیت یکسانی داشته باشند. 5 تا 10 درصد رفتارها سبب 70 تا 80 درصد عملکرد سازمان است.

2- تعیین معیار سنجش یا اندازه گیری رفتارها: باید یک پایگاه توسط مدیریت در رابطه با اطلاعات مربوط به عملکرد به وجود آید. یعنی اندازه یا تعداد دفعاتی که نوعی رفتار تحت شرایطی خاص تکرار می شود و باید اقدامی صورت گیرد.

3- شناسایی ترتیب رفتارها: باید با تجزیه و تحلیل بتوان رفتاری را که به بهترین عملکرد منجر شده است، شناسایی و مشخص کرد که چه رفتاری شایسته تر است.

4- ارائه نوعی استراتژی و دادن تغییرات لازم در رفتارها: پس از تجزیه وتحلیل، به منظور تقویت رفتارهای مطلوب و تضعیف رفتارهای نامطلوب، باید یک استراتژی تازه به اجرا درآورد. به صورتی که بین پاداش و عملکرد رابطه مشخصی برقرار شود. 5- ارزیابی بهبود عملکرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WywR3T5M
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه