دوشنبه, ۳ دی(۱۰) ۱۴۰۳ / Mon, 23 Dec(12) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار(271)

سرعت عمل در کسب‌و‌کار

9 سال پیش ( 1394/5/26 )
 

سوال: مدیر کسب‌وکاری هستم که در حوزه ارائه خدمات کامپیوتری فعالیت می‌کنم. همان‌طور که می‌دانید در این حوزه از بازار سرعت عمل داشتن، حرف اول و آخر را می‌زند؛ سرعتی که باید در اجرای استراتژی‌های مختلف بازاریابی نیز نمود پیدا کند ولی با بررسی عملکرد کسب‌وکاری که مدیریت آن را به عهده دارم به این نتیجه رسیده‌ام که عملا از این مزیت رقابتی غافل مانده‌ام، در صورت امکان راهنمایی بفرمایید که چگونه استراتژی‌های بازاریابی کسب‌وکارم را با سرعت بالاتری در بازار اجرا کنم؟

34658769708

پاسخ کارشناس: سرعت رمز بقای کسب‌وکارها در بازار است؛ رمزی که تعداد زیادی از کسب‌وکارها درصدد اجرای آن هستند ولی به نتیجه دلخواه دست نمی‌یابند و تعداد اندکی از کسب‌وکارها از این مزیت رقابتی خوب بهره‌برداری می‌کنند. البته بسیاری از کسب‌وکارها مزیت سرعت را با شتاب‌زدگی اشتباه می‌گیرد و سعی می‌کنند برای سرعت گرفتن در بازار، استراتژی‌های بازاریابی خود را شتابزده اجرا کنند. اتفاقی که مطمئنا تاثیرات منفی برای شرکت‌ها به همراه خواهد داشت.

کسب‌وکارها برای رسیدن به سرعت مناسب باید سه معیار اساسی را در نظربگیرند. یک: شفافیت؛ یعنی شناخت دقیق هدفی که قرار است، کسب‌وکار به آن برسد. دو: وحدت؛ منظور از این معیار، داشتن کارگروهی مفید و یکدست برای رسیدن به هدف کسب‌وکار است. سه: چابکی؛ برای تحقیق این معیار نیاز به نیروی انسانی متخصص و متعهد وجود دارد.

البته در این میان مدیر کسب‌وکارها نیز باید مهارت‌های خاصی داشته باشد، مهارت‌هایی مانند: یک: مهارت شناخت استراتژی مبدا و مقصد یعنی مدیر باید کل مسیر رسیدن به هدف را بهتر از همه بشناسد. دو: مهارت شتابدهی درست؛ در این مهارت مدیر باید کارهای سازمان را ساده و از تجهیزات نوین و مدرنی برای تسهیل امر استفاده کند. سه: کنترل نیروی انسانی برای کار گروهی درست؛ مدیر باید مهارت این را داشته باشد که بتواند احساسات کارکنان خود را در کار تیمی در جهت هدف مورد نظر هدایت کند. چهار: مدیر باید مهارت استفاده از دانش‌های مختلف را در زمینه نوع فعالیت خود داشته باشد تا بتواند با بهره‌برداری از آنها استراتژی‌ها را به بهترین نحوه اجرا کند.

با تمام این توصیفات برای اجرای سریع‌تر استراتژی‌های کسب‌وکار باید آهسته قدم برداشت. شرکت‌هایی که در اجرای فرآیندهای خود شتابزده عمل می‌کنند، از رقبای خود در بازار عقب می‌مانند.

برچسب ها : کلینیک کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zo2WtkQS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاستضد یخ پارس سهندخرید آیفون 15 پرو مکسمشاور مالیاتیقیمت تترمشاوره منابع انسانیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختاکستریم VXدانلود آهنگ جدیدلمبهخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهکابینت و کمد دیواری اقساطیکفپوش پی وی سیتماشای سریال زخم کاری 4تخت خوابخرید کتاب استخدامیقیمت کمد دیواریکاشت ابرو طبیعیپارتیشنتاسیس کلینیک زیباییریفرال مارکتینگ چیست؟ماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستتور سنگاپور
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه