شنبه, ۱۲ آبان(۸) ۱۴۰۳ / Sat, 2 Nov(11) 2024 /
           
فرصت امروز
چگونه با بازاریابی ایمیلی فروش مان را افزایش دهیم؟

بازاریابی ایمیلی در صنعت خرده فروشی آنلاین

4 سال پیش ( 1398/12/4 )
پدیدآورنده : بازاریابی ایمیلی   پدیدآورنده : علی آل‌علی   پدیدآورنده : کوین پین  

توسعه فروشگاه های آنلاین در طول دو دهه اخیر بسیاری از کارآفرینان را تحت تاثیر قرار داده است. امروزه اغلب مردم به جای خرید حضوری از فروشگاه های بزرگ به سراغ ثبت سفارش های آنلاین رفته اند. این امر صرفه‎جویی قابل توجهی در هزینه و زمان مشتریان دارد. یکی از دغدغه های همیشگی خرده‎فروشی های آنلاین نحوه افزایش فروش و جلب نظر مشتریان است. این برندها در رقابت با فروشگاه های سنتی و بزرگ همیشه احساس نیاز به سرمایه گذاری بیشتر بر روی حوزه بازاریابی و تبلیغات دارند. گزینه نخست اغلب کارآفرینان برای سرمایه‎گذاری بازاریابی الگوی ایمیل‎محور است. شاید در نگاه نخست بازاریابی ایمیل‎محور دیگر تاثیرگذاری خاصی بر روی مخاطب هدف نداشته باشد، به هر حال الگوهای بازاریابی در طول سال های اخیر تحول بسیار زیادی پیدا کرده است بنابراین اتکا بر روی شیوه ای تقریبا سنتی عجیب به نظر می رسد.

نکته مهم درباره الگوی بازاریابی ایمیلی تاثیرگذاری همچنان پایدار این شیوه بر روی مخاطب هدف است. هنوز هم بسیاری از مردم از سرویس های ایمیل مانند یاهو و جی میل استفاده می کنند. همین امر دلگرمی بزرگی برای برندها به منظور سرمایه‎گذاری بر روی الگوی بازاریابی ایمیلی خواهد بود. هدف اصلی در مقاله کنونی بررسی برخی از تاثیرگذارترین شیوه های افزایش فروش در حوزه خرده‎فروشی با استفاده از بازاریابی ایمیلی است. در ادامه 10 مورد از برترین توصیه ها و نکات را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بازاریابی ایمیلی در صنعت خرده فروشی آنلاین

1. جلب اعتماد کاربران در زمینه مقررات حریم شخصی

سرقت اطلاعات شخصی در حوزه آنلاین یکی از دغدغه های اصلی کاربران محسوب می شود. به همین خاطر نوعی احساس ترس برای ثبت نام در سایت های مختلف در میان کاربران وجود دارد. همین امر انگیزه آنها برای ثبت نام در خرده‎فروشی ها و درج اطلاعات شخصی شان را کاهش می دهد. اگر برند ما توانایی اثبات احترام به حریم خصوصی کاربران را نداشته باشد، در زمینه جلب نظر مشتریان با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهد شد.

برخی از خرده‎فروشی ها اعلام رسمی احترام به حریم شخصی مشتریان را کافی قلمداد می کنند. نکته مهم در اینجا توانایی ما برای اثبات عملی این موضوع است. ما باید براساس آمارها و معیارهای رسمی میزان احترام مان به امنیت و حریم شخصی مشتریان را نشان دهیم. در غیر این صورت شعارهای ما هیچ تاثیری بر روی مخاطب هدف نخواهد داشت.

مطلب مرتبط: چگونه در بازاریابی ایمیلی عملکرد موفقی داشته باشیم؟

براساس مطالعات صورت‎گرفته از سوی سازمان امنیت سایبری ایالات متحده میزان نگرانی از مورد حمله آنلاین قرار گرفتن در میان شهروندان این کشور بیش از سایر مناطق است. این امر بیانگر میزان ضرورت توجه برندهای آمریکایی یا شرکت های خارجی فعال در این بازار به بحث امنیت فضای شخصی کاربران است. در غیر این صورت برای اقناع مخاطب به خرید محصولات شان به صورت آنلاین با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهند شد.

گزارش کاربردی موسسه فوربس در زمینه بررسی میزان آمادگی برندها برای اثبات رعایت احترام به حریم خصوصی مشتریان بیانگر عدم آمادگی 70درصد از برندها در سراسر جهان است. این امر بسیار خطرناک محسوب می شود. به این ترتیب در صورت روی دادن سرقت اطلاعاتی در مقیاس منطقه ای نزدیک به 70درصد برندها توانایی اثبات بی‎گناهی شان به مشتریان را نخواهند داشت. این امر به معنای از دست رفت اعتماد بخش قابل توجهی از مشتریان در صورت بروز چنین اتفاق هایی است.

بازاریابی ایمیلی در صنعت خرده فروشی آنلاین

خوشبختانه افزایش امنیت حریم شخصی مشتریان کار چندان دشواری نیست. در این زمینه دو راهکار اصلی پیش روی ما قرار دارد. نخستین راهکار شامل استفاده از دانش تخصصی تیم تخصصی شرکت مان برای افزایش امنیت کاربران است. راهکار دوم نیز شامل همکاری با برندهای متخصص در این زمینه است. به این ترتیب ما دشواری خاصی برای ارتقای امنیت الگوی بازاریابی ایمیلی برندمان نخواهیم داشت.

بدون تردید همه ما اخبار عجیب و غریبی درباره سرقت اطلاعات در فضای آنلاین شنیده ایم. متاسفانه بخش قابل توجهی از این اخبار صحت دارد. به همین خاطر نگرانی کاربران و مشتریان برندها از بروز چنین اتفاق هایی در صورت باز کردن ایمیل شان طبیعی خواهد بود. بسیاری از مردم ایمیل های تبلیغاتی را هرگز باز نمی کنند.

توصیه نهایی من در این بخش برای برندها همکاری با موسسه های امنیت سایبری برای افزایش حفاظت از اطلاعات کاربران است. در صورت همکاری با یک شرکت برای جلب اعتماد مشتریان باید نام آن را به عنوان همکار و شریک مان ذکر کنیم و این امر تاثیر روانی قابل ملاحظه ای بر روی مشتریان در پی دارد. برخی از برندها هنوز هم نسبت به امنیت فضای خصوصی کاربران توجه لازم را ندارند. این امر موجب دشواری فرآیند بازاریابی از طریق سرویس های ایمیل می شود. به هر حال اغلب مردم اطلاعات شخصی بسیار زیادی در سیستم های ایمیل شان دارند. همچنین پیوند میان سرویس ایمیل، به عنوان مثال در گوگل، با سایر خدمات جانبی ترس از سرقت اطلاعات هرچه مهم تر را فراهم می سازد.

2. ارائه پیشنهادی جذاب به مشتریان

جلب نظر مشتریان هدف بدون ارائه پیشنهادی جذاب امکان پذیر نیست. برندها به هر حال باید مخاطب هدف را ترغیب به ورود به سایت رسمی شان و مشاهده قیمت محصولات به طور وسیع کنند. امروزه خرده‎فروشی های آنلاین به طور مداوم از الگوی برگزاری جشنواره های مختلف استفاده می کنند. این امر تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی مشتریان هدف دارد. برخی از برندها نیز ارائه محصولات جذاب به صورت انحصاری را در دستور کار قرار می دهند. به هر حال ما باید یک پیشنهاد مقاومت‎ناپذیر برای مشتریان داشته باشیم. در غیر این صورت کار برای مان بسیار دشوار خواهد شد.

بازاریابی ایمیلی در صنعت خرده فروشی آنلاین

اگر مدیرعامل یا صاحب یک شرکت هستید، درباره جذاب ترین پیشنهادهای تان در حوزه بازاریابی فکر کنید. اگر هیچ مثالی به ذهن تان نرسید، اوضاع بازاریابی شما به هیچ وجه خوب نیست. ما باید همیشه توانایی بالایی برای جلب نظر مخاطب هدف داشته باشیم. در غیر این صورت به طور مداوم مشتریان مان را در رقابت با دیگر برندها از دست خواهیم داد. اگر در این زمینه دشواری های زیادی برای طراحی یک پیشنهاد جذاب دارید، استفاده از راهنمایی های یک بازاریاب کارکشته را مدنظر قرار دهید. این امر امکان بازاریابی بهتر برای ما را فراهم خواهد کرد.

استفاده از تجربه موفق دیگر برندها در زمینه بازاریابی اهمیت بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال، برند ویلیامز سونوما، فعال در زمینه تولید فنجان و لیوان های چینی، پیشنهاد 15درصد تخفیف بر روی کل خرید مشتریان و همچنین ارسال رایگان را ارائه کرده است. این پیشنهاد برای بسیاری از مشتریان جذابیت های خاصی دارد. به این ترتیب صرف نظر از آن دشوار به نظر می آید.

مطلب مرتبط: بازاریابی ایمیلی؛ خطرات و فرصت ها

3. طراحی ایمیل های خوش آمدگویی

بازاریابی ایمیلی در صنعت خرده فروشی آنلاین

استفاده از استراتژی بازاریابی ایمیلی فقط معطوف به معرفی محصولات تازه شرکت نیست. گاهی اوقات ما باید رابطه بسیار نزدیکی با مشتریان هدف نیز پیدا کنیم. این امر به طور ویژه به هنگام مواجهه با مشتریان تازه اهمیت دارد. اغلب ما در صورت ثبت نام در خبرنامه یک برند و دریافت ایمیل های بازاریابی مبتنی بر فروش محصولات به طور مداوم دلسرد خواهیم شد بنابراین گاهی اوقات برند ما باید در تلاش برای ایجاد ارتباط نزدیک تر با مخاطب هدف باشد. این امر اهمیت بسیار زیادی در موفقیت ما برای فروش محصولات مان در آینده به همین کاربران خواهد داشت.

خرده‎فروشی ها اغلب دامنه متنوعی از محصولات را عرضه می کنند. این امر موجب تعامل آنها با دامنه وسیعی از مشتریان با خلق و خوی متفاوت می شود بنابراین ما باید دقت بسیار زیادی در نحوه ساماندهی پیشنهادهای مان برای مخاطب هدف داشته باشیم. در غیر این صورت گروهی از مشتریان را به قیمت دلسرد ساختن دیگر مشتریان جذب خواهیم کرد.

ارائه پیام های خوش آمدگویی به مشتریان در صورت عضویت در خبرنامه یا باشگاه مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد. متن این پیام ها باید صمیمانه و بیانگر احترام ما برای آنها باشد. این امر از سوی بسیاری از برندها مورد توجه کافی قرار نمی گیرد بنابراین توجه کافی و دقت فراوان ما در این مرحله امکان ایجاد مزیت رقابتی مطلوبی را فراهم خواهد ساخت.

برندهای بزرگ و موفق همیشه توانایی بالایی برای ایجاد ارتباط با مشتریان هدف شان دارند. بخشی از این مهارت شامل معرفی محصولات تازه به مشتریان و بخش دیگر خوش آمدگویی به آنهاست. اگر ما در راستای هر اقدام مثبت مشتریان در ارتباط با برندمان از آنها تشکر نکنیم، تاثیر مثبتی بر روی نگرش شان نسبت به خود نخواهیم گذاشت. بنابراین بخشی از وظیفه فعالیت براساس الگوی بازاریابی ایمیلی ارسال پیام های تشکر و قدردانی از مشتریان است. استفاده از المان های شخصی نظیر ذکر نام هر مشتری یا اشاره به محصولات خریداری‎شده از سوی آنها اهمیت بسیار زیادی در این فرآیند دارد.

4. افزایش شخصی‎سازی محتوا

امروزه شخصی‎سازی محتوا برای هر مخاطبی اهمیت دارد. این امر موجب امکان تاثیرگذاری بیشتر بر روی مشتریان هدف می شود. وقتی درباره مشتریان در فضای خرده‎فروشی آنلاین صحبت می کنیم، یک گروه یکدست را مدنظر نداریم بنابراین ما باید آماده بازاریابی برای دامنه وسیعی از مشتریان با سلیقه‎های مختلف باشیم. به عنوان مثال، برند آمازون مشتریانی از سراسر دنیا دارد. به همین خاطر توجه به سلیقه های مختلف در زمینه بازاریابی برای آنها اهمیت زیادی دارد. بدون تردید اگر آمازون در طول سال های گذشته براساس یک الگوی واحد با مشتریان تعامل داشت، بخش قابل توجهی از سهم بازارش نابود می شد.

موفقیت در دنیای خرده‎فروشی به سادگی حاصل نمی شود. این امر نتیجه زحمات فراوان و مداوم برندها در تعامل با مشتریان هدف است بنابراین ما نیز باید الگوی مشابهی برای تعامل سازنده با دامنه وسیع مشتریان هدف داشته باشیم. در غیر این صورت به سرعت سهم مان از بازار کاهش خواهد یافت.

برخی از برندها برای شخصی‎سازی محتوای بازاریابی ایمیلی فقط به استفاده از نام و نام خانوادگی مشتریان اکتفا می کنند. این امر شاید تا دو دهه اخیر تاثیر مناسبی بر روی مشتریان داشت، اما اکنون دیگر کاربرد سابق را ندارد بنابراین ما باید از معیارهای بسیار بهتری مانند استفاده از سابقه خرید مشتریان از خرده‎فروشی مان برای شخصی‎سازی پیشنهادهای مان استفاده کنیم. این امر جذابیت های فرآیند بازاریابی ما را به طور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد داد. همچنین تمایل مشتریان برای تعامل هرچه بیشتر با ما نیز افزایش خواهد یافت.

5. پیشنهاد تخفیف های ویژه

بازاریابی ایمیلی در صنعت خرده فروشی آنلاین

همه مشتریان از دریافت تخفیف بیشتر خوشحال می شوند. همین امر استفاده از جشنواره های مختلف را کاربردی می سازد. نکته مهم در این میان تلاش برای ایجاد جشنواره های منحصر به فرد برای برندمان است. به این ترتیب ما در زمان های عادی سال نیز امکان جلب توجه مخاطب را خواهیم داشت. تنها نکته منفی درباره جشنواره های رایج در میان تمام برندها در یک بازه زمانی مشخص ضرورت رقابت نزدیک ما با سایر رقباست. به این ترتیب ایجاد یک جشنواره منحصر به فرد مزیت های بسیار زیادی برای ما خواهد داشت.

سایت Hotels.com در زمینه رزرو آنلاین هتل در سراسر جهان فعالیت دارد. این خرده‎فروشی به مشتریانش در صورت عضویت در خبرنامه پیشنهادهای ویژه برای اتاق های دارای تخفیف های گسترده می دهد. به این ترتیب مشتریان امکان استفاده از تخفیف های گسترده به طور دائمی را خواهند داشت. نکته مهم درباره فعالیت این خرده‎فروشی استفاده از اطلاعات قبلی مشتریان برای ارائه پیشنهادهای هرچه بهتر به آنهاست. به عنوان مثال اگر ما سابقه زیادی در زمینه مسافرت به یک شهر خاص داشته باشیم، پیشنهادهای ویژه ما بیشتر معطوف به اتاق های دارای تخفیف در همان شهر خواهد بود.

استفاده از الگوهای ارائه تخفیف در روزهای عادی برای مشتریان جذابیت های خاصی دارد. وقتی یک برند به طور مداوم به مشتریان تخفیف های گسترده می دهد، مشتریان نیز در زمینه های مختلف علاقه‎مند به استفاده از خدمات این برند خواهند شد. این امر انگیزه مشتریان برای مطالعه مداوم و پیوسته ایمیل های بازاریابی خرده‎فروشی مورد نظر را نیز افزایش می دهد.

بی‎تردید برندها در زمینه بازاریابی و تبلیغات برنامه های مختلفی دارند. نکته مهم در این میان شخصی‎سازی ترندهای مختلف برای برندمان است. بحث جشنواره ها و ارائه تخفیف های مناسب در صورت شخصی‎سازی مناسب برای خرده‎فروشی مان نقش قابل‎ملاحظه ای در افزایش فروش خواهد داشت.

مطلب مرتبط: 6 افسانه جعلی در حوزه بازاریابی ایمیلی

6. هماهنگی با پلتفرم گوشی های هوشمند

بازاریابی ایمیلی در صنعت خرده فروشی آنلاین

پیام ایمیلی ما باید قابل مشاهده از طریق گوشی های هوشمند باشد. امروزه اغلب کاربران برای مشاهده ایمیل های دریافتی از گوشی های هوشمند استفاده می کنند بنابراین عدم توجه ما به هماهنگی محتوای ایمیل مان با نمایش در گوشی های هوشمند خطرناک خواهد بود. ایمیل های بازاریابی به طور معمول دارای لینک های جانبی نیز هستند. براساس مطالعه موسسه HubSpot در آمریکای شمالی نزدیک به 55درصد از لینک های جانبی ایمیل های بازاریابی با استفاده از گوشی های هوشمند باز می شود. بنابراین ما باید همیشه مواظب هماهنگی میان الگوی بازاریابی ایمیلی مان با تجربه کاربران گوشی های هوشمند باشیم. در غیر این صورت شاید بخش قابل توجهی از مخاطب هدف مان از دست برود.

بهترین نکته در زمینه بازاریابی ایمیلی براساس سازگاری با کاربران گوشی های هوشمند استفاده سیستم یکپارچه هوشمند برای تشخیص دستگاه کاربران است. به این ترتیب در صورت استفاده کاربران از گوشی هوشمند محتوای سبک تر و مناسب تری برای آنها به نمایش درخواهد آمد. این فناوری پیش از این در دسترس کارآفرینان قرار نداشت، با این حال اکنون یکی از راهکارهای جذاب برای بازاریابی تاثیرگذار محسوب می شود.

7. آزمایش مداوم شیوه های مختلف

بدون تردید در زمینه بازاریابی ایمیلی، درست مانند سایر الگوهای بازاریابی، شیوه های بسیار زیادی وجود دارد. برخی از برندها هرگز به سراغ امتحان شیوه های مختلف بازاریابی نمی روند. این امر موجب عادت آنها به یک الگوی خاص می شود. بدون شک دنیای بازاریابی دستخوش تحولات بسیار زیادی در طول زمان می شود بنابراین ما نیز باید با گذر زمان آماده ایجاد تغییرات مختلف در برنامه های بازاریابی مان باشیم. در غیر این صورت از جریان فناوری و پیشرفت عقب خواهیم ماند.

یکی از نکات مهم در زمینه بازاریابی ایمیل‎محور استفاده از الگوهای مختلف در طول زمان است. این امر در راستای کشف راهکارهای جدید برای بازاریابی است بنابراین امتحان شیوه های تازه بازاریابی را به نوعی فرهنگ بومی برندتان تبدیل کنید. این امر شاید در نگاه نخست اهمیت چندانی نداشته باشد، اما اغلب فرآیندهای بازاریابی از دل همین راهکار ساده بیرون می آید. وظیفه اصلی امتحان شیوه های مختلف به طور طبیعی برعهده بخش بازاریابی خواهد بود بنابراین ما باید هدف‎گذاری دقیقی بر روی بهبود وضعیت تیم بازاریابی برندمان داشته باشیم. در غیر این صورت فرآیند فعالیت در دنیای بازاریابی برای ما بسیار دشوار خواهد شد.

امتحان شیوه های مختلف بازاریابی برای بسیاری از برندها نگران‎کننده است. این امر ناشی از تلاش برندها برای ترک الگوهای قدیمی است. اگر ما در زمینه بازاریابی و به طور کلی کسب و کار ریسک‎پذیر نباشیم، احتمال کسب موفقیت مان به شدت کاهش خواهد یافت.

8. به اشتراک‎گذاری نظرات و پیشنهادهای مشتریان

بازاریابی ایمیلی در صنعت خرده فروشی آنلاین

پیشنهادات و نظرات مشتریان در تصمیم‎گیری سایر خریدارها اهمیت بسیار زیادی دارد. اغلب مشتریان برای خرید یک محصول ابتدا به سراغ نظرات مشتریان قبلی در خرده‎فروشی هایی نظیر آمازون می روند. سپس اقدام به خرید محصول موردنظر در یکی از خرده‎فروشی های واقعی می کنند. این امر به دلیل اهمیت نظرات مشتریان در دنیای آنلاین روی می دهد. اگر خرده‎فروشی ما بخش درج نظرات برای مشتریان نداشته باشد، امکان جلب نظر شمار هرچه بیشتر از مشتریان کاهش خواهد یافت.

برخی از خرده‎فروشی ها در زمینه به اشتراک‎گذاری یا نمایش نظرات مشتریان دست به حذف نظرات منفی می زنند. این امر تاثیر منفی بر روی شهرت آنها خواهد داشت. اگر یک محصول کیفیت پایینی دارد، این امر متوجه خرده‎فروشی ما نیست بنابراین با حفظ نظرات کاربران در سایر بخش ها امکان جلب اعتماد کاربران در مقیاسی وسیع وجود خواهد داشت. برداشت مردم از خرده‎فروشی که به دنبال ارائه محصولات بی‎کیفیت است، به هیچ وجه مطلوب نیست. مرز میان خرده‎فروشی های موفق و ناکام نیز در نمایش بدون دستکاری نظرات مشتریان نهفته است.

اگر ما در تلاش برای دستکاری نظرات مشتریان باشیم، به سرعت از سوی مشتریان به عنوان یک خرده‎فروشی غیرصادق شناخته خواهیم شد. پس از این تلاش برای رفع شهرت نامطلوب مان دشواری های بسیار زیادی خواهد داشت. اغلب برندها نیز در این زمینه موفقیت چندانی کسب نمی کنند بنابراین بهترین شیوه تلاش برای پرهیز از کسب شهرت نامناسب در دنیای کسب و کار و به ویژه خرده‎فروشی است.

9. آگاهی از محصولات تازه مورد علاقه مشتریان

بازاریابی ایمیلی در صنعت خرده فروشی آنلاین

سلیقه مشتریان در طول زمان تغییرات بسیار زیادی می کند. در این میان وظیفه اصلی خرده‎فروشی ها آگاهی دقیق از سلیقه مشتریان در طول زمان است. در غیر این صورت امکان جلب نظر مشتریان برای برند موردنظر غیرممکن خواهد شد. یکی از راهکارهای ساده برای شناخت سلیقه مشتریان توجه به سرعت فروش محصولات در صورت عرضه دوباره است. وقتی برخی از محصولات خرده‎فروشی با سرعت بیشتری به فروش می رود، این امر نشانه مناسبی مبنی بر سلیقه مشتریان خواهد بود.

مطلب مرتبط: بازاریابی ایمیلی با بهترین نرم افزارهای موجود 

خرده‎فروشی های بزرگ همیشه اطلاع دقیقی از سلیقه مشتریان شان دارند. این امر به آنها در زمینه بهبود وضعیت خرده‎فروشی و جلب نظر مشتریان هرچه بیشتر کمک می کند. اطلاع‎رسانی درباره عرضه دوباره محصولات پرفروش یا نسل جدید محصولات مورد علاقه مشتریان از طریق ایمیل کاربرد بسیار زیادی دارد. مزیت اصلی این شیوه عدم نیاز به صرف هزینه تبلیغاتی است. امروزه تبلیغات در شبکه های اجتماعی نیز هزینه قابل توجهی برای برندها در پی دارد بنابراین در چنین شرایطی استفاده از الگوهای ساده تر همیشه کاربردی خواهد بود.

وقتی ما در تلاش برای ارائه پیام های مهم بازاریابی هستیم، باید همیشه از عنوان و تیتر مناسب استفاده کنیم. بسیاری از ایمیل های بازاریابی به دلیل تیتر غیرجذاب هرگز از سوی مخاطب مورد مطالعه قرار نمی گیرند بنابراین ما باید استراتژی متفاوتی نسبت به رقبا لحاظ کنیم. این استراتژی شامل تلاش برای انتخاب تیترهای جذاب مطابق سلیقه مشتریان خواهد بود. شخصی‎سازی محتوا در اینجا نیز اهمیت دارد. به عنوان مثال، اگر ما تیترهای متفاوتی برای هر دسته از مشتریان در نظر بگیریم، این امر نرخ نهایی باز شدن ایمیل از سوی هر کدام از آنها را افزایش خواهد داد.

10. اهمیت ارجاع مشتریان به یکدیگر

آخرین نکته مورد بررسی در این مقاله، در عین اهمیت بالا، مربوط به ارجاع مشتریان کنونی به سایر مشتریان است. به عنوان مثال، ایمیل های بازاریابی برند آئورا براساس معرفی محصولات مورد علاقه مشتریان به یکدیگر است. در این میان برخی از مشتریان در صورت داشتن پیوندهای دوستی با هم از پیشنهادهای جذاب با ارجاع به سابقه خرید یکدیگر بهره‎مند خواهند شد. بی‎تردید این امر جذابیت های بسیار زیادی برای مشتریان خواهد داشت. همچنین برند موردنظر را نیز در زمینه فروش هرچه بیشتر یاری خواهد کرد.

شاید در نگاه نخست ارجاع مشتریان به سابقه خرید یکدیگر امر بسیار دشواری به نظر برسد، اما کاربرد هوش مصنوعی در دنیای کسب و کار این فرآیند را بسیار ساده کرده است. به این ترتیب ما فرصت کافی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان از طریق کاربردهای هوش مصنوعی در زمینه تحلیل اطلاعات خواهیم داشت.

منبع : volusion
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KTBO3VIU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانکمک به خیریهسریال ازازیللوازم یدکی تویوتاخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلاماشین ظرفشویی بوشآژانس تبلیغاتیتعمیرگاه فیکس تکنیکتور سنگاپورتولید کننده پالت پلاستیکیهارد باکستالار ختمبهترین آزمون ساز آنلایننرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیکیقرص لاغری پلاتینirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامگیفت کارت استیم اوکراینمحصول ارگانیکبهترین وکیل شیرازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلقیمت ملک در قبرس شمالیچوب پلاست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه