شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

عایق رطوبتی ساختمان ؛ معرفی 2 نوع بسیار پر فروش

عایق رطوبتی یکی از پوشش های فوق العاده حیاتی برای هر نوع سازه ای میباشد. در حال حاضر هیچ ساختمانی نمی تواند از آسیب های مخربی که رطوبت محیط ایجاد می کند در امان باشد. به همین دلیل حتماً باید قسمت خارجی سازه و همچنین بخشی از بسترهای داخلی مانند سرویس های بهداشتی کاملا عایق کاری شوند. با استفاده از این ماده رنگی هزینه های تعمیر و نگهداری شما به شدت کاهش پیدا خواهد کرد پوشش های زیادی تحت عنوان عایق رطوبتی برای ساختمان وجود دارد که می توان به انواع ایزوگام و همچنین قیرهای پر حرارت قدیمی اشاره کرد. اما نمونه هایی که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم کاملاً سرد اجرا هستند و به واسطه فرمولاسیون جدید خود جزو مواد رنگی تلقی می شوند. جهت آشنایی با این دو نوع پوشش ضد رطوبتی حتما به ادامه مقاله توجه فرمایید.

عایق رطوبتی آکریلیک، یک نوع رنگ ساختمان برای قسمت خارجی سازه

عایق رطوبتی آکریلیک بر پایه سیالات آب فرموله شده اند. شما باید برای آماده سازی و رقیق کردن این رنگ از آب استفاده کنید. غالباً به شکل تک جزئی ارائه می‌شوند و می توانند چسبندگی بالایی را برای سطوح بتنی، سیمانی، فلزی و گچی داشته باشند. شما می توانید این عایق ها را در قسمت بیرونی سازه و حتی در نمای ساختمان بر روی سطوح عمودی و افقی اجرا کنید.

در چندین رنگ مختلف به بازار عرضه می شوند، اما رنگ اصلی آن ها سفید می باشد. از لحاظ مشخصات فنی دارای چگالی 1.3 هستند. میزان مصرف آن ها بستگی به ضخامت رنگ دارد. یعنی هر چقدر ضخامت افزایش یابد میزان مصرف رنگ نیز بیشتر می شود. این نوع از رنگ ساختمان برای پوشش دهی مساحت یک متر مربع تنها 1.5 کیلوگرم مصرف دارند. این مقادیر زمانی صدق می کنند که ضخامت مورد نظر یک میلیمتر باشد.

این رنگ ها برای آنکه بهترین نتیجه را ایجاد کنند حتما باید دمای محیط کار بین 1 درجه سانتیگراد تا 40 درجه سانتیگراد باشد. از همه مهمتر رطوبت محیط نیز باید کمتر از 80 درصد باشد. مدت زمان خشکی عایق رطوبتی آکریلیک خیلی بالا نیست. این نوع عایق در سه حالت خشکی اولیه، متوسط و نهایی به ترتیب به هشت ساعت، سه روز و پنج روز فرصت احتیاج دارد. البته تغییرات دمایی محیط نیز می تواند باعث افزایش یا کاهش نسبی زمان خشکی رنگ شود.

عایق رطوبتی ساختمان ؛ معرفی 2 نوع بسیار پر فروش

عایق قیری، یک محلول قوی برای بام ساختمان

اگر بدنبال پوشش دهی پشت بام ساختمان خود هستید پیشنهاد می کنیم عایق رطوبتی قیری پلیمری را انتخاب کنید. این رنگ ها می توانند به منافذ ریز سطوح نفوذ کنند و از این طریق یک سطح نفوذ ناپذیر را ایجاد کنند. رنگ ظاهری آن ها مشکی است و قابل اجرا در چند لایه هستند. در این حالت یک لایه از مش فایبرگلاس در بین دو لایه از عایق قیری قرار می گیرد.

با این اقدام هوشمندانه شما می توانید ضخامت عایق را به دو تا سه میلیمتر افزایش دهید. فرآیند رقیق سازی این عایق فوق‌العاده اهمیت دارد. شما باید بدانید که با چه نسبتی سیالات آب را به آن اضافه کنید. معمولا با توجه به زبری سطح حدود 5 تا نهایت 20 درصد نسبت به کل حجم رنگ آب اضافه می کنند. افزایش یا کاهش میزان آب می تواند کیفیت چسبندگی رنگ را تحت تاثیر قرار دهد. میزان مصرف این عایق رطوبتی با ضخامت یک میلیمتر حدود 1.6 کیلوگرم بر متر مربع می باشد. حال اگر شما بخواهید پروژه پوشش دهی را به صورت چند لایه اجرا کنید مصرف عایق قیری افزایش می یابد و به 2.4 کیلوگرم در هر متر مربع می رسد. زمان خشکی نهایی این عایق نسبت به نوع آکریلیک قدری بالاتر است. این رنگ ها برای خشکی کامل باید 7 روز کامل از زمان اعمال آن ها گذشته باشد.

 عایق رطوبتی ساختمان ؛ معرفی 2 نوع بسیار پر فروش

مشاوره قیمت و خرید انواع رنگ های ساختمانی از شرکت رانا کیمیا فام

شرکت رانا کیمیا فام تولید کننده انواع رنگ ساختمانی و صنعتی، انواع کفپوش های رنگی و عایق های رطوبتی همواره پاسخگوی نیاز مشتریان در پروژه های متعدد رنگ آمیزی می باشد. این رنگ ها طبق پروتکل ها و استانداردهای تعریف شده جهانی فرموله و ساخته شده اند. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات مرتبط با قیمت و آشنایی با روند خرید این رنگ ها با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/V4WMm68j
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه