پنجشنبه, ۲۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت کوکاکولا برای تبلیغات کریسمس امسال خرس‌های قطبی خود را روی یخ‌ها رها کرد و کاراکتر بابانوئل را به تلویزیون آورد. این کمپین تبلیغاتی که «یکی را خوشحال کنید» نام دارد، توسط شعبه آلمان شرکت کوکاکولا ایجاد و توسط شعبه امریکای شمالی این شرکت با بازار امریکا تطبیق داده شد.  از سال 2011 تاکنون، این نخستین باری است که شخصیت بابانوئل به محور کمپین تبلیغاتی تلویزیون امریکا بازمی‌گردد. (در سال 2012 این شخصیت در یک آگهی درجه دوم ظاهر شده بود). در ورژن قدیمی‌تر که در سال 1931 ساخته شد از شخصیت بابانوئل استفاده شده بود،  تا اینکه در سال 2012 این شخصیت جای خود را به دو خرس قطبی در تبلیغات این شرکت داد.

 در سال 2013 هم یک شخصیت بالدار به نام پوفین به آنها اضافه شد. امسال کاراکتر بابانوئل در کنار خرس‌های قطبی ایفا‌کننده نقش اصلی در تبلیغات تلویزیونی و خرس‌های قطبی در تبلیغات خرده‌فروشی و فروشگاه‌ها هستند. با این‌حال یکی از مسئولان شرکت در این‌باره می‌گوید: شخصیت خرس‌های قطبی از سرمایه‌های مهم ما هستند و ممکن است دوباره به تبلیغات تلویزیونی ما برگردند. برای تبلیغات امسال فکر کردیم که شخصیت بابانوئل مناسب‌تر است و بهتر می‌تواند مردم را به این شعار تشویق کند که «دیدی فراتر از دیدن هدیه‌ها داشته باشید و بر باطن تعطیلات تمرکز کنید.»  بابانوئل شخصیت اصلی تعطیلات کریسمس و شادی‌آور است و ما امسال از آن استفاده کردیم. در این تبلیغ شخصیت سانتا را در قطب شمال در حال خوردن نوشابه می‌بینیم. بیشتر آگهی‌ها شامل این حس است که مردم در لحظات شادی‌آور با بابانوئل همراه شوند. 

شروع پخش این آگهی در تاریخ 27 نوامبر از شبکه NBC بود. همچنین تبلیغ جدید کوکا‌کولا از ماه دسامبر در شبکه‌های ABC، ABC Family، Hallmark، USA، TBS، شبکه Food  نیز پخش شد. این کمپین شامل بخش‌های دیگری چون تبلیغ چاپی، رادیو و آگهی‌های محیطی بود. خرس‌های قطبی بخشی از مجموعه کاراکترهای شرکت کوکا‌کولا هستند که نخستین حضور آنها در تبلیغات چاپی در فرانسه در سال 2012 بوده است. آغاز ایفای نقش تبلیغاتی آنها در تلویزیون تحت عنوان کمپینی به نام «شفق شمالی» بود که البته با اندکی انتقاد هم همراه بود.

 به‌گونه‌ای که در سال 2012، مرکز تحقیقات علوم از خرس‌های قطبی که توسط آلکس بوگوسکی خلق شده بود، در ویدئوی ضد مصرف نوشابه استفاده کرد و آن را «خرس‌های حقیقی» نامید! با این وجود یکی از مسئولان کوکا‌کولا دلیل تغییر کاراکتر تبلیغاتی کریسمس امسال را این مسئله نمی‌داند و بیان می‌کند از بابانوئل استفاده کردیم، چون با شعار تبلیغاتی‌مان که «یکی را خوشحال کنید» است بیشتر مطابقت داشت. کوکا‌کولا نخستین‌بار در دهه 1920 از شخصیت بابانوئل استفاده کرده بود. در سال 1931 شرکت به دنبال یک شخصیت کامل حقیقی و نمادین بود و نماد بابانوئل را برای تبلیغاتش انتخاب کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ouMcKhGD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه