دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور گفت: از ابتدای امسال تا پایان دی‌ 9 هزار میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پرداخت شده است. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علیرضا طاری‌بخش، درباره میزان درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده از ابتدای امسال تاکنون گفت: با وصول 20 هزار و 200 میلیون تومان مالیات بر ارزش افزوده طی 10ماه، حدود 80درصد درآمدهای مصوب بودجه محقق شده است.

وی در خصوص یک درصد سهم حوزه سلامت از مالیات بر ارزش افزوده نیز گفت: در 10 ماه امسال یک‌هزار و 519 میلیارد تومان از خزانه دولت بابت بخشی از درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به حوزه سلامت پرداخت شده‌است. وی همچنین بابیان اینکه علت عدم تحقق درآمدهای مالیاتی عمدتا مربوط به نفت، مالیات نقل‌وانتقال اتومبیل و شماره‌گذاری خودرو، عوارض خروج از کشور و مالیات سیگار است، افزود: کاهش قیمت نفت در کاهش مالیات برارزش‌افزوده این بخش تأثیرگذار بوده است.

طاری‌‌بخش با اشاره به میزان درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده پیش‌بینی شده در بودجه 95 گفت: باتوجه به اینکه ما سال آینده هیچ‌گونه افزایش نرخی نداریم، این افزایش فقط باید از طریق رشد اقتصادی  افزایش (GDP) محقق شود. وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش‌افزوده، تصریح‌ کرد: اصلاحیه در کمیته فنی کمیسیون اقتصادی دولت نهایی شده و هم‌اکنون با حضور در وزرای اقتصادی عضو کمیسیون در حال بررسی است که امیدواریم تا پایان سال نهایی شود.

برچسب ها : اقتصاد کلان
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Tb1Uhmtc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه