دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

RIT؛ ارائه دهنده خدمات در حوزه اختراعات و نوآوری

مجموعه RIT (Research Innovation Teams) که به ارائه خدمات در حوزه اختراعات و نوآوری می پردازد به عنوان یک مدل Cross-Functional، فعالیت رسمی خود را از سال ۱۴۰۲ شروع کرده است.

در این مجموعه تیم های مختلف با تخصص های گوناگون مانند مهندسی، حقوقی، بازاریابی و پژوهش و توسعه به شکل هم زمان و هماهنگ برای پیشبرد پروژه های نوآورانه همکاری می کنند.

مجموعه RIT فرآیندهایی از جمله تحلیل و طراحی مفهومی، تولید پروتوتایپ و MVP، تولید نیمه صنعتی و صنعتی، ثبت اختراعات، تدوین استراتژی های بازار و مشاوره حقوقی را به شکل یکپارچه و با استفاده از فناوری های پیشرفته ارائه می دهد. این مدل فرآیند توسعه را سرعت می دهد، سبب افزایش هماهنگی و کاهش هزینه ها می شود و تاکنون منجر به موفقیت های چشمگیری در حوزه نوآوری شده است.

این مجموعه که از سال ۲۰۲۳ به عنوان دپارتمان فنی فدراسیون بین المللی مخترعان (IFIA) معرفی شده است، در حال حاضر در ۴ کشور سوئیس، کانادا، امارات و ایران فعالیت می کند.

دستاوردهای مجموعه RIT

۱۲۸۰ دانش پذیر تاکنون به شکل مستقیم از خدمات آموزشی مجموعه RIT بهره برده اند و ۹۲۰ دانش پذیر موفق به دریافت مدرک INV از این مجموعه شده اند. (مدرک INV گواهی عضویت برای مخترعان واجد شرایط از سوی فدراسیون بین المللی مخترعان (International Federation of Inventors’ Associations-IFIA اعطا می شود).

۴۵ نفر از علاقه مندان به حوزه نوآوری و اختراعات با استفاده از خدمات مجموعه RIT موفق به دریافت مدرک IFIA Academy شده اند. ۷۶۰ نفر از فعالان این حوزه از طریق مجموعه RIT در مسابقه مخصوص اعضای فدراسیون بین المللی مخترعان شرکت کرده اند. به علاوه، این مجموعه زمینه حضور ۱۱۰ نفر از فعالان حوزه نوآوری را در سایر مسابقات مرتبط فراهم کرده است.

از سایر دستاوردها و افتخارات مجموعه RIT می توان به ۵۱ کتاب چاپ شده و در حال چاپ و ۵۷ مقاله علمی چاپ شده و در حال چاپ اشاره کرد.

خدمات مجموعه RIT به فعالان حوزه نوآوری و اختراعات

خدمات مجموعه RIT به فعالان حوزه نوآوری و اختراعات

خدمات این مجموعه دامنه گسترده ای از نیازهای علاقه مندان و فعالان حوزه نوآوری و اختراعات را پوشش می دهد. فعالان این حوزه می توانند مسیر نوآوری را از ابتدا و تا انتها با مجموعه RIT طی کنند.

از خدمات مجموعه RIT می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت اختراع داخلی و بین المللی
  • آمادگی و حضور در مسابقات داخلی و بین المللی
  • طراحی و توسعه پروتوتایپ
  • دریافت گواهینامه ها و سرتیفیکت های بین المللی و داخلی، از جمله دریافت استاندارد IFIA Innovation Standard-IIS
  • مشاوره بازار و تجاری سازی
  • توسعه اپلیکیشن، سایت و پلتفرم
  • آموزش در حوزه نوآوری و اختراعات
  • خدمات بین المللی در زمینه نوآوری و اختراعات

موتور هوش مصنوعی RIT

از خدمات دیگر مجموعه RIT می توان به موتور هوش مصنوعی RIT اشاره کرد که به عنوان دستیاری در حوزه اختراع و نوآوری در اردیبهشت ۱۴۰۳ رونمایی شد. این موتور هوش مصنوعی، فرآیند ایده پردازی را در جهت ثبت، توسعه و پیاده سازی اختراع تسهیل می کند.

مأموریت این پلتفرم ایجاد فرصت های آموزشی و همکاری برای افرادی است که به دنبال ارتقای دانش و مهارت های خود در زمینه اختراعات هستند. همچنین این پلتفرم با ارائه منابع بر پایه اجماع APIهای گوناگون و ابزارهای تحلیلی، سعی در تسهیل فرآیند ایده پردازی و بهبود اختراعات دارد، تا به این وسیله افراد بتوانند پتانسیل خلاقیت خود را به بالاترین میزان برسانند و ارزش های جدیدی در جامعه ایجاد کنند.

کشف ایده ها، ارزیابی ایده ها، تولید پیش نویس اختراعات، پیاده سازی ایده ها از جمله خدمات این موتور هوش مصنوعی است. از مزایای موتور هوش مصنوعی RIT می توان به ارائه پشتیبانی جامع، کاربرپسند بودن، ارائه راهنمایی حرفه ای، جمع آوری داده های تخصصی، پیش پردازش داده ها، امکان آزمایش و ارزیابی داده ها اشاره کرد.

فعالیت ها و برنامه های آموزشی RIT

مجموعه RIT در راستای اهداف خود برای توانمندسازی علاقه مندان و فعالان حوزه نوآوری و اختراعات، فعالیت های متنوعی انجام می دهد. برگزاری دوره آموزشی Innovation Masterclass در سال ۱۴۰۲ از این فعالیت بود. در این دوره که به شکل آنلاین برگزار شد، علاقه مندان حوزه نوآوری و اختراعات از ۲۴ کشور حضور داشتند و از محتوای این دوره که به سه زبان انگلیسی، فارسی و اشاره به صورت هم زمان ارائه می شد، استفاده کردند.

برگزاری دوره مشترک با بیمارستان رسول اکرم در حوزه اختراعات، امضای بیش از ۶ تفاهم نامه همکاری با کارگاه های فنی و مراکز علمی و دانشگاهی، برگزاری دوره های فنی و برگزاری دوره InnovAi به عنوان اولین دوره در زمینه اختراعات با کمک هوش مصنوعی از جمله فعالیت های RIT تاکنون بوده است.

از برنامه های پیشروی RIT می توان به رونمایی از نسخه حرفه ای RIT Engine و برگزاری دوره دوم InnovAi اشاره کرد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zaLqB7Ct
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه