سه شنبه, ۱۳ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 3 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی با بیان اینكه به مسائل كارگری و سختی زندگی این قشر و بازنشستگی واقف هستیم، گفت: امروز مهم‌ترین راهبرد دولت تدبیر و امید رشد بنیادین اقتصاد و فراگیركردن اشتغال برای مردم است.

به گزارش ایرنا، علی ربیعی در آیین تجلیل از كارگران نمونه كشور كه با حضور رئیس‌جمهوری در شركت مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا (پارس) در شهرستان فردیس استان البرز برگزار شد، افزود: در تلاش هستیم تا سهم نیروی كار را در قیمت تمام شده افزایش داده و برای كارآفرینان نیز قیمت را كاهش دهیم.

45735734735357345724742734574585335835835858

وی گفت: اگرچه هنوز با زندگی شایسته كارگری فاصله داریم اما در تلاش برای جبران تورم، رفع مشكلات اشتغال و معیشت كارگران هستیم هرچند راه درازی در پیش است.

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در طول دو سال گذشته به دستور رئیس‌جمهوری 10میلیون كارگر حاشیه‌نشین و رسمی كشور بیمه شدند كه اقدامی ارزشمند برای مبارزه با فقر محسوب می‌شود.

وی افزود: یكی از برنامه‌های وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، حمایت از بنگاه‌های كوچك كارآفرینی برای ادامه كار و تولید است.

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی خاطرنشان كرد: در بحث تربیت نیروی كار جدید و بیمه كارگران برنامه‌های ویژه‌ای در دستور كار قرار داده‌ایم. ربیعی، مبارزه با فقر، بهبود وضعیت كودكان كار و ساماندهی و تقویت حس مسئولیت اجتماعی را از برنامه‌های وزارت تعاون عنوان كرد.

وی با اعلام اینكه در شورای اشتغال تصمیم‌های خوبی در سال جاری اتخاذ شده، گفت: اشتغال فراگیر اشتغالی است كه مبارزه با فقر را به دنبال دارد كه مدنظر قرار گرفته است.

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: امروز ساختار جمعیتی و نیازهای كشور تغییر یافته و راهبرد دولت یازدهم در رشد بنیادین اقتصاد و فراگیر شدن اشتغال‌زایی است كه امروز پاسخگو است.

وی گفت: به‌دنبال آن هستیم تا تامین اجتماعی را از حالت صندوق خارج كنیم و این صندوق باید محلی برای امنیت بازنشستگان و كارگران باشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/djBVrACN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه