شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

وارن بافت از اپل سهام خرید

8 سال پیش ( 1395/2/29 )
 

شرکت Berkshire Hathaway که مدیریت و مالکیت آن با وارن بافت، میلیاردر و سرمایه‌گذار نامدار آمریکایی است، اعلام کرد که این شرکت در طول سه ماهه نخست سال میلادی جاری بیش از 8/9 میلیون سهم از اپل خریداری کرده است.

Berkshire Hathaway هر سهم اپل را به قیمت 109 دلار خریده است. اما ارزش اصلی این سرمایه‌گذاری حدود 1/1 میلیارد دلار است که اکنون به‌خاطر کاهش ارزش شرکت اپل به‌طورقابل‌توجهی کاهش یافته است. سرمایه‌گذاران پس از اینکه اپل ماه گذشته خبر از درآمد ناامیدکننده خود داد حالا‌ نگران کاهش میزان تقاضا برای خرید آیفون هستند.

قیمت سهام اپل به کمتر از 90 دلار رسیده و این یعنی ارزش سهام خریداری شده توسط شرکت وارن بافت اکنون 888 میلیون دلار است.

سهام اپل از ابتدای سال 2016 تاکنون 14 درصد کاهش یافته است. رقیب اپل یعنی شرکت آلفابت، شرکت مادر گوگل و صاحب سیستم عامل اندروید، اما به‌تازگی بازهم اپل را پشت سر گذاشت و به ارزشمندترین شرکت جهان تبدیل شد. اما این کار شرکت بافت کاملا هوشمندانه بود چون اپل نقش بزرگی در بازار فناوری دارد و سهامش اکنون ارزان شده است.

این دومین باری است که شرکت Berkshire Hathaway سهام یک شرکت بزرگ در حوزه تکنولوژی را می‌خرد. پیش از این وارن بافت و شرکتش از شرکت IBM سهام خریده بودند. این شرکت همچنین سهمی جزئی در شرکت بزرگ Verizon دارد، اما دیگر در شرکت AT&T سهامی نخواهد داشت، چون سهام خود را در این شرکت به ارزش 6/46 فروخت.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/n1ARHlkj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه