شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت خودرو امروز  به روند ثابت برگشته و تمامی محصولات با قیمت روز گذشته کار خود را شروع کردند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از همشهری آنلاین، قیمت خودرو امروز  شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی ثابت ماند. با این حال به نظر می رسد نوسانات بازار از ساعات آینده آغاز شود.

قیمت خودرو امروز در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی ثابت ماند

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در تمامی محصولات با قیمت ثابت به کار خود ادامه دادند.

سورن پلاس دوگانه سوز یکی از انواع مختلف این مدل داخلی به شمار می رود که بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته با قیمت ۷۶۷ میلیون تومان به فروش می رسد.

پژو پارس TU۵ از محصولات پر سر وصدای ایران خودرو، در صبح امروز با قیمت ۸۶۰ میلیون تومان تعادل خود را حفظ کرده است.

شاهین G (سانروف) از کم نوسان ترین محصول شرکت سایپا، بدون هیچ تغییری به قیمت ۷۱۶ میلیون تومان معامله می شود.

اطلس در شمار خودروی تازه وارد این شرکت، بدون تغییر نسبت به روز گذشته به نرخ ۵۱۶ میلیون تومان ارزش گذاری شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خودر را حفظ کردند.

X۲۲ پرو دستی یکی از ارزان ترین محصولات مدیران خودرو بدون تغییر نسبت به روزهای گذشته با قیمت ۹۵۴ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

هیوندای توسان از گران ترین محصولات شرکت کرمان موتور در شمار خودروهای لوکس با قیمت ثابت چهار میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

آریزو ۶ پرو در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز هیچ تغییر قیمتی تجربه نکرده  است و با قیمت یک میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات جذاب مونتاژی شرکت بهمن موتور، مانند سایرن تغییری را تجربه نکرد و به نرخ دو میلیارد و۴۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qzYIBNPD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه