شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

پیش بینی می شود چنانچه بازار با همین دست فرمان به کار خود ادامه دهد و نرخ ارز نیز کاهشی باشد قیمت خودرو ها در هفته اول مرداد سال جاری در جاده کاهشی حرکت می کنند یا اینکه ثابت می مانند.

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرآنلاین، بررسی قیمت خودرو های پُرتقاضا نیز در آخرین هفته از تیر ۱۴۰۳ از نزولی شدن نمودار قیمتی آنها حکایت می کند. آن طور که فعالان بازار می گوید تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی سبب شد تا بازار خودرو روزهای خلوتی را در هفته ای که گذشت تجربه کند و همین مساله روی قیمت های بازاری محصولات شرکت های خودروساز تاثیر گذار بود و فیتیله قیمتی آنها را تا حدودی پایین کشید.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته اول مرداد

معامله گران بازار خودرو نوسان نرخ ارز که در نهایت به کاهش آن منجر شد؛ در کنار انتشار خبر تصویب آیین نامه اجرایی برای واردات خودروهای دست دوم خارجی با عمر حداکثر پنج ساله را دو خبری عنوان کردند که روی قیمت خودروها در هفته جاری اثرگذار بوده است.

البته فعالان بازار با توجه به تغییر دولت، وسواس بانک مرکزی درباره منابع ارزی برای واردات خودرو و همچنین تداوم تحریم های اقتصادی، معتقدند به فرض اینکه واردات خودروهای دست دوم اتفاق بیفتد؛ این مساله به این زودی ها در دستور کار قرار نخواهد گرفت و حضور خودروهای کارکرده خارجی در بازه زمانی کوتاه در بازار خودرو قابل مشاهده نخواهد بود.

پیش بینی می شود در هفته اول مرداد چنانچه بازار با همین دست فرمان به کار خود ادامه دهد و نرخ ارز نیز کاهشی باشد و خبر جدیدی منتشر نشود که به بازار شوک دهد؛ قیمت خودروها در هفته اول مرداد سال جاری در جاده کاهشی حرکت می کنند یا اینکه ثابت می مانند. اما پیش بینی برای رشد قیمت ها در بازار تا حدی دور از ذهن به نظر می رسد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/O6n1W4PG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه