سه شنبه, ۱۳ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 3 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

نرخ تورم روستایی ۱۰.۷درصد شد

8 سال پیش ( 1395/2/11 )
 

مرکز آمار ایران نرخ تورم روستایی کشور در 12ماهه منتهی به فروردین ماه سال‌جاری را ۱۰.۱ درصد و نرخ تورم نقطه به نقطه را ۷.۳درصد اعلام کرد.

به گزارش مهر، مرکز آمار ایران با ارائه گزارش شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای روستایی کشور در فروردین ماه سال ۱۳۹۵ اعلام کرد: شاخص کل (بر مبنای۱۰۰=۱۳۹۵) در فروردین ماه سال ۱۳۹۵ عدد ۲۳۴.۵ را نشان می‌دهد که نسبت به ماه قبل ۰.۷درصد افزایش داشته است.

45848358358357835783583583583538356

افزایش شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ۷.۳ درصد است که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل ۷.۸درصد کاهش یافته است. درصد تغییرات شاخص کل در 12ماهه منتهی به فروردین ماه سال ۱۳۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل (نرخ تورم روستایی) ۱۰.۱درصد است که نسبت به تورم 12ماهه منتهی به اسفندماه ۱۳۹۴ (۱۰.۶درصد) کاهش یافته است. 

همچنین شاخص گروه عمده خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات در این ماه به رقم ۲۵۶ رسیدکه نسبت به ماه قبل ۰.۸درصد افزایش نشان می‌دهد. شاخص گروه اصلی خوراکی‌ها در ماه مورد بررسی به عدد ۲۵۳.۱ رسید که نسبت به ماه قبل ۰.۸درصد افزایش نشان می‌دهد.

شاخص گروه اصلی خوراکی‌ها نسبت به ماه مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش نشان می‌دهد و نرخ تورم 12ماهه این گروه ۹.۹درصد است. شاخص گروه عمده خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات نسبت به ماه مشابه سال قبل ۵.۹درصد افزایش نشان می‌دهد و درصد تغییرات این گروه در 12 ماهه منتهی به فروردین ماه ۱۳۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل ۹.۵ درصد است که نسبت به تورم 12ماهه منتهی به اسفند ماه ۱۳۹۴ (۹.۸درصد) کاهش یافته است.

شاخص گروه عمده کالاهای غیرخوراکی و خدمات در فروردین ماه ۱۳۹۵ به رقم ۲۲۰.۱ رسیدکه ۰.۶ درصد نسبت به ماه قبل افزایش نشان می‌دهد. میزان افزایش شاخص گروه عمده کالاهای غیرخوراکی و خدمات نسبت به ماه مشابه سال قبل ۸.۴درصد بوده است و نرخ تورم 12ماهه منتهی به فروردین ماه سال ۱۳۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل این گروه ۱۰.۵درصد است که نسبت به تورم 12 ماهه منتهی به اسفند ماه ۱۳۹۴ (۱۱.۲درصد) کاهش یافته است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WGyKd8c1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه