جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: توسعه صادرات تنها راهکار رونق و شکوفایی تولید و سبب‌ساز شتاب در فعالیت‌های مرتبط با توسعه استمحسن صالحی نیا با تاکید بر لزوم فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه صادرات افزود: تامین مواد اولیه باکیفیت، تامین ماشین‌آلات و تجهیزات و نیز تامین منابع و تسهیلات از مواردی است که باید نسبت به آن بیش از پیش توجه شود.

وی با اشاره به «قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر» نیز گفت: کارگروه‌های مربوط به این قانون مشخص شده‌اند و هم اینک تنظیم و اجرایی کردن آیین‌نامه‌های آن در دست تدوین است. رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست توسعه صادرات و فناوری را عوامل رشد تولید ذکر و بیان کرد: برای رونق صنعت کشور ثبات محیط اقتصادی، بهبود فضای کسب‌و‌کار و رفع موانع تولید نیز ضروری است. رضا رحمانی افزود: تهاجم اقتصادی دشمن به صنعت لطمه بزرگی وارد کرد اما حل مشکلات کشور تنها در گروی رفع تحریم نیست بلکه خودمان باید پای کار بیاییم و مشکلات را برطرف کنیم. وی گفت: بیشتر مشکلات ما غیرتحریمی است بنابراین باید با اراده محکم و کار گروهی آنها را برطرف کنیم و نگاه به حوزه صنعت و معدن به‌عنوان جبهه اقتصادی باشد.

راضیه علیرضایی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز موقعیت ترانزیتی این استان در ارتباط با آسیای میانه و وجود مراکز دانشگاهی را از جمله توانمندی‌های آن ذکر و بیان کرد: با شروع سرمایه‌گذاری در واحدهای پتروشیمی فاصله و جایگاه خراسان با سایر مناطق کشور تا حدی برطرف خواهد شد. راضیه علیرضایی رفع موانع تولید و صنایع، توجه به یارانه حوزه تولید، رشد سرمایه‌گذاری، صدور پروانه‌ها و مساعدت در راه‌اندازی واحدهای پتروشیمی را از جمله مهم‌ترین عواملی دانست که منجر به رشد و پویایی صنعت در خراسان رضوی می‌شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/U2IMoRF4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه