دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

مدیرعامل بانك صنعت و معدن گفت: در دوران پسابرجام تعامل ما با بیش از ٦٠ بانك خارجی برقرار شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن، علی اشرف افخمی كه در گردهمایی سراسری مدیران ستاد و شعب این بانك در تبریز سخن می گفت، افزود: بانك تجارتی ایران و اروپا كه بزرگترین سهامدارش هستیم، در طول هفت ماه گذشته بیش از ٦ میلیارد دلار گردش مالی داشته و باعث شده است تا در هزینه جابجایی پول بیش از ٦٠٠ میلیون دلار صرفه جویی شود.

افخمی با اشاره به وضعیت اقتصاد ایران و جهان بیان کرد: در زمانی كه اقتصاد جهانی دچار ركود بوده ما علی رغم شرایط ایجاد شده، در كشور توانستیم از بحران خارج شده و جایگاه خود را پیدا كنیم.

مدیرعامل بانك صنعت و معدن، آسیب ٩٠ میلیارد دلاری ناشی از كودتای وارد آمده به اقتصاد تركیه را مورد اشاره قرار داد و تصریح كرد: این خسارت بر روی اقتصاد تركیه و جهان تاثیر زیادی داشته، اما كشور ما توانسته با مدیریت صحیح جلوی ورود آن را بگیرد.

وی تاكید كرد: ما باید در شرایط جدید بتوانیم با جدیت هرچه تمام تر بر دانش و آگاهی های خود بیفزاییم و به آخرین متد تكنولوژی و نرم افزاری مجهز شویم.

افخمی با اشاره به پرداخت میلیاردها تومان تسهیلات به بنگاه های كوچك و متوسط افزود: ما باید حمایت از این بنگاه ها را جدی بگیریم و این امر نباید ما را از پرداختن به طرح های بزرگ و زیربنایی بازدارد.

این مدیر بانكی گفت: دسترسی همه بنگاه های كوچك و متوسط به تسهیلات بانك صنعت و معدن باید یكسان و بدون تبعیض باشد.

افخمی در خصوص دیدارش با معاون صدراعظم آلمان گفت: آنها نیز معتقدند كه بنگاه های كوچك و متوسط در اقتصاد و درآمدشان نقش اساسی دارد .

وی افزود: ما نباید از رقبا عقب تر باشیم، بلكه باید حداقل دو پله از دیگران پیش تر حركت كنیم و این امر به حركت جمعی و مشاركت تمامی پرسنل احتیاج دارد. ما باید برای این مشاركت جمعی تمرین دایمی داشته باشیم.

مدیرعامل بانك صنعت و معدن بیان داشت: شما باید برای شتاب بخشیدن به حركت بانك ایده های نوین طرح كنید و نباید همواره منتظر دریافت دستور از مدیریت های بالادست باشید.

وی افزود: حمایت از استارت آپ ها و صنایع كوچك باید با جدیت پیگیری شود تا ما بتوانیم در صنعت كشور تاثیر گذار باشیم.

افخمی گفت: موضوع شایسته سالاری و تربیت مدیر در بانك از اهمیت زیادی برخوردار است، از این رو برای آموزش هیچ گونه محدودیتی قایل نیستیم و معتقدیم كه هزینه كردن برای آموزش نوعی سرمایه گذاری است.

وی تصریح كرد: برای من مدرك گرایی اهمیت ندارد، اما آموزش و طراحی محصول و دوره های خاص مورد نیاز ماست كه حاصلش تربیت مدیران خاص است.

مدیرعامل بانك صنعت و معدن افزود: حركت شما همواره باید روبه جلو و آموزش، عدم سكون و سیستم سازی باید از مطالبات اصلی شما باشد. باید از حاشیه سازی ها پرهیز كنیم و كار خود را به نحو احسن انجام دهیم.

وی بیان داشت: ما فقط كارمند نیستیم، بلكه باید از مقررات و امكانات، راهبردهایی پیداكنیم تا بتوانیم به مردم خدمات لازم و مثبت بدهیم و رویكردهایمان مبتنی بر منفی بافی و عدم حمایت از بنگاه ها نباشد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zqpi0lyf
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه