مجله Telhanorte با همکاری آژانس تبلیغاتی DM9DDB اقدامی بسیار هوشمندانه در جهت تبلیغ در حوزه بازسازی خانه انجام داده است. ایده پشت این اقدام به این شرح بوده که درواقع پیش از تغییر دکوراسیون نیاز به بازسازی فضا وجود دارد. مجله Telhanorte در عمل به خوانندگان خود این ایده را نشان داده است به این صورت که برای مجلات چاپ ماه دسامبر به جای استفاده از روکش پلاستیکی برای ارسال مجله به منازل، از روکش سیمانی استفاده شده است!
بنابراین بعد از دریافت مجله، خواننده مجبور بود برای دستیابی به آن با وسیلهای چون چکش، روکش سیمانی را بشکند. به گزارش امبیای نیوز، استفاده از این نوع بستهبندی به جای روکش پلاستیکی که به طور معمول استفاده میشود، افراد را سورپرایز کرده و توجه آنها را جلب میکرد. البته شاید این مجله سیمانی بیشتر برای کسانی جالب باشد که علاقه به کمی چکشکاری و کار عملی داشته باشند، اما در نهایت ایده جالبی برای بازاریابی مجلهای تخصصی است.