شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مایکروسافت اعلام کرد وب‌سایت MSN در چین را که محتوای خبری و سبک زندگی دارد، روز هفتم ژوئن خواهد بست.

مایکروسافت در بیانیه خود بر تعهد عمیق خود نسبت به چین تاکید کرده است اما هیچ اشاره‌ای به اینکه چین بزرگ‌ترین مرکز تحقیق و توسعه این شرکت در خارج از آمریکا و بازار بزرگ محصولاتی مثل ویندوز 10 و خدمات رایانش ابری است، نکرده است.

مایکروسافت همچنین درباره دلیل این اقدام فعلا توضیحی نداده است. اما این شرکت تاکنون بارها از موانعی که در چین جلوی راهش قرار گرفته، ضربه‌خورده است. این شرکت از جولای 2014 تاکنون درگیر تحقیقات قضایی در چین است و در ماه ژانویه سال جاری میلادی مقامات این کشور از مایکروسافت خواستند درباره مسائل مهم مرتبط با فعالیت‌هایش در چین توضیحاتی ارائه کند.

موتور جست‌وجوی مایکروسافت (Bing) در رقابت با موتورهای جست‌وجوی چینی رقابت را واگذار کرده است. واژه (Bing) مشابه واژه بیماری در زبان چینی است.

در ماه سپتامبر سال گذشته، ‌مایکروسافت سرانجام موتور جست‌وجویش را در چین از دسترس خارج کرد و به‌جای آن قراردادی با موتور جست‌وجوی Baidu بست تا کاربران هنگام باز کردن این موتور جست‌وجو Bing را روی صفحه نمایش خود ببینند.

شرکت‌های دیگر تکنولوژی نیز پیش از این در چین شکل امنیتی به خود گرفتند. از جمله این شرکت‌ها کوالکوم (Qualcomm)، اپل، فیس‌بوک و گوگل بوده‌اند.

تصمیم مایکروسافت برای بستن پورتال MSN در چین باعث ایجاد مشکل برای ارائه‌دهندگان محتوای آنلاین خارجی در درازمدت خواهد شد.

در هفته‌های اخیر سایت ارائه‌دهنده کتاب و فیلم دیجیتال متعلق به اپل و همکاری بین شرکت دیزنی و علی‌بابا در چین به حالت تعلیق درآمده است. گزارش شده که این تعلیق به دستور مقامات دولتی انجام شده است.

مایکروسافت پورتال خود را  در چین مسدود خواهد کرد

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3lq8CPJj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه