سه شنبه, ۱۳ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 3 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

شركت آمریكایی آمازون باوجود تحریم‌های آمریكا، محصولات خود را به ارزش بیش از 100 هزار دلار به شش نمایندگی ایران فروخته است.

روزنامه «ال اسپانیول» روز چهارشنبه در گزارشی نوشت: شركت آمازون با بی‌اعتنایی به تحریم‌های آمریكا، در طول سه سال گذشته به فروش كالای خود به نمایندگی‌های دیپلماتیك ایران در كشورهای خارجی اقدام كرده است. بنا به این گزارش، درهای ایران در حال باز شدن به‌سوی شركت‌های چند ملیتی است اما روند بازگشایی، به آن آسانی و سرعتی كه به نظر می‌رسید، پیش نرفته است. برخی شركت‌ها باید نقض تحریم‌ها علیه ایران را به رسمیت بشناسند. 

624613623624762472423512125151362676247624724247

ال اسپانیول افزود: یكی از شركت‌های چندملیتی كه این كار انجام داده، آمازون است. این شركت كه توسط «جف بزوس» تاسیس شده، اذعان كرده كه كالاهایی را بین سال‌های 2013 تا 2016 بی‌توجه به مجازات‌های آمریكایی ارسال كرده و یكی از این كالاها به مقصد سفارت ایران در اسپانیا ارسال شده است.

به نوشته این نشریه، قانون آمریكایی كه در این مورد نقض شده، كمپانی‌های آمریكایی را از انجام هرگونه مبادلات مستقیم یا غیرمستقیم با دولت ایران و افراد تحت قانون این كشور منع می‌كرد. براساس قانون مزبور، شركت‌های آمریكایی كه آ‌ن ‌را نقض كنند، مورد جریمه قرار خواهند گرفت.

این رسانه نوشت: آمازون نام افرادی را كه از این شركت كالا خریده‌اند ذكر نكرده، اما ارزش و آدرس آنها را اعلام كرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: ارزش تقریبی آنها برابر با 20 هزار دلار بوده و به سفارتخانه‌های ایران در ژاپن، آلمان، فرانسه، اسپانیا، اتریش و چین ارسال شده‌ است. علاوه بر این موارد، 81 هزار دلار دیگر نیز به افرادی كه احتمالا در این سفارتخانه‌ها كار كرده‌اند، فروش داشته است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/dj173uBG
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه