شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

عکس 360درجه در فیس‌بوک

8 سال پیش ( 1395/2/27 )
 

فیس بوک به‌زودی قابلیت انتشار عکس‌های 360 درجه را فراهم می‌کند. کاربران فیس‌بوک به‌زودی قادر خواهند بود گزارش سفر‌ها و گردش‌های خود را به کمک عکس‌های 360 درجه برای دوستان‌شان به اشتراک بگذارند. زوکر برگ، موسس و بنیان‌گذار فیس‌بوک در کنفرانس توسعه‌دهندگان این شبکه اجتماعی در آوریل 2016 گفته است: «واقعیت مجازی یکی از شاخصه‌های کلیدی برای تکنولوژی در سال‌های آینده است.» بنابراین دور از ذهن نیست که این شبکه اجتماعی موفق و جهانی اعلام کند که کاربران آن می‌توانند تا چند هفته دیگر عکس‌های خود را به صورت 360 درجه در این شبکه به اشتراک بگذارند.

این تصاویر چه از یک کامپیوتر شخصی و چه از روی یک گوشی هوشمند می‌توانند روی شبکه اجتماعی فیس‌بوک بارگذاری شوند. شبیه همان چیزی که در سایت خبری آمریکایی The Verge قبلا اتفاق افتاده است. البته فیس‌بوک پیش از این هم از تکنولوژی تصویر 360 درجه پرده‌برداری کرده بود. این سایت در پاییز 2015 ویدئو‌های واقعیت مجازی 360 درجه را ارائه داده بود. تصور کنید از یک مهمانی دوستانه بازگشته‌اید و می‌خواهید یک گزارش تصویری همه جانبه به دوستان‌تان ارائه کنید.

به کمک فناوری واقعیت مجازی و همکاری فیس‌بوک می‌توانید یک تصویر با دید 360 درجه از مهمانی شام ارائه دهید. البته با توجه به هزینه بالای تولید تصاویر 360 درجه، هنوز در میان مردم همه‌گیر نشده و تنها متخصصان و افراد حرفه‌ای از این فناوری استفاده می‌کنند. فیس‌بوک امیدوار است به کمک اپلیکیشن‌های عکس‌برداری 360 درجه روی تلفن‌های هوشمند، این شبکه بتواند کاربران بیشتری را جذب کند و کاربران کنونی هم مدت زمان بیشتری را در این شبکه بگذرانند.

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bsIw6Kzv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه