شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

هفته گذشته مایکروسافت آپدیت بزرگ سالانه ویندوز 10 را منتشر و حالا اعلام کرد که سال آینده میلادی نیز دو آپدیت بزرگ دیگر را در برنامه دارد.

سیاست انتشار نسخه های جدید ویندوز مایکروسافت با عرضه ویندوز 10 تغییر کرد و این شرکت تصمیم گرفت به جای اینکه هر چندسال یک بار نسخه جدیدی از ویندوز را با تغییر شماره عرضه کند، به جای آن آپدیت های بزرگی برای ویندوز 10 منتشر کند.

این شرکت اخیراً در یک پست در وبلاگ خود تغییرات آپدیت سالانه را برای متخصصان فناوری اطلاعات شرح داده و از قولNathan Mercer نوشته است: این آخرین آپدیت بزرگ ما در سال 2016 خواهد بود؛ دو آپدیت بزرگ دیگر نیز در سال 2017 عرضه خواهد شد. 

البته مایکروسافت هنوز هیچ جزییاتی از ویژگی های جدید آپدیت سال آینده منتشر نکرده است اما انتظار داریم آپدیت بزرگ بعدی که با نام رمز Redstone 2 شناخته خواهد شد، همراه با معرفی نسخه های جدید سرفیس پرو و سرفیس بوک رونمایی شود. گفته می شود مایکروسافت از همین حالا مشغول آزمودن آپدیت رداستون 2 است.

ویندوز 10 یک سال پیش با نام رمز Threshold 1 عرضه شد و آذرماه گذشته نیز نخستین آپدیت بزرگ آن با نام رمز Threshold 2 منتشر شد. آپدیت سالانه هفته گذشته نیز Redstone 1 نام داشت و به این ترتیب این شرکت در سال 2016 نیز دو آپدیت بزرگ را برای ویندوز منتشر کرده است.

از این رو می توان انتظار داشت مایکروسافت هر سال دو آپدیت بزرگ را برای ویندوز 10 و البته ویندوز 10موبایل منتشر کند. مزیت این رویه نسبت به عرضه نسخه های جدید ویندوز عدم نیاز به خرید مجدد و البته آپدیت هایی سریع تر از سوی مایکروسافت است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NViA7t0f
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه