دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی و راه و شهرسازی، صورت های مالی سال 1394 بانک مسکن به تصویب اعضای مجمع رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن، مجمع عمومی بانک مسکن با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر راه و شهرسازی، معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، معاون وزارت رفاه، معاون وزارت جهاد کشاورزی، نمایندگان وزارت خانه های راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان سازمان حسابرسی و بانک مرکزی و نمایندگان مجمع در سالن اجتماعات ادارات مرکزی بانک مسکن برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این جلسه، پس از ارائه گزارش عملکرد بانک مسکن توسط مدیر عامل و اعضای هیات مدیره، صورت های مالی بانک در سال 1394 بررسی شد و مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی: بانک مسکن الگوی سیستم بانکی است

علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز طی سخنانی با قدردانی از تلاش های مدیران وکارکنان بانک مسکن در رونق بخشیدن به بخش مسکن گفت: بانک مسکن به دلیل نوآوری در بکارگیری ابزارها و نهادسازی در سیستم بانکی الگو و نمونه بوده و امیدواریم همچنان این مسیر را ادامه دهد.

وی افزود: آنچه باعث شد در سیاست های اصل 44 قانون اساسی، بانک مسکن از فهرست واگذاری خارج شده و به عنوان بانک دولتی فعالیت کند، نگاه توسعه ای به این بانک بوده است و باید تلاش کرد تا در این جهت حرکت کند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد کرد: بانک مسکن به عنوان یک بانک توسعه ای مفهوم،شیوه کارکرد و وجوه تمایز خود با بانک های تجاری را به صورت علمی تدوین کند تا بتواند ماموریت خود را به نحو شایسته ای انجام دهد.

وزیرراه و شهرسازی: نگاه به بانک مسکن از ابتدای تاسیس بانک توسعه ای بوده است

همچنین عباس آخوندی وزیر راه وشهر سازی طی سخنانی با اشاره به فعالیت و اثرگذاری 80 ساله بانک مسکن در خانه دارکردن مردم گفت: به اعتقاد من بانک مسکن از ابتدای تاسیس یک بانک توسعه ای بوده است و لایحه، قانون تاسیس و نحوه فعالیت و نظارتش دارای قوانین و ضوابط خاص بوده است.

وی افزود: یکی از وظایف بانک های توسعه ای با توجه به رکود مسکن در ایران این است که به سیکل های رکودی توجه کند و برای خروج از رکود ابزارهای خاص در اختیار داشته باشد.

وزیر راه وشهر سازی تصریح کرد: بانک های توسعه ای باید نقش های ویژه ای ایفا کنند و از یک بانک توسعه ای انتظار سوددهی نیست، بلکه ملاک موفقیت وعدم موفقیت آن وارزیابی کار آمدی آن به میزان موفقیت در تامین اهداف مورد نظر دولت است.

وی تاکید کرد: بانک مسکن باید سعی کند در آینده تعریف مطلوب تری از ماموریت خود ارائه دهد و براساس اهداف بانک توسعه ای در اساس نامه آن بازنگری شود.

محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک در جلسه مجمع عمومی بانک به تشریح برنامه های این بانک پرداخت و عملکرد مثبت و قابل دفاع بانک را ارایه نمود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MlVPJkET
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه