شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

محققان Future Interfaces Group در دانشگاه Carnegie Mellon با ایده‌ای تازه آمده‌اند. این فناوری تازه می‌تواند پوست شما را به یک حسگر لمسی تبدیل کند.

این محققان می‌نویسند: «دستگاه‌های پوشیدنی کوچک، مثل ساعت‌های مچی و جواهرات دیجیتال به‌سرعت درحال‌ تبدیل شدن به پلتفرم‌های محاسباتی مناسب هستند. اما کوچک بودن اندازه‌شان به‌شدت باعث محدود شدن انتظارات کاربر می‌شود.»

این گروه در تلاش است محدودیت کوچک بودن این وسایل را با تبدیل پوست دست به صفحه نمایش حل کند. 

دستگاه این گروه تحقیقاتی که Skintrack نام دارد دو ویژگی دارد: یک صفحه که با سیگنال‌ها کار می‌کند، و یک بند که حسگر دارد. این ساعت از الکترودهایی استفاده می‌کند که روی بند آن قرار داده شده و حرکت دست را رصد می‌کند. 

وقتی انگشت پوست را لمس می‌کند، این دستگاه آن را با یک سیگنال الکتریکی یا فرکانس بالا به بازوی کاربر می‌فرستد. در واقع دستگاه تازه از بدن انسان به‌عنوان مجرای الکتریکی استفاده می‌کند. این فرآیند کمی ترسناک به‌نظر می‌رسد اما کاملا ایمن است و درحال‌حاضر، در بخش‌های دیگر از جمله فناوری پزشکی به‌کارمی‌رود. 

همان‌طور که انگشت روی پوست حرکت می‌کند، این سیستم موقعیت خود را براساس فاصله‌ای که از الکترودها دارد، محاسبه می‌کند. این فناوری حتی روی لباس هم کار می‌کند.
Skintrack همه سیگنال‌های معمول صفحه‌نمایش از جمله ضربه‌زدن، کشیدن و حرکات فاصله‌ای را تشخیص می‌دهد.

محققان می‌گویند وقتی کاربر یاد بگیرد که چگونه از این سیستم استفاده کند، سیستم می‌تواند به دقتی در حد یک صفحه نمایش دست پیدا کند.

ساعت هوشمندی که پوست شما را به صفحه نمایش تبدیل می‌کند

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NdnUKyo5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه