جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار(272)

رقابت با تازه‌واردها

8 سال پیش ( 1394/5/26 )
 

پرسش: مدیر سازمانی هستم که در مارکت کوچکی مشغول به فعالیت هستیم و عنوان برند اول در این مارکت را تصاحب کرده‌ایم اما به‌تازگی چند شرکت دیگر وارد این مارکت شده و سهم کوچکی از بازار را کسب کرده‌اند و سازمان ما در راستای کم کردن سهم بازار رقبا قصد ایجاد برند جدیدی را دارد. در این راستا چه پیشنهاداتی دارید؟

پاسخ کارشناس: بسیاری از سازمان‌های معتبر دنیا در راستای گرفتن سهم بازار رقبا برنامه‌ریزی‌هایی می‌کنند و معمولا برند اول بازار بیشتر این برنامه‌ها را به حفظ سهم بازار خود اختصاص می‌دهد اما از طرفی بعضی از این سازمان‌ها برند‌های کوچک و جدیدی را وارد بازار می‌کنند و از این برند‌ها که تحت عنوان برند جنگنده از آنها یاد می‌شود، در راستای کم کردن و گرفتن سهم بازار برند‌های کوچک استفاده می‌کنند.

2564586970

نکته بسیار حائز اهمیتی که باید در برند‌های جنگنده در نظر گرفته شود این موضوع است که قیمت محصولات برند جنگنده حتما باید کمتر از برند اصلی باشد تا محصولات برند جنگنده بتواند آن بخشی از بازار را که برند اصلی نتوانسته پوشش دهد، کسب و سهم بازار برند‌های کوچک را ازآن خود کند.

از طرفی توزیع برند جنگنده نیز باید در بخشی از بازار باشد که برند اصلی در توزیع آن ناتوان باشد و برند جنگنده باید روی شبکه توزیع خود به‌خوبی سرمایه‌گذاری کند. در این میان برند جنگنده باید تا زمانی که رقبای کوچک را از بازار خارج نکرده در بازار بماند اما هنگامی که توانست سهم بازار برندهای کوچک را کسب کند و آنها را از بازار خارج کند، دیگر نیازی به وجودش در بازار نیست و می‌توان برنامه‌هایی را اتخاذ کرد که برند اصلی بتواند حداکثر بازار را پوشش دهد.

برچسب ها : کلینیک کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VfckGoKb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه