شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کیوسک

راهیابی خانم‌ها به جمع شکلک‌های گوگل

8 سال پیش ( 1395/2/27 )
 

توسعه‌دهندگان گوگل به‌تازگی از طرحی پیشنهادی رونمایی کرده‌اند که در آن از 13 شکلک یا Emoji جدید استفاده شده است. در این شکلک‌ها خانم‌ها با چهره‌ای درخشان و قدرتمند نشان داده شده‌اند. خانم‌ها در این شکلک‌ها غیر‌ از شادی، چشمک زدن یا اشک ریختن که حالات عادی انسانی هستند، ویژگی مهم دیگری نیز دارند. بعضی از این خانم‌ها در این شکلک‌ها در حال اداره یک شغل یا پیشه نشان داده شده‌اند.

گوگل در بیانیه‌ای چنین آورده: «مهم نیست کجا را نگاه کنید، حضور پررنگ زنان در جامعه امروز مثل هیچ زمان دیگری نیست. آیا وقت آن نرسیده که شکلک‌ها نیز این واقعیت را بازتاب دهند که زنان نقشی کلیدی در همه زمینه‌ها و مشاغل دارند.»

گزارش سال 2015 مجله Adweek نشان داد که 92درصد کاربران فضای آنلاین از شکلک استفاده می‌کنند. این مطالعه دریافت که 78درصد زنان در گروه استفاده‌کنندگان از شکلک‌ها هستند، این درحالی است که 60درصد مردان از این شکلک‌ها در چت‌ها و ایمیل‌های روزانه‌شان استفاده می‌کنند.

توسعه‌دهندگان گوگل برای اینکه بهتر بتوانند شغل و تجربه این زنان را به همه نشان دهند، تصمیم به طراحی این شکلک‌ها گرفتند. این شکلک‌ها در زمینه‌های گوناگون از جمله آموزشی، فناوری، صنعتی، کشاورزی، صنایع غذایی و موسیقی طراحی شده‌اند.

هدف از طراحی این شکلک‌ها به‌گفته توسعه‌دهندگان گوگل تلاش برای تاکید بر قدرت زنان در سراسر جهان بوده است.

راهیابی خانم‌ها  به جمع شکلک‌های گوگل

برچسب ها : فرصت آزاد کیوسک
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eBnuZiqz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه