سه شنبه, ۱۳ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Tue, 3 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

وب‌سایت دیلی استار در گزارشی به نقل از کارشناس ‌«‌سی ان ان‌»‌ ‌از لغو تحریم‌های مالی آمریکا علیه ایران تا اوایل سال 2017 خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دیلی استار در گزارشی نوشت: ‌جان دفتریوس،‌ ‌گوینده و کارشناس بازارهای نوظهور در شبکه ‌«‌سی ان ان‌»‌ ‌معتقد است خزانه‌داری آمریکا در چند سال آینده تحریم‌های ایران را لغو می‌کند و در نتیجه شرکت‌های نفتی به راحتی می‌توانند با این کشور تجارت کنند.

دیلی استار: لغو تحریم‌های ایران توسط خزانه‌داری آمریکا

وی در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم تا اوایل سال 2017 وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌هایش را لغو می‌کند. من درباره ایران بسیار سرسخت هستم. اما ایران کشوری با 80 میلیون نفر جمعیت مصرف‌کننده و تحصیلکرده و همین‌طور دارای ذخایر گازی و نفتی بسیار در جهان است. ایرانی‌ها حدود هزار میلیارد دلار مواد معدنی دست نخورده دارند. مردم این کشور نیز علاقه‌مند ورود به بازار اقتصاد جهانی هستند.

به دنبال حصول توافق هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهانی، آمریکا به تدریج تحریم‌های اقتصادی خود را علیه تهران لغو کرد؛ اما برخی شرکت‌های نفتی آمریکایی و اروپایی به دلیل محدودیت‌های انتقال پول، مشتاق به تجارت با ایران نیستند.

جان دفتریوس‌ ‌که در شش ماه گذشته دو بار به تهران سفر کرده است، گفت: برخی مقامات ایرانی بر این باورند که اقتصاد کشور در 10 سال آینده هر ساله 6 تا 7 درصد رشد خواهد کرد. آنچه باید در منطقه به آن توجه کرد، اختلاف ایران و عربستان سعودی است که امیدواریم این دو کشور بتوانند دست‌کم همزیستی اقتصادی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: احتمال افزایش بهای نفت به بشکه‌ای 100 دلار در آینده امکان‌پذیر نیست. هیچ کس به کاهش سطح تولید نفت خود تمایل ندارد. تولیدکنندگان نفت حتی به بشکه‌ای 50 تا 70دلار هم راضی هستند. زمانی‌که بهای نفت به بالای 60 دلار در هر بشکه برسد و ثابت بماند، این برای تولیدکنندگان آمریکایی سودآور خواهد بود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sF8J0GSk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه